![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Als ik islamologen en andere kenners van de islam (Vermeulen, Elst,...) mag geloven dan bestaat de gematigde islam alleen en vooral in de hoofden van ons West Europeanen... (vooral van de pleitbezorgers van de multiculturele maatschappij dan toch..)
A propos behooft opgeblazen worden in bus of metro ook tot de zegeningen van de multiculturele maatschappij ..?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De enige moslims waarmee nog te leven valt zijn de vrouwen. Zij zijn zelf slachtoffer van hun fanatieke en machtswellustige broers , vaders en zoons. Ik zeg: gooi al die mannelijke moslimklootzakken buiten. De achtergebleven moslima's zullen heel fijn opgevangen worden door autochtonen en andere allochtonen(bijv. zwarte Afrikanen) die hen niet onderdrukken. Free the Moslimwomen!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
|
Gij gaat mij niet wijsmaken dat gij van Barcelona zijt zene Manuel..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Minister
|
Eergisteren was er op 2 vandaag op NEd er iemand in de studio als gast en die zei dat de meeste moslims niet akkoord zijn met wat Mohammed B gedaan heeft Terwijl er een paar Dagen ervoor een rondvraag was gedaan door de tv zender zelf en daaruit bleek dat veel moslims wel begrepen waarom mohammed B die aanslag had gepleeg op van Gogh want moet ik nu geloven?
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
|
Geloof mij maar ....
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Minister
|
Citaat:
1. Ze zijn niet akkoord. 2. Ze begrijpen het (wat niet wil zeggen dat ze akkoord zijn). |
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#88 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
|
|
|
|
|
#89 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#90 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Na een oorlog slachtten de overwinnaars alle mannen van de verliezende stam af, en namen de vrouwen en kinderen mee als trofee. Wat gaat ge beginnen met honderduizenden "bevrijde" moslima's? ik durf er niet aan denken wat "fijn opgevangen" betekent in deze context. Zal nogal voor demografische ontwrichting zorgen...[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 15 juli 2005 om 12:28. |
|||||
|
|
|
|
|
#91 | |||||||
|
Banneling
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door kwaku : 15 juli 2005 om 12:53. |
|||||||
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#94 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die mop heb ik geleerd toen in de kleuterklas zat, en ze luidt eigenlijk anders: "C'est quoi un Arabe dans le canal? C'est de la pollution... C'est quoi tous les Arabes dans le canal? C'est la solution!!!" Ge ziet, men sprak toen over "Arabieren" (plezant eigenlijk als ge weet dat het over Berberen en Turken gaat), niet over Moslims. Niks nieuws onder de zon dus... Een beetje van hetzelfde niveau als: "Comment reconnaît-on un Flamand dans un sous-marin? C'est le seul qui dort toujours avec la fenêtre ouverte!"
|
|
|
|
#96 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Minister
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gij zijt nen dubbelnick van den ErikPoupaert, da kan nie anders...
|
|
|
|
#99 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|