![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Staatssecretaris
|
![]() Een rechtmatige eis van de Vlamingen wordt met een ongrondwettelijke, schaamteloze non beantwoord en nu zouden wij de economie in Wallonië moeten aanzwengelen (lees: financieren)? De transfers verminderen zou wel een goede stap zijn zodat de franstaligen eens op eigen benen kunnen/moeten staan in plaats van in slaap te wiegen en de economische situatie aldaar nog te verslechteren. Ook een verdere staatshervorming dringt zich op zodat de economische problemen die per gemeenschap verschillen specifiek aangepakt kunnen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die meerderheid Vlamingen weten gewoon niet hoe België 'draait'. Dat is pas ernstig aan het veranderen sinds een goed jaar. Ze ondergingen al lang de gevolgen zonder de oorzaken te weten en nu halen die eindelijk de massamedia. Kijk naar de transfers. Hoelang duren die al niet? Wanneer werden ze eindelijk officieel toegegeven: juni/juli 2004. Die 8% kiezerstoename van het VB vorig jaar was naar mijn mening voornamelijk door het proces en de absurde media zwartmakerij. Pas na de volgende verkiezingen zal het standpunt van de Vlaming blijken in deze zaken. En kunt u rechtmatig oordelen over de houding van de Vlaming. Inzake die "harde" nationalisten, wat heeft nationalisme te maken met de wil om een een (deel van of ander) volk in problemen te helpen? Nationalisme en solidariteit sluiten elkaar toch niet uit? Ik heb een jaar terug al eens op dit forum gezegd een 'soort Marshallplan', geleid vanuit Vlaanderen door economen wel te zien zitten. Ik ben geen nationalist omdat ik vind dat België splitsen de enige manier is om het misbruiken van die transfers stop te zetten.[edit] [size=1]Edit:[/size]
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 13 juni 2005 om 18:50. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Hans1 : 13 juni 2005 om 19:57. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Van u zou ik toch verwachten om minstens de schijn van een beetje volwassenheid hoog te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
Ik zou graag eens zien waarin dat geld gaat geinvesteerd worden, met financieel plan dat de opbrengst aan de federale gaat detailleert. Als dat te veel is, kunnen ze fluiten naar mijn investering. Too much common sense I guess.
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Trouwens, effe off-topic. De uitgang "-itis" verondersteld een ontstekingsproces, en dat is niet het geval bij een psychische ziekte. Geneeskunde is niet de sterkste kant van de bubbelklup...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
op 1 van de taalgebieden zijn maar de organisatie moet onafhankelijk zijn. Dus vrij zijn van politieke inmenging. Ik ben Russisch staatsburger en dus vrij neutraal opgestelt. Feiten wil ik zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |||||
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 13 juni 2005 om 20:42. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
|
![]() Citaat:
Egidius |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |