![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Partijen bestaande uit één man gooien niemand buiten.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door luc broes : 25 mei 2005 om 11:13. |
||
![]() |
![]() |
#82 | ||
|
![]() Vooreerst: niemand, ook u niet, kan me vragen om te zwijgen.
Citaat:
De titel van deze draad luidt: 't is bingo: Somers wil Dewaele buitenwerken Citaat:
Egidius |
||
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() De talrijke lezersbrieven in zo wat alle kranten tonen aan dat de VLD zijn eigen graf aan het graven is.
Wat die arme Bart Somers nu ook al doet, niets zal nog helpen. Als hij Patricia buitengooit is hij een dictator. Als hij Patricia niet buitengooit is hij een slappeling. |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die verdienen dat niet.
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
Verhofstadt heeft wetens en willens Der Untergang verdiend Maar goedmenende liberalen hebben dat niet verdiend |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar onze VB vrienden ook mee rekening zou moeten houden dan is dat een rechts-populistische afsplitsing van de VLD wel eens evenveel stemmen van de VLD als van het VB zou kunnen afpakken. In die zin vormt de huidige crisis ook een bedreiging voor het VB. Geen VLD meer zou electoraal gezien misschien slechter kunnen zijn voor het VB dan de huidige VLD.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 25 mei 2005 om 12:41. |
||
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die verdienen dat ook niet.
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Van Cleemput was een WERKNEMER, en geen mandataris of verkozene. Wanneer U, Uw werk niet doet naar voldoening van de baas vliegt ge buiten. Als Uw knecht zijn frieten niet bakt zoals U wil zal U hem ook de ezelsstamp geven. Of nie? |
|
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Ondertussen gehoord dat Bart Dewever al klaar staat met een soort welkomgroep voor de verstotenen des VLD's. Dat zou ik ook ni graag zien, zelle. ![]() Soit, Bartje Somers, ni overdrijven, he en gij JMDD: "koest!". ![]()
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een heel goei opmerking, ! hang bartje sommers en zijn kliek maar aan de beademingsapparatuur tot de volgende verkiezingen ... daarachter kunnen we nog de priese uittrekken ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straks kan Delphine nog afkomen met ne papier maché penis in de belgische driekleur... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Anderzijds is het wel zo dat de meeste kiezers boven alles zekerheid willen en dat, als men wil protesteren, eerder naar een gekende formule zal grijpen dan naar een nieuwe. En geen VLD slechter voor het Vlaams Belang? Het is maar wie die ruimte probeert in te nemen. Ik zeg maar iets: de rechterzijde van de CD&V maakt zich - samen met een deel van N-VA - los en vormt met de rechterzijde van de VLD een 'Forza Flandria' zoals Verhofstadt het eens plande, dan is er een probleem voor het Belang. Dat weet iedereen. En daar hoopt onder meer Wilfried Martens een beetje op. Maar de vraag is wie het eerst de koudwatervrees zal overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar moeten ze heen?
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Alternatieven? In en aan de rand van de VLD zijn (waren?) er toch al een paar. www.novacivitas.org staat mij persoonlijk nogal aan. www.secessie.nu is er nog een. Helaas blijken de echte liberalen in Vlaanderen altijd Vlaamsgezind te zijn. Een onderwerp voor een studie, zo lijkt me. Egidius |
|
![]() |
![]() |
#100 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat ik zo erg vind aan onze belgische politiek is dat men er altijd tegen het VB zegt dat ze ondemocratisch zijn.
Maar als je dan ziet dat je met het cordon sanitair 1 miljoen kiezers buitenspel zet dan is dit een eerste stap naar een anti democratie. Als je dan ziet dat bepaalde politici en partijen liever vasthouden aan de macht en het geld en hun principes en beloften hiervoor verloochenen is een tweede punt richting anti democratie En nu is het al zover gekomen dat men een partij voorzitter een soort dictatoriale macht geeft om mensen( die in mijn ogen enkel hun mening geven en of kritiek hebben op het beleid van de partij)gewoon kan verwijderen tart alle verbeelding. en is alweer een stap dichter naar de anti democratie waarvan men het Vb mee beschuldigd. Persoonlijk hoop ik dan ook dat de vld zichzelf in het reine kan brengen maar dit kan enkel door somers,verhofstad,degucht, patrick dewael en co buiten te gooien. en las dit niet gebeurt hoop ik dat ze bi de volgende verkiezingen niet meer boven de kiesdrempel geraken |
![]() |