Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 juli 2005, 11:19   #81
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Als ik islamologen en andere kenners van de islam (Vermeulen, Elst,...) mag geloven dan bestaat de gematigde islam alleen en vooral in de hoofden van ons West Europeanen... (vooral van de pleitbezorgers van de multiculturele maatschappij dan toch..)

A propos behooft opgeblazen worden in bus of metro ook tot de zegeningen van de multiculturele maatschappij ..?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 11:23   #82
kwaku
Banneling

kwaku's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
Niet elke moslim is ne terrorist e maar tis wel zo dat bijna alle terroristen moslims zijn
Inderdaad, en het is bovendien ook zo dat de werkelijke daders van aanslagen een minderheid zijn, maar hun omgeving die hen steunt en motiveert zijn geen minderheid meer. Men stelt dikwijls dat maar een klein percentage moslims zich tot het terrorisme bekeren, maar men vergeet dan de 'mainstream'moslims die eigenlijk, zij het dan indirekt, de aanslagen toch wel goed vindt. Herinner u de reaktie van oudere moslims in België en Nederland na de laffe moord op Van Gogh:'We keuren het af, maar hij heeft het zelf gezocht'. Klootzakken! het tweede deel van hun zin neutraliseert natuurlijk het eerste deel. Want zij zeggen in feite: iedereen die de islam bekritiseert verdient het te sterven. Zo staat het ook in hun klote-koran.
De enige moslims waarmee nog te leven valt zijn de vrouwen. Zij zijn zelf slachtoffer van hun fanatieke en machtswellustige broers , vaders en zoons. Ik zeg: gooi al die mannelijke moslimklootzakken buiten.
De achtergebleven moslima's zullen heel fijn opgevangen worden door autochtonen en andere allochtonen(bijv. zwarte Afrikanen) die hen niet onderdrukken. Free the Moslimwomen!!!!!!!!!!!!!!
kwaku is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 11:27   #83
Tegendradigaard

Standaard

Gij gaat mij niet wijsmaken dat gij van Barcelona zijt zene Manuel..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 15 juli 2005, 11:28   #84
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Eergisteren was er op 2 vandaag op NEd er iemand in de studio als gast en die zei dat de meeste moslims niet akkoord zijn met wat Mohammed B gedaan heeft Terwijl er een paar Dagen ervoor een rondvraag was gedaan door de tv zender zelf en daaruit bleek dat veel moslims wel begrepen waarom mohammed B die aanslag had gepleeg op van Gogh want moet ik nu geloven?
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 11:30   #85
Tegendradigaard

Standaard

Geloof mij maar ....

Oud 15 juli 2005, 11:33   #86
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
Eergisteren was er op 2 vandaag op NEd er iemand in de studio als gast en die zei dat de meeste moslims niet akkoord zijn met wat Mohammed B gedaan heeft Terwijl er een paar Dagen ervoor een rondvraag was gedaan door de tv zender zelf en daaruit bleek dat veel moslims wel begrepen waarom mohammed B die aanslag had gepleeg op van Gogh want moet ik nu geloven?
Dat zijn ook twee verschillende antwoorden.
1. Ze zijn niet akkoord.
2. Ze begrijpen het (wat niet wil zeggen dat ze akkoord zijn).
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 12:14   #87
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwaku
Gewoon buitengooien. Gematigde moslims bestaan nauwelijks. En diegenen die een rationele islam voorstaan worden uitgeroeid door de meerderheid van fundamentalisten. Islam dient in zijn geheel geëlimineerd te worden. Punt aan de lijn.
Ik vind het echt een goede prestatie van jou hoor, dat jij alle moslims kent en weet hoe ze denken.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 12:18   #88
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Inderdaad, en het is bovendien ook zo dat de werkelijke daders van aanslagen een minderheid zijn, maar hun omgeving die hen steunt en motiveert zijn geen minderheid meer.
Toch wel raar dat er na elke aanslag weer blijkt dat de omgeving helemaal niet wist dat dat kind met zulke dingen bezig was.
Citaat:
Men stelt dikwijls dat maar een klein percentage moslims zich tot het terrorisme bekeren, maar men vergeet dan de 'mainstream'moslims die eigenlijk, zij het dan indirekt, de aanslagen toch wel goed vindt. Herinner u de reaktie van oudere moslims in België en Nederland na de laffe moord op Van Gogh:'We keuren het af, maar hij heeft het zelf gezocht'. Klootzakken!
Welke moslims?
Citaat:
het tweede deel van hun zin neutraliseert natuurlijk het eerste deel. Want zij zeggen in feite: iedereen die de islam bekritiseert verdient het te sterven. Zo staat het ook in hun klote-koran.
Weet jij wat er in de Bijbel staat?

Citaat:
De enige moslims waarmee nog te leven valt zijn de vrouwen. Zij zijn zelf slachtoffer van hun fanatieke en machtswellustige broers , vaders en zoons. Ik zeg: gooi al die mannelijke moslimklootzakken buiten.
Tuurlijk, zoals ik al zei echt een goede prestatie van jou dat je alle moslims kent.
Citaat:

De achtergebleven moslima's zullen heel fijn opgevangen worden door autochtonen en andere allochtonen(bijv. zwarte Afrikanen) die hen niet onderdrukken. Free the Moslimwomen!!!!!!!!!!!!!!
Free the world of xenophobia en deportatiegedachten.
Oud 15 juli 2005, 12:22   #89
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Ik vind het echt een goede prestatie van jou hoor, dat jij alle moslims kent en weet hoe ze denken.
Hij heeft + 1 miljard moslims geïnterviewd, het staat zels in het Guinnes World Record boek vermeld.
Oud 15 juli 2005, 12:27   #90
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat doet mij denken aan een heel oud gebruik.
Na een oorlog slachtten de overwinnaars alle mannen van de verliezende stam af, en namen de vrouwen en kinderen mee als trofee.
Wat gaat ge beginnen met honderduizenden "bevrijde" moslima's? ik durf er niet aan denken wat "fijn opgevangen" betekent in deze context.
Zal nogal voor demografische ontwrichting zorgen...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Firestone on 15-07-2005 at 13:28
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Na een oorlog slachtten de overwinnaars alle mannen van de verliezende stam af, en namen de vrouwen en kinderen mee als trofee.
Wat gaat ge beginnen met honderduizenden "bevrijde" moslima's? ik durf er niet aan denken wat "fijn opgevangen" betekent in deze context.
Zal nogal voor demografische ontwrichting zorgen...[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Wat gaat ge beginnen met honderduizenden "bevrijde" moslima's?
Zal nogal voor demografische ontwrichting zorgen...[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Firestone : 15 juli 2005 om 12:28.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 12:48   #91
kwaku
Banneling

kwaku's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toch wel raar dat er na elke aanslag weer blijkt dat de omgeving helemaal niet wist dat dat kind met zulke dingen bezig was.

Welke moslims?

Tuurlijk, zoals ik al zei echt een goede prestatie van jou dat je alle moslims kent.
Hebt gij iets tegen moslima's misschien? Zijt ge ne flikker of wat? Ik denk dat veel van die personages hier die de Marokkaanse smeerlapperij in bescherming nemen eigenlijk flikkers zijn die graag met Marokkaanse schandknapen aan de slag gaan...[edit]
[size=1]After edit by kwaku on 15-07-2005 at 13:53
Reason:

Citaat:

Welke moslims?

Hebt gij iets tegen moslima's misschien? Zijt ge ne flikker of wat? Ik denk dat veel van die personages hier die de Marokkaanse smeerlapperij in bescherming nemen eigenlijk flikkers zijn die graag met Marokkaanse schandknapen aan de slag gaan...[/size]

[size=1]After edit by kwaku on 15-07-2005 at 13:50
Reason:

Citaat:

Welke moslims?

Hebt gij iets tegen moslima's misschien? Zijt ge ne flikker of wat? Ik denk dat veel van die personages hier die de Marokkaanse smeerlapperij in bescherming nemen eigenlijk flikkers zijn die graag ne Marokkaanse lul in hun gat hebben, of andersom graag hunne piet in een Marokkaans gat steken. Het is bekend dat er heel wat Marokkaanse schandknapen rondlopen(voor het geld natuurlijk).[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Welke moslims?

Ga gij maar kakken op 't kieken, looser.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door kwaku : 15 juli 2005 om 12:53.
Oud 15 juli 2005, 12:50   #92
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Ga gij maar kakken op 't kieken, looser.
Héla kwaakje, geen Engelse woorden hier hé, 't is verliezer in 't Vlaamsch.
Oud 15 juli 2005, 12:52   #93
kwaku
Banneling

kwaku's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Zal nogal voor demografische ontwrichting zorgen...
Helemaal niet. Die moslima's zullen als volwaardige mensen erkend worden, in tegenstelling met wat hun moslimmannen of vaders en broers met hen deden. Moslima's worden zelfs vermoord als ze hun mannelijke 'leiders' niet volgen...
Oud 15 juli 2005, 12:54   #94
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Helemaal niet. Die moslima's zullen als volwaardige mensen erkend worden, in tegenstelling met wat hun moslimmannen of vaders en broers met hen deden. Moslima's worden zelfs vermoord als ze hun mannelijke 'leiders' niet volgen...
En kwaakje, mogen ze hun doekjes ophouden? Of is dat een contract tekenen terug naar hun land ?
Oud 15 juli 2005, 12:59   #95
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
ergens gelezen een tijdje terug...

un terroriste dans le sol... c'est de la pollution...

tous les terroristes dan les sol... c'est la solution !
Ancapa, Ancapa, toch...

Die mop heb ik geleerd toen in de kleuterklas zat, en ze luidt eigenlijk anders:

"C'est quoi un Arabe dans le canal?
C'est de la pollution...

C'est quoi tous les Arabes dans le canal?
C'est la solution!!!"

Ge ziet, men sprak toen over "Arabieren" (plezant eigenlijk als ge weet dat het over Berberen en Turken gaat), niet over Moslims. Niks nieuws onder de zon dus...

Een beetje van hetzelfde niveau als:
"Comment reconnaît-on un Flamand dans un sous-marin?
C'est le seul qui dort toujours avec la fenêtre ouverte!"
Oud 15 juli 2005, 13:14   #96
kwaku
Banneling

kwaku's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie
En kwaakje, mogen ze hun doekjes ophouden? Of is dat een contract tekenen terug naar hun land ?
Voor mijn part mogen ze hun doekjes ophouden. Veel moslima's zijn trouwens ondanks hun sjaaltjes veel erotischer gekleed dan veel autochtone koeien. Hun dunne blousjes waar je de tepels doorheen ziet, hun spannende jeans met de fraai geprofileerde kontjes, de hoge hakken waardoor ze nog meer heupwiegend over straat lopen... Enzovoort. Moslima's...Hmmmmm....
Oud 15 juli 2005, 13:19   #97
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Voor mijn part mogen ze hun doekjes ophouden. Veel moslima's zijn trouwens ondanks hun sjaaltjes veel erotischer gekleed dan veel autochtone koeien. Hun dunne blousjes waar je de tepels doorheen ziet, hun spannende jeans met de fraai geprofileerde kontjes, de hoge hakken waardoor ze nog meer heupwiegend over straat lopen... Enzovoort. Moslima's...Hmmmmm....

Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 13:20   #98
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Gij zijt nen dubbelnick van den ErikPoupaert, da kan nie anders...
Oud 15 juli 2005, 13:49   #99
kwaku
Banneling

kwaku's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila

Gij zijt nen dubbelnick van den ErikPoupaert, da kan nie anders...
Nee hoor, ik ben Jefke de snelpoeper...
Oud 15 juli 2005, 13:54   #100
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Hebt gij iets tegen moslima's misschien? Zijt ge ne flikker of wat? Ik denk dat veel van die personages hier die de Marokkaanse smeerlapperij in bescherming nemen eigenlijk flikkers zijn die graag met Marokkaanse schandknapen aan de slag gaan...
Jij hebt echt een grappige manier van tot een conclusie komen.

Ik iets tegen moslima's? Nee hoor.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be