![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze kiezen zelf of ze er gaan eten of niet. Als ze daar dan geld aan verspillen heb ik daar geenenkel probleem mee. Maar ik vind ze wel dom.
![]() |
![]() |
#86 | |||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik zal u met een steen bewerken, jij mag mij met een matrak bewerken. Eens kijken wie eerst sterft ok ? En jij noemt de politie ongedierte ? Schitterend bezig moet ik zeggen . |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het probleem is hier vooral dat de roze terreur niet doorheeft hoeveel zij profiteert van haar rijkdom. Ze zou er ook niet zonder kunnen. Natuurlijk kunnen we gaan herverdelen, maar dan gaat onze levensstandaard ferm naar beneden. Wat we moeten doen is de kloof fel verkleinen. Natuurlijk profiteren sommige multinationals van manke toestanden. Maar dan moet ge idd in de eerste plaats die toestanden aanklagen en niet het misbruik dat multinationals ervan maken. Immers, zonder multinationals blijven de toestanden. Ge moet idd de landen en hun regeringen zelf aanklagen.
![]() |
![]() |
#88 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Stenen zijn dodelijker wapens dan matrakken ze. De flikken zijn natuurlijk beschermd, ma die stenen kunnen evengoe neerkomen op iemand die onbeschermd is. Hoe ga je dat dan uitleggen huh? En dan pikken jullie alleen de boetieken eruit met dure merkkledij. Op zich is dat al niet gerechtvaardigd. Die mensen steken daar geld in, ze werken daaraan, het is hun bezit en dan zien ze een paar onnozelaars dat op een totaal zinloze manier ineen kloppen. Hoe zou jij je voelen denk je? Beeld je dat echt eens in? Daarbij denk ik nie dat dat geweld zo selectief zal blijven. Er zijn nog een heleboel andere dingen die eraan moesten geloven. Ik sta deels ook een beetje achter de zaak en ook ik moet niks weten van merken e.d., maar doe dat dan door geen merkkledij te kopen gewoon. Doe dat voor jezelf. Probeer zelf eerst eens gelukkig te zijn in de plaats van jullie zinloze frustraties uit te werken op anderen. Ik heb het reeds gezegd en ik zeg het nogmaals: Dit is niks anders dan ordinair hooliganisme ...
![]() |