![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: BUB/NU ? | |||
B.U.B. |
![]() ![]() ![]() |
13 | 46,43% |
N.U. |
![]() ![]() ![]() |
15 | 53,57% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens, dit is verre van ruzie, op 21 juli zitten we toch weer samen op een terrasje hoor ![]()
![]() |
#82 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
het is eigenlijk wel leuk, iemand die pleit voor het executeren van collaborateurs 60 jaar na datum en tegelijk een ander beschuldigd van rechts extremisme
![]() |
#83 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#84 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik herhaal hier wat ik steeds al gezegd heb: "Er zijn veel belangrijker zaken die momenteel de aandacht vragen dan de splitsing van de Sociale Zekerheid." En dan nog: Waarom zou de Sociale Zekerheid garant staan voor de eenheid van België? Leg me dat maar eens uit, want ik ben ervan overtuigd dat die twee dingen volledig los staan van elkaar. En Kim, ik herinner me dat jullie, hoewel grandioos voorstander in de afdeling Antwerpen, uiteindelijk vanuit het partijbestuur werden terug gefloten omtrent lidmaatschap van het 'Comité tegen het Vreemdelingenstemrecht'. Of is dat ook dementie? Nu, ik begrijp uiteraard uw schaamte om dit ooit openlijk toe te geven... |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
of is de ene rechts extremist de andere niet?
![]() |
#87 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen naast het VB zul je me niet zien zitten.
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen het nationaal bestuur is niet meegekomen.
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk blijft politiek een spel van meningen, hé Flamingantjes! Dat is lang niet zo erg als de 'crisis' rond B-H-V, waar de ene flamingant de andere een mes in de rug steekt, omdat dat nu eenmaal leuk overkomt voor de achterban... |
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#92 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat betreft uw citaat in de auto, er waren ook niet-Bubbers bij, mocht je het herinneren. Maar ja, toen moest je nog de woorden van Ward herkauwen, zoals windhanen altijd doen...
En toch blijft separatisme crimineel en des duivels! Laatst gewijzigd door Nello : 8 mei 2005 om 13:18. |
|
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bon, dit terzijde gelaten:
Ik ben ervandoor (de studie roept). ![]()
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#95 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#96 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
zou u een pint willen drinken met een flamingant die tegen het vb is?
![]() |
#97 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#98 |
Minister-President
|
![]() Kijk mensen, de vraag gaat er gewoon over: Wie durft eerlijk uitkomen voor zijn mening?
De BUB heeft blijkbaar enorme moeite om links en rechts binnen de partij te verenigen, wat steeds leidt tot besluiteloosheid. Over één thema echter, zijn ze het eens: België één! Wij, in de Nationale Unie, zijn het eens met "België één", maar daarbuiten hebben we eveneens themas die we met vuur kunnen verdedigen, omdat daar ook een interne consensus over bestaat. De vraag is echter: kan je overleven op één thema? Een vraag die mijn BUB-collegas eens dringend intern zouden moeten bespreken... Wij bij de Nationale Unie alvast, denken van niet en daarom kiezen wij die themas, die blijkbaar veel Belgen bezig houden! U mag dat copy-pasten van het Belang noemen, maar feit is dat het zeer veel landgenoten bezighoudt! |
![]() |
![]() |
#99 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() BUB heeft echter - in tegenstelling tot wat Rudy vertelt - een heel arsenaal van standpunten, maar goed, we zijn absoluut niet besluiteloos hoor. Wat ons bindt in de strijd, NU en BUB, is onze mening over separatisten, en hoezeer we ook vitten op elkaar: als het erop aankomt, zullen we samen ten strijde gaan tegen het antidemocratische Vlaams-Nationalisme.
En toch blijft separatisme crimineel en des duivels! Laatst gewijzigd door Nello : 8 mei 2005 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |