![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dit is klaar. Ronny is evenwel Getuige van Jehova. Met alle respect, maar Jehovagetuigen houden mijns inziens zich meer bezig met bijbelcitaten af te dreunen dan met de werkelijke boodschap van Christus.
pAx Et BoNuM Laatst gewijzigd door Judokus : 15 november 2006 om 17:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() dat vind ik nu eens een positief aspekt aan de multikulturele verrijking zie. Het westen is veel te tolerant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() Ronne=jehova getuige?
Zijn dat niet dedie die komen bellen aan je deur en vragen of je met hen wilt geloven in de ene God? Dedie die overtuigd zijn dat er maar een strikt aantal plaatsen in de hemel zijn? Dedie die liever sterven dan een bloedtransfusie aangaan? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
u bent diegene met een afwijkende mening |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() Dat is rebels en rebels is trendy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Komaan zeg mensen, homo's zijn toch ook mensen zoals jij en ik ? Wat is er daar nu zo verschrikkelijk aan dat die moeten gestigmatiseerd worden ? "tous les goûts sont dans la nature" zegt men in het Frans.
Het belangrijkste is toch of we goede mensen zijn, humaan voor elkaar ?!? Dat de achterlijke islam met zijn bedouinenwetten van zoveel eeuwen geleden homofilie veroordeelt, tot daar toe dan nog, we verwachten daar niets anders van, maar vrije mensen onder elkaar die toch nog naar een "god" grijpen om dingen die in de natuur voorkomen "slecht" te noemen, dat is bedenkelijk ! Sommigen hier hebben ook nog een "Iran" in hun kop zitten geloof ik ! En neen, ik ben niet gay, ben hetero en zal waarschijnlijk hetero blijven tot mijn dood, maar ik kan er gerust inkomen dat andere homo zijn, het voornaamste vind ik dat je van elkaar houdt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dat homofilie veroordeeld wordt, heeft geen zak te maken met het feit dat je daarvoor opgehangen moet worden !!!!!!!!! Stel je godverdomme eens voor : ah, jouw BMI is te hoog, en je vetgehalte ook, we gaan je OPHANGEN. Man man, een nachtmerrie. Mooi scenario voor een horror-trilogie.
Voor al die nitwitzen hier : ga ne keer naar Iran en trek dat land eens voor twee weken door.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ![]() De homofiel mag dit unfair of discriminerend vinden, maar de meeste mensen voelen zich nu eenmaal niet tot het homoseksuele leven aangetrokken. En voor iemand die dit leven wel aanhangt of op het punt staat zich erin te begeven, is dit toch een noodzakelijke factor om te overwegen. De zienswijze die de meeste mensen er met betrekking tot homoseksualiteit op na houden, zal zo'n persoon toch voor niet te onderschatten problemen plaatsen. Zulke problemen krijgen een nog droeviger karakter wanneer iemand pas voor zijn homoseksualiteit uitkomt wanneer hij of zij reeds een gezin met kinderen heeft gesticht. Dan blijven een gebroken huwelijkspartner en gedupeerde kinderen achter. Raadgevers geven toe dat een van hun grootste problemen bestaat in het begeleiden van jonge mensen die hebben vernomen dat een van hun ouders homoseksueel is. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat niet wegneemt dat dood(straf) voor homofilie, verwerpelijk is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Lokaal Raadslid
|
![]() 'k bedoel gewoon maar Starkan dat er hier soms veel geluld worden in de aard van "de beste stuurlui staan aan wal".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
losse flodders Veel tekst maar staat weinig in Dat geobstineerd weigeren van technologisch vooruitgang (bloedtransfusie) is belachelijk en mensen die zo blind geloven zijn dwaas (sorry voor het woord). U leest de geschriften blindelings en maakt er geen enkele bedenking bij dat vind ik kortzichtig en bedenkelijk. Ronny ik heb nieuws voor u: we zitten nu al in het paradijs! Trouwens wat zegt u dat de zeteltjes in het paradijs nog niet zijn ingenomen door uw voorgangers? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, de islaam is niet de enige godsdienst die homofilie veroordeelt hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
"Het geloof is een gevaar voor de mens, in plaats van zijn gelovigen gerust te stellen en hen helpen een zorgeloos leven te leiden, zaait het haat zoals Homofobie en Racisme." "Mijn God zal mij beschermen van jullie daden." Hij brandde goed, die Christen.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ![]() Ongelovigen of atheisten hebben onder de islam niet het recht op leven. Ze moeten worden vermoord. Volgens de islamitische cultuur zijn de zonden verdeeld in grote en kleine zonden. Onder de zeventien hoofdzonden is ongeloof de grootste, slechter dan moord, diefstal, overspel enz. Dappere afvalligen richten zichten zich op het doorprikken van de schijnheiligheid en tegenstrijdigheid van een geloof dat de trouw van een miljard mensen beveelt - evenals de schijnheiligheid van de westerse verdedigers van de islam die dergelijke beperkingen in hun eigen cultuur niet zouden tolereren. Vervolgens zegt vers 5: Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijgt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol (Geen zakaat, dat werd je gedood). Wie een moslim geworden is en wie van de islam afstapt, wordt voor een islamitisch rechtbank gebracht om terug te komen bij de islam, zo niet dan krijgt je de doodstraf ! Heel wat beter bij de JG's , bij de JG wordt je uitgesloten, maar bij de islam wordt je opgehangen !!! Natuurlijk is het niet aan de mensen om homos op te hangen, maar aan God en zijn verheerlijkte Zoon voorbehouden om zo'n doodstraf op de daartoe bestemde tijd te voltrekken. ---2 Thess. 1:6-10. ![]() |
![]() |
![]() |