![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Burger
|
![]() Ja, je ziet dat aan hun gezicht
![]()
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zelfde geldt voor Grieken en Turken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zouden er trouwens geen Turken zitten aan de UN University (toch ook in Japan geloof ik)? En zou er nu echt niet één Turkse journalist in Tokyo zitten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Burger
|
![]() Misschien dat er enkele zitten hoor, ik ga niet elke dag naar Tokyo.
Ik woon in Kanagawa, een prefect niet ver van Tokyo. Maar ik kan niet garanderen dat er geen Turken zijn in Tokyo. Ik zeg alleen dat ik nog nooit een Turk heb gezien hier. Ook mijn ouders niet of mijn grootouders niet... Dus ja, ik ga ervan uit dat er geen zijn.
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#87 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Armenen != Turken
noway! Armeniers hebben mensen zoals Kasparov ( beste schaak speler OOIT), Cher, Agassi etc aan de wereld gegeven... Vind es een foto van Kasparov op google en dan zie je dat hij duidelijk van de turken verschilt.. Laatst gewijzigd door Shizie : 7 mei 2005 om 16:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik had het trouwens enkel en alleen over het uitzicht. ![]()
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We hebben wel troost, want de Azeris hebben een dreamteam met Radjabov en Mamedyarov als supersterren, beiden zijn nog geen 20jaar en zijn schaakfenomenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De meeste Armeniërs kunnen op Turken lijken maar de meeste Turken lijken niet op Armeniers. ps, ik herken de meeste Armeniërs direct aan hun smoel. http://www.metallurg.donetsk.ua/img/...m_djorkaef.gif http://www.demaz.org/fce/001/0038/im...yan-140404.jpg http://grants.iatp.irex.am/karate-do..._arm/armen.jpg http://www.londonpostcard.co.uk/cale...20a%20down.jpg (degene aan de rechterkant is een typische Armeen, anderen vallen minde hard op) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Kasparov is 50% armenier 50% jood
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |