![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Hoe meer ik meer ik jouw postings volg, hoe armtieriger ze worden.
|
|
|
|
#83 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Domme Blokkers met hun schijtethiek. |
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
An eye for an eye. Sloppel en tot de volgende aflevering, stelletje internetjunkies.
|
|
|
|
#85 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Tussen al deze rommel, zet ik alleen maar genoeg rommel bij. Of wat dacht jij, dat ik hier op dat stort een splinternieuwe frigo ga plaatsen? Die vind je alleen op mijn website. Daar komt de vuilkar niet langs. En het beetje vuil dat er wordt binnengekapt kan ik wel met mijn blik en stoffertje bijhouden.
|
|
|
|
#86 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
|
#87 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zal al beginnen met te zeggen dat Jozef Ostyn geen VB fan is want anders gaat u hem toch nooit geloven. Dat hij niets van historische feiten kent valt te betwijfelen voor iemand die geschiedenis heeft gedoceerd aan een universiteit. Ook Piano ontkent zijn kennis niet. Dat hij niet geprobeert heeft de geschiedkundige feiten van Piano te weerleggen klopt niet, er heeft zich een ellenlange dicussie afgespeelt tussen Jozef Ostyn en Piano. Maar nog eens, ik ben niet voldoende thuis in die materie om een oordeel te vellen wie gelijk heeft. Oorspronkelijk bericht door Jozef Ostyn Dat is zijn probleem. Hij mag al van geluk spreken dat hij nooit bij mij cursus heeft moeten volgen. Ik verwachtte meer van mijn studenten [size=2]Ik ben geen onderwijzer van beroep en ben dit ook nooit geweest. Ik heb wel nog ooit geschiedenis gedoceerd aan een universiteit. Zeer ontroerend dat u nu plotseling voor vrije meningsuiting pleit. Dat zal ongetwijfeld niet alleen aan mezelf maar ook aan vele anderen op dit forum een glimlach - wat zeg ik - een schaterlach ontlokken. Maar lachen is gezond. Ik blijf erbij dat uw website verdraaiingen, regelrechte leugens, en halve waarheden bevat en dat uw bronnenmateriaal bedroevend is. Een stuk over Paus Pius XII baseren uitsluitend baseren op één boek van John Cornwell is een beetje als een stuk over Adolf Hitler's rol in WOII uitsluitend baseren op het werk van David Irving.[/size] [size=2]Oorspronkelijk bericht door thePiano Wat dat artikel over Pius XII betreft kan ik je al wel verklappen dat ik dit artikel binnenkort helemaal ga herschrijven. Of je het resultaat beter zal vinden? Ik betwijfel het. Het desbetreffende artikel zoals het nu nog online staat, was in feite een oud topic van mij, eentje van 15 oktober 1999 en verschenen op het forum Be.politics, toen ik me daar nog genesteld had. Toen ik aan mijn website begon in augustus 2003 had ik nog maar weinig materiaal om te publiceren bij elkaar geschreven en heb ik deze oude topic van me maar wat aangepast en opgevuld met plaatjes en op 23.08.2003 online gebracht. Ondertussen heb ik nog andere boeken over dit onderwerp gelezen, zoals bijvoorbeeld Daniel Goldhagens "Een morele afrekening -De katholieke kerk en de Holocaust". Dus nog een beetje geduld Jozef, er wordt aan gewerkt. [/size] [edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door daiwa : 27 juni 2005 om 23:23. |
|||||
|
|
|
|
|
#88 | |||||||||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Seba : 27 juni 2005 om 23:51. |
|||||||||
|
|
|
|
|
#89 | |||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
|
#90 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
net zoals ik een VB'er was stemt Instromaniac bij mijn weten ook NVA. Aangezien jij zelfs notoire Belgicisten zoals Superstaaf in de VB-hoek drumde kan zelfs de kleinste kleuter hier zien wie de steeenzel is en wie niet....
|
|
|
|
|
#91 | |||||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
(op je bek gaan/aantal posts)-ratio... Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#93 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#94 |
|
Banneling
|
Schandalig dat Willockx de feiten minimaliseert en het maar 'kattekwaad' noemt
Sorry maar vandalisme, een uur lang een bar bezetten, frutselen aan meisjes noem ik geen kattekwaad. De mensen die het zelf meegemaakt hebben zullen daar ook anders over denken. Het ging ochottekes over een artikel ergens in een hoekje van 20 regels. Opklopperij ja! Niet toevallig de VRT in casu... |
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jij had liever de censuurschaar bovengehaald en enkel mensen die jouw mening delen aan het woord laten. Maar in een democratie is zoiets als vrije meningsuiting en dien je de anderen (in casu het Vlaams Belang) ook aan het woord te laten. Ter Zake en De Zevende Dag zijn een goed voorbeeld waarin linkse partijen als SP.A en in mindere mate Groen! de bovenhand krijgen wat betreft uitzendtijd. |
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Europees gezien is het zeldzaam dat een staatszender het zo slecht doet in vergelijking met andere Europese landen. VTM pakt een grote hap van het marktaandeel af en met digitale televisie zullen er nog minder mensen naar de VRT kijken, dat zei Aimé Van Hecke omdat er meer polarisatie zal zijn. Lelijke tante's en linkse ideaologie prediken, dat doet de VRT. 1 miljoen mensen die mee belastingen betalen, negeren (buiten de uitzending van vanavond dan). Daarom roep ik op aan alle Vlaams Belangers de VRT te boycotten en daarmee bedoel ik ook Donna, Radio 1 & 2, studio brussel, één en canvas. |
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|