Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 4 juni 2005, 20:42   #82
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Ik heb tenminste niet zo'n domme smoel!

Misschien weet u dat niet, maar die "smoel" is van de doorluchtige Voorzitter-Leider, Hans I le Grand, zelfverklaard leider aller belgicisten, opperhoofd van de bubbelsmurfenclub en tegelijkertijd advocaat die in opdracht van zijn eigen partij om de haverklap klachten neerlegt bij de bevoegde instanties (al horen we uiteindelijk nooit wat er met die klachten gebeurt).
Jan van den Berghe is offline  
Oud 4 juni 2005, 20:44   #83
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Meent u dat, het is namelijk Hans...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by van Maerlant on 04-06-2005 at 21:44
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Meent u dat, het is namelijk Hans...[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Meent u dat?[/size]
[/edit]
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.

Laatst gewijzigd door van Maerlant : 4 juni 2005 om 20:44.
van Maerlant is offline  
Oud 4 juni 2005, 20:45   #84
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping
Stellen dat Milosevic geen nationalistische Serviër is , lijkt dus wel degelijk nonsens... Wat hij wilde was de macht van de Serviërs in het federale Joegoslavië versterken en dat moest dus wel ten koste gaan van de andere Republieken. Vooral de slovenen zagen in het afschaffen van de autonomle deelgebieden Kosovo en Vojvodina de voorbode van een soort Servisch-Joegoslavisch centralisme, men had overigens reeds voor de afscheiding van Slovenië maatregelen genomen om elke republiek meer zeggenschap te geven mbt. economie e.d. zo kregen vrachtwagens van andere republieken geen recht om in Servië produkten voor de export te komen laden.... hier handelde Milosevic dus wel degelijk als een separatist...
Neen, het was geenszins zijn bedoeling Joegoeslavië te ontbinden of de deelrepublieken hun onafhankelijkheid te geven. Servisch protectionisme betekent nog geen separatisme.
Oud 4 juni 2005, 21:04   #85
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping
Het mlerkwaardige is dat er reeds zo spoedig na de "splitsing" er een beweging is van hernieuwde samenwerking en dat de staten onstaan uit het federale Joegoslavië zeer gehaast zijn om opnieuw tot een federaal geheel toe te treden.
Bij mijn weten bestaat er geen "federaal geheel" van voormalig Joegoeslavische staten. Het enige federaal geheel dat niet bestaat is de staat Servië-Montenegro. Al de rest - Slovenië, Kroatië en Macedonië - is onafhankelijk. Bosnië is een geval apart door de merkwaardige staatsstructuur en de mogelijkheid van de Servische regering om op te treden als beschermheer voor de Bosnische Serviërs.
Oud 5 juni 2005, 10:05   #86
Tantist

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Misschien weet u dat niet, maar die "smoel" is van de doorluchtige Voorzitter-Leider, Hans I le Grand, zelfverklaard leider aller belgicisten, opperhoofd van de bubbelsmurfenclub en tegelijkertijd advocaat die in opdracht van zijn eigen partij om de haverklap klachten neerlegt bij de bevoegde instanties (al horen we uiteindelijk nooit wat er met die klachten gebeurt).
Su-per!!! Wat een afgang voor Skill & Hans...
Oud 5 juni 2005, 10:07   #87
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Bij mijn weten bestaat er geen "federaal geheel" van voormalig Joegoeslavische staten. Het enige federaal geheel dat niet bestaat is de staat Servië-Montenegro. Al de rest - Slovenië, Kroatië en Macedonië - is onafhankelijk. Bosnië is een geval apart door de merkwaardige staatsstructuur en de mogelijkheid van de Servische regering om op te treden als beschermheer voor de Bosnische Serviërs.
Servië-Montenegro is (voorlopig nog) een confederatie.
Patriot! is offline  
Oud 5 juni 2005, 10:07   #88
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Su-per!!! Wat een afgang voor Skill & Hans...
En eigenlijk allemaal dankzij u, Tantist!
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
Oud 5 juni 2005, 10:07   #89
Tantist

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
En eigenlijk allemaal dankzij u, Tantist!
Ah ja? Dat zou me verbazen...
Oud 5 juni 2005, 10:11   #90
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Ah ja? Dat zou me verbazen...
Toch wel. Door het feit dat u als avatar een foto van Patriot! koos, kwam ik op het idee om een foto van diens Grote Leider Hans te nemen...

van Maerlant is offline  
Oud 5 juni 2005, 10:16   #91
Tantist

Standaard

Citaat:
Toch wel. Door het feit dat u als avatar een foto van Patriot! koos, kwam ik op het idee om een foto van diens Grote Leider Hans te nemen...
Het is wel minder poëtisch... Die Belgische vlag m�*�*kt van mijn avatar een tragedie
Oud 5 juni 2005, 10:17   #92
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Psst... Als er nog flaminganten zijn die een foto van hun idool willen:

http://www.verkiezingssite.be/lijsten/lijsten/l134
http://www.verkiezingssite.be/lijsten/lijsten/l177
http://www.verkiezingssite.be/lijsten/lijsten/l173
http://www.verkiezingssite.be/lijsten/lijsten/l174
http://www.verkiezingssite.be/lijsten/lijsten/l175
http://www.verkiezingssite.be/lijsten/lijsten/l176

Voor meer (recente) foto's van mij: www.bobvangeel.info . Ik zou het zeer op prijs stellen
Patriot! is offline  
Oud 5 juni 2005, 10:18   #93
Tantist

Standaard

Jullie hebben de man gehoord!
Oud 5 juni 2005, 10:18   #94
Tantist

Standaard

Afin man... Jongen...
Oud 5 juni 2005, 10:18   #95
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Voor meer (recente) foto's van mij: www.bobvangeel.info . Ik zou het zeer op prijs stellen
Een beetje ne fils �* pappa, zou ik zeggen.

van Maerlant is offline  
Oud 5 juni 2005, 10:19   #96
van Maerlant

Standaard

[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by van Maerlant on 05-06-2005 at 11:19
Reason:

[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bub-site
[font=Verdana, Arial, Helvetica][size=3]hoofdlijst[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica][size=2]1.[/size][/font][font=Verdana, Arial, Helvetica][size=2]Kim Roovers[/size][/font]
[font=Verdana, Arial, Helvetica][size=2]2.[/size][/font][font=Verdana, Arial, Helvetica][size=2]Michèle Cos[/size][/font]
[font=Verdana, Arial, Helvetica][size=2]3.[/size][/font][font=Verdana, Arial, Helvetica][size=2]Cedric Vloemans[/size][/font]
[font=Verdana, Arial, Helvetica][size=2]4.[/size][/font][font=Verdana, Arial, Helvetica][size=2]Rita Scheers[/size][/font]
[font=Verdana, Arial, Helvetica][size=2]5.[/size][/font][font=Verdana, Arial, Helvetica][size=2]Georges Marcotte[/size][/font]
[font=Verdana, Arial, Helvetica][size=2]6.[/size][/font][font=Verdana, Arial, Helvetica][size=2]Valérie Geelhand De Merxem[/size][/font]
[font=Verdana, Arial, Helvetica][size=2]7.[/size][/font][font=Verdana, Arial, Helvetica][size=2]Daniel Coninx[/size][/font]
[font=Verdana, Arial, Helvetica][size=2]8.[/size][/font][font=Verdana, Arial, Helvetica][size=2]Joanna Cos[/size][/font]
[font=Verdana, Arial, Helvetica][size=2]9.[/size][/font][font=Verdana, Arial, Helvetica][size=2]Ralph Vloemans[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica][size=3]opvolgers[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica][size=2]1.[/size][/font][font=Verdana, Arial, Helvetica][size=2]Kim Roovers[/size][/font]
[font=Verdana, Arial, Helvetica][size=2]2.[/size][/font][font=Verdana, Arial, Helvetica][size=2]Michèle Cos[/size][/font]
[font=Verdana, Arial, Helvetica][size=2]3.[/size][/font][font=Verdana, Arial, Helvetica][size=2]Cedric Vloemans[/size][/font]
[font=Verdana, Arial, Helvetica][size=2]4.[/size][/font][font=Verdana, Arial, Helvetica][size=2]Rita Scheers[/size][/font]
[font=Verdana, Arial, Helvetica][size=2]5.[/size][/font][font=Verdana, Arial, Helvetica][size=2]Othon Geelhand De Merxem[/size][/font]
[font=Verdana, Arial, Helvetica][size=2]6.[/size][/font][font=Verdana, Arial, Helvetica][size=2]Valérie Geelhand De Merxem[/size][/font]
[font=Verdana, Arial, Helvetica][size=2]7.[/size][/font][font=Verdana, Arial, Helvetica][size=2]Yann Verbeeck[/size][/font]
[font=Verdana, Arial, Helvetica][size=2]8.[/size][/font][font=Verdana, Arial, Helvetica][size=2]Joanna Cos[/size][/font]
[font=Verdana, Arial, Helvetica][size=2]9.[/size][/font][font=Verdana, Arial, Helvetica][size=2]Ralph Vloemans[/size][/font]
Opvolgers=hoofdlijst??? :s[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door van Maerlant : 5 juni 2005 om 10:19.
van Maerlant is offline  
Oud 5 juni 2005, 10:21   #97
Tantist

Standaard

Citaat:
Een beetje ne fils �* pappa, zou ik zeggen.
Beetje serieus aangedikt én geen Belgische vlag op de achtergrond. Ik denk toch dat ik bij de oude avatar blijf.
Oud 5 juni 2005, 10:25   #98
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Site van het vrolijke smurfenvolk
Naast het studeren en het studentenleven ben ik ook nog nationaal actieleider van de BUB, voorzitter van Forza Belgica, de jongerenbeweging van de BUB en voorzitter van B Plus in Leuven. Wat is dat, en vooral: hoe is het zo ver kunnen komen?
En dat voor een negentienjarige. Men maakt blijkbaar snel carrière bij een partij met twintig leden. (alhoewel, kunnen we dat echt een 'carrière' noemen? )

van Maerlant is offline  
Oud 5 juni 2005, 10:31   #99
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Jaaaaaaa. Ik kies voor Othon Geelhand De Merxem, net het gangstertype waarmee James Bond te maken krijgt
Oud 5 juni 2005, 10:32   #100
Tantist

Standaard

Citaat:
Jaaaaaaa. Ik kies voor Othon Geelhand De Merxem, net het gangstertype waarmee James Bond te maken krijgt
Een schitterende keuze...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be