![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja als er niks op aan te merken valt heeft het ook weinig zin om er een antwoord op te geven, niet?
![]() |
#83 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De spanning is zich nu enorm aan het ophopen, langs de kant van de burgers en langs de kant van de politieke klasse. Het Vlaams Belang biedt een uitlaatklep en een perspectief voor de enen, het cordon is een troost voor de anderen. Maar wat als een bestuur met het Belang er in niets fundamenteels blijkt veranderd te hebben? Ik vind het maar een beangstigend vooruitzicht. Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 15 juni 2005 om 14:22. |
|||||
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lijst Pim Fortuyn was Pim Fortuyn en daarna ontstond inderdaad een leemte die niet opgevuld geraakte, maar er is hoop voor de toekomst : Geert Wilders. Jorg Haider maakte één fout, hij liet zijn partij over aan anderen, terwijl hij de echte leider was. Links staat nog nergens !
|
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#88 |
Parlementslid
|
![]() wat ik niet kan vatten is dat een trien gelijk rooie Freyaa met haar zwanger lijf er uitkomt als meest populaire politiekster.............
![]() k'heb mijn twijfels over de juistheid van hun peiling..... allee... zo een onnozel zwangerachtig ongehuwde rooie del..... stemmenkampioen..... heeft die in gent een vitrine waar ze achterzit en gratis massages wegschenkt of zo ???
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#90 |
Vreemdeling
|
![]() Sorry maar de meningen van sommigen vind ik hier toch lachwekkend. Nu blijkt dat het Vlaams Belang dergelijk hoog percentage haalt in de peiling is 'De Stemmenkampioen' opeens geen correcte peiling meer en is ze niet representatief voor de hele bevolking...
Nochtans, de vorige editie van deze peiling kwam toch dicht in de buurt van de uiteindelijke verkiezingsuitslag. Nuja, 'De Stemmenkampioen' moet objectief zijn en is niet rood gekleurd zoals De Standaard of de VRT... |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() Elke peiling moet met een serieuze korrel zout genomen worden, Lordrazer. Of die in je voordeel of je nadeel is. Vooral flaminganten zijn daar in de regel consequent in ivm belgicisten...
#92 |
Minister-President
|
![]() Toen de stemmenkampioen vorig jaar liep voor de verkiezingen van 13 juni bleek dat deze redelijk betrouwbaar en representatief was.
#93 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kwa babes vind ik Morel het mooist, dat kan niemand ontkennen, buiten de anti VB'ers die deze miss uiteraard lelijk vinden. |
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#96 | |||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Ik zeg wat op mijn tong ligt. Laatst gewijzigd door Abiogenesis : 18 juni 2005 om 22:37. |
|||||
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#98 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
1. Het VB kan niet deelnemen aan de macht (behalve op lokaal niveau) tenzij ze ofwel zij hun vlaams-nationale ambities opbergen, ofwel een andere partij voor 1 keer eens écht werk wil maken van de 'vele vlaamse eisen vlak voor de verkiezingen'. Het eerste is erg onwaarschijnlijk, het tweede blijkt in de praktijk tegengesteld aan de door u voorgestelde 'strategie' tegen het VB. 2. Ik ben niet zo zeker dat veel kiezers bij een tegenvallend VB beleid de partij de rug zouden toekeren. I.e. indien ze het zélf verknallen, dan wel. Maar ik - en veel andere kiezers denk ik - beseffen wel dat ze op alle vlakken waarschijnlijk zullen worden tegengewerkt door de 'democratische' andersgezinden, de eigen coalitiepartners incluis. Coalities opgezet met als enige doel het VB stemmen te doen verliezen zullen denk ik de andere partijen nog verder schaden en het VB verder versterken. Het versterkt enkel het 'een tegen allen' gevoel dat VB-kiezers over het algemeen hebben. Ik wil maar zeggen, bij mij en veel anderen heeft het VB vrij veel krediet denk ik. Enkel en alleen al omdat ik wéét hoe erg de anderen zijn. Het is erg moeilijk om veel slechter te doen dan ervoor ![]() Stel dat ze het zelf verknallen, dan is het scenario imo nog beangstigender. Zoals u in een andere post m.i. terecht aanhaalde is het VB de enige uitklaapklep die er nog is voor veel mensen. Nederlandse scenario's en héél misschien zelfs baskische toestanden zijn dan niet onwaarschijnlijk meer denk ik.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 19 juni 2005 om 14:53. |
|||||
![]() |
![]() |
#99 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De VLD kan stoere uitspraken doen wat ze wil, als je aan de leiband van de PS loopt volgen er toch geen daden. Of moet ik nu al gaan stemmen op een partij omdat ze - enkel op papier - een mooi programma hadden? Ik vind heel veel van de burgermanifesten van toen nu terug bij het VB, de VLD wil er zelfs niet aan herinnerd worden... En dan hebben we het nog niet over 'liberale' maatregelen als vervolgen van oppositiepartijen, instellen van een inquisitiecentrum en beknotten van de vrije meningsuiting. Eigenlijk is het heel spijtig want ooit had de VLD veel potentieel. Nu is de partij ten dode opgeschreven en ik zal er geen traan om laten. |
|
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |