![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ge hebt toch al gemerkt dat hier nog van niemand een serieus antwoord op die vraag gekomen is? Volgens mij zou dat er kunnen op wijzen dat of niemand geïnteresseerd is, of dat er met de vraag iets mis is. Vraag me niet wat. Laten we samen een deurmatteken roken, OK? Egidius |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Egidius |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Over welk kluwen hebt ge het dan? Tussen haakjes, kan er iemand ne keer de soljoez27b op het adres 64.62.195.67 pingen? Het is een uml debian woody box met een 2.4 kernel. Telenet ligt hier weer tegen de grond (what's new?) en ik denk dat ze zowiezo poort 22 blokkeren voor ssh. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
-1, flamebait Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
soljouz27b:~# uname -a Linux soljouz27b 2.4.27-2um #1 Sun Aug 8 09:45:02 UTC 2004 i686 unknown Natuurlijk is het geen 2.6 box, want dan zou zcat /proc/config.gz natuurlijk wel marcheren ![]() Ik zie natuurlijk grub of lilo niet staan in de /boot partitie. ls -lR / is natuurlijk nog quasi helemaal leeg. Ik ben debian helemaal niet gewoon (ik pruts gewoonlijk met gentoo). M.a.w. het gaat nog efkens duren alvorens apache2 operationeel is. soljouz27b:~# whoami root ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ondertussen is het ook duidelijk geworden dat er hier alleen maar gezaagd en gezeverd wordt. Wat heeft dat dan met politiek te maken? Mijnen beste Raf, ik ga mij inderdaad niet meer bezig houden met al Uwe flauwekul. Wat hebt ge gebruikt om dit forum op te zetten: phpbb, waarschijnlijk? Of één van de tientallen alternatieven? Ik zal het spul wel van http://www.sourceforge.net downloaden, mysql, en mod_php installeren. En dan post ik het adres van http://new-politics.be wel op dit forum, ok? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Egidius |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hel = Vlaams Belang |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Constantine. Alger. Oran. Je vous ai compris. Charles de Gaulles. Luister. Vreemdelingen. Franstaligen. De algemene godverdoeme. Ik versta Uw standpunt. Maar ge begrijpt dat ik toch achter het cordon sanitaire moet gaan staan. Ik kan het mij niet zomaar permitteren van vreemdelingen en franstaligen te zitten afjakkeren. Daarbij, zeg hé. Het enige waar we kunnen overeenkomen is de algemene godverdoeme. Doe dus een voorstel. Maar ge moet begrijpen dat ik in het cordon sanitaire zit. Met andere woorden, als de rest van het cordon sanitaire niet akkoord is, doe ik niet mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik ben akkoord met het idee "Vlaanderen". Maar wat zijt ge er van aan het maken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Enfin, het oorspronkelijke gedicht zal ooit wel eens opduiken. Het is in het Middelnederlands. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Luister, dreigen met de hel en het vagevuur is een instrument voorbehouden aan de religieuze overheden. Stop daar dus maar mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Mi lanct na di gheselle mijn Du coors die doot du liets mi tleven Dat was gheselscap goet ende fijn Het sceen teen moeste ghestorven sijn Nu bestu in den troon verheven Claerre dan der zonnen scijn Alle vruecht es di ghegheven Egidius waer bestu bleven Mi lanct na di gheselle mijn Du coors die doot du liets mi tleven Nu bidt vor mi ic moet noch sneven Ende in de weerelt liden pijn Verware mijn stede di beneven Ic moet noch zinghen een liedekijn Nochtan moet emmer ghestorven sijn Egidius waer bestu bleven Mi lanct na di gheselle mijn Du coors die doot du liets mi tleven Dat was gheselscap goet ende fijn Het sceen teen moeste ghestorven sijn http://www.literatuurgeschiedenis.nl/teksten.asp?ID=10 (er staat ook een moderne vertaling bij). Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |