![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die speech op zich zei reeds genoeg... de boel barst en als ik zout in de scheuren kan strooien dan mogen jullie proberen blussen. |
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#87 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#89 | |||||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 25 juli 2005 om 09:03. |
|||||
|
|
|
|
#90 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
#91 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#92 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
Geen persoonlijke aanvallen. [edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door tronca : 25 juli 2005 om 21:46. |
|||||
|
|
|
|
#93 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#94 | |||
|
Parlementslid
|
Hahahahahahahaha. Wie is nu de *KNIP*??? Mijn *KNIP*? Wat of wie is dat? En ja, U als "fan" van de Waffen-SS kan ik *KNIP* noemen.
*KNIP*.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." Laatst gewijzigd door Peter Johan : 25 juli 2005 om 12:46. Reden: belediging geknipt op aanvraag van geviseerde |
|||
|
|
|
|
#95 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ik begrijp wel waarom ze dat hier posten dit is de enige "actie" die het bub al op zijn palmares hebben staan. Die foto's zijn ook wel leuk, de voltallige bub aangang verzameld op één spandoek. |
|
|
|
|
|
#96 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
*knip* Persoonlijke aanval geknipt op vraag van de geviseerde. Ban mij en ik begin een nieuwe account, net zoals velle Bubbers dat reeeds doen.... Ter info: Nieuwe nicks van bannelingen worden eveneens geband. [edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door tronca : 25 juli 2005 om 21:49. |
|||||
|
|
|
|
#97 | |
|
Banneling
|
Citaat:
U gelieve daarom voort te spelen in Uw rol van diep getroffen "Duitstalige" (lees: een franstalige die het niet wil toegeven) die hier zéér ontzet is door wat hij hier leest en mijmert in de trend van "moeder, waarom leven wij?". |
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Bij deze wou ik de bubbels dan ook uitnodigen op de volgende Keltische spelen van Voorpost. Ze zien er heel geschikt uit voor het onderdeel "paalwerpen". Behalve Kimmeke, die mag de frieten bakken. t'Schijnt dat ze daar goed in is, en om rugletsels te voorkomen ook natuurlijk.
|
|
|
|
#99 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mij niet gelaten hoor, u doet maar. Verwacht van mij echter geen greintje respect meer als de discussie op zo'n niveau gevoerd moet worden.
|
|
|
#100 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Und wenn du mir nicht glaubst das ich Deutschsprachiger bin ist das nicht mein Problem. Zo en nu een beetje simpeler voor U: Stubaf : Waffen-SS : Nazis. Ist das denn so schwer zu verstehen für dein Spatzenhirn?
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." |
|
|
|