![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: ben je voorstander van: | |||
lage IQ's likwideren |
![]() ![]() ![]() |
4 | 10,26% |
alle IQ'q likwideren |
![]() ![]() ![]() |
6 | 15,38% |
hoge IQ's likwideren |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,56% |
geen likwidaties |
![]() ![]() ![]() |
28 | 71,79% |
Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja, 't is gezond verstand, want mijn gezond gevoel gaat niet altijd naar de geëxecuteerden uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou den berre nu niet bepaald supperslim willen noemen en verhofstad al zeker niet maar kom. ![]() Als ge iemand vermoord hebt, en er kans is op recidive, is het gewoon niet meer dan menselijk van die persoon te euthanaseren. Om de maatschappij te beschermen moet je die mens toch levenslang colloceren of opsluiten, dus kunde hem beter gewoon een spuitje geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ironisch hé... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
individueel belang, van iemand die er zelf voor kiest de gangster uit te hangen is daar inferieur aan. en mag dus uit de maatschappij worden verwijderd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hier duidelijk niet om de persoon die eens in een vlaag van woede zijn madam doodmept, of haar minaar overhoop schiet. Het gaat hier over recidiverende criminelen die naar willekeur eender wie om zeep helpen, die mag je inderdaad, zonder veel woorden aan vuil te maken, uitschakelen. Of je ze nu voor de rest van hun leven in een gevang gooit en de sleutel wegsmijt, of ze liquideerd maakt mij nie veel uit, als ze maar weg zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister
|
![]() Geef ze dwangarbeid, inderdaad. Levenslang. Ik kan me grotendeels aansluiten bij het idee dat een wederkerend moordenaar voor de rest van zijn leven mag blijven rotten in de cel. Vrijheidsberoving omzetten in een nuttige, maatschappelijke bijdrage. Wasknijpers maken bijvoorbeeld.
![]()
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel ge wordt veroordeeld tot effectief levenslang, geen kans op penitenair verlof, of ontsnapping, levenslang de doos in. Of ik geef u een pistool met 1 kogel in. Ge moogt kiezen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die seriemoorden pleegt bv, zal niet stoppen, dus wordt die geliquideerd om de maatschapij veilig te stellen. Nothing personal, strictly business. Moest ik een seriemoordenaar uit wraak willen terchtstellen zou ik die niet uit zijn lijden verlossen door hem een spuitje te geven... nee dan zouden we spreken over urenlange folteringen. We hebben het zelf niet over voorbeeld functies, we hebben het puur over gevaarlijk individuen die de maatschappij in gevaar brengen, liquideren. Puur vanuit een zakelijk standpunt bekeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() [quote=Herr Flick]Het gaat hier duidelijk niet om de persoon die eens in een vlaag van woede zijn madam doodmept, of haar minaar overhoop schiet.
Het gaat hier over recidiverende criminelen die naar willekeur eender wie om zeep helpen, die mag je inderdaad, zonder veel woorden aan vuil te maken, uitschakelen. Of je ze nu voor de rest van hun leven in een gevang gooit en de sleutel wegsmijt, of ze liquideerd maakt mij nie veel uit, als ze maar weg zijn.[/QUOT ________ Jammer genoeg is justitie een handel in sleuteltjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het idee om morgen allemaal naakt te gaan rondhuppelen zal sommige nudisten nochtans als muziek in de oren klinken... ![]() Natuurlijk is het niet oportuun om mensen omwille van een handicap, ouderdom of financieële status bv, te gaan euthanaseren. Maar als het om zware recidiverende, of mogelijkheid tot recidiveren gaat, is het eerder een vorm van maatschappelijke bescherming om die man om zeep te helpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel u gewoon de vraag, stel dat ze die gast lossen... Stel dat hij uw dochter tegen komt, op een dag, en haar ook verkracht, wurgt, en weggooit alsof het een stuk vuil is. Zou je die criminoloog, psycholoog, rechter, psychiater, maatschappelijk assistent, gevangenisdirecteur, die die vrijlating op zijn geweten heeft, niet een heel pijnlijke , trage, verschrikkelijke, dood willen laten sterven... ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als ge begrijpt wat ik bedoel, maar dat denk ik wel, ... gij zijt ook naar 't school geweest niewaar, ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zie nr 92 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Gouverneur
|
![]() Welke straf verdient de oorspronkelijke poster van deze thread ? En hoe hoog/laag zou zijn IQ wel niet zijn ... ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
IQ is een 'rijpheidsvergelijking' tussen kindjes. Wacht even tot ik terug kinds begin te worden vooraleer me te laten meescoren... Voor wat het moorden betreft: ik had er totnogtoe zeker drie kunnen begaan met ruim voldoende motivatie, maar mijn intelligentiekwotiënt heeft het me verboden. Voor mijn straf: twee onzevaders en drie weesgegroeten.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 20 augustus 2005 om 09:54. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als "community service" kan hij toch heel nuttig zijn? Gedwongen de rest van zijn leven wasknijpers maken, of kinderspeelgoed. Dan verlagen wij ons niet tot dierlijk (niet-menselijk) gedrag. Doden = onmenselijk, haatdragend dierlijk gedrag. Territoriale driften zijn vaak de oorzaak ervan; zie de koloniale overheersingen, bijvoorbeeld.
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als wij mensen kunnen localiseren op basis van 'moorddadige aanleg in de hersenen', en we euthaniseren die, voor geboorte, wat is dan nog het verschil?
![]() |
![]() |