Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juli 2005, 09:57   #81
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Jan heeft al een geconstipeerd avatarbeileke.

Ik vind dat al meer dan voldoende.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 13:07   #82
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Pinten pakken is vooral uw bijdrage zeker! Je zou beter een beetje meer reclame maken voor "Duimen voor Doel" ipv hier de verontwaardigde te komen uithangen!

Spijtig genoeg zal ik er zlef niet zijn daar ik al en afspraak heb voor volgend festival! Stukken beter dan die shit in Brussel of moet ik het in het Brussel frans zeggen "Bruksel" van onze "sociale" flaminganten?

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=3]Concertmelding[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=5]M'Eire Morough 30/07 in Dendermonde[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Waarom u zeker moet komen naar onze keltische namiddag...[/size][/font]

• [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=1]area: Oost-Vlaanderen[/size][/font]
  • [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=1]datum: Zaterdag, 30/07/2005[/size][/font]
  • [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=1]genre(s): [/size][/font]
  • [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=1]website: www.theclan.be[/size][/font]
  • [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=1]email: [email protected][/size][/font]
  • [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=1]Aantal malen gelezen: 135[/size][/font]
  • [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=1]Aantal uitgebrachte stemmen:0[/size][/font]
  • [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=1]Rating: 0.00[/size][/font]
  • [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=1]ArtNr: 14164[/size][/font]
Upload foto [/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Streek: Oost-Vlaanderen

[/size][/font]Datum: Zaterdag, 30/07/2005

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Hallo,

Waarom u zeker moet komen naar onze keltische namiddag op ons folkfestival in Dendermonde is eerst en vooral omdat hij geheel gratis is... er is een Irish dance workshop met niemand minder dan Celtic Bompa... er is een een heus touwtrektoernooi.... demonstraties van Hurling, schaapdrijven, highlandgames en rugby... als u kinderen hebt kan u die gerust meebrengen want bij de mensen van de kinderanimatie zijn ze in veilige handen... u kan ondertussen genieten van een lekkere Guinness of Kilkenny op ons zonnig terras... en last but no least is er onze geweldige keltische markt met héél véél typisch Ierse en Schotse producten... en dit alles, inderdaad u leest het goed, voor 0,0 EURO.

Bijkomen voordeel is dat u gewoon kan blijven voor ons muziekfestival dat start om 17u30. Optredens zijn er voorzien van de Belgian Blend Pipe Band, Setanta, Magister, Green Jacket, Alca Celtes Airs en als top of te affiche [size=3]AMBROZIJN[/size]. En geloof het of niet als u naar onze keltische namiddag komt en op ons festivalterrein blijft tot 's avonds dan krijgt u heel ons muziekfestival voor inderdaad 0,0 EURO!!!! Zeg nu zelf... waar krijgt u zo een unieke kans nog??? De enige voorwaarde hiervoor is dat u ons festivalterrein niet mag verlaten na 17u.

Meer info kan u steeds bekomen via onze website www.theclan.be of op [email protected]

Tot 30 juli in Dendermonde!!!!!

[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=3][size=2][/size]Flipje Folk[/size][/font][font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2] op 22/07/2005 14:38[/size][/font]

Bah, wat een vuil multikul festival! Ze serveren er zelfs buitenlands bier!!!!
Shame on you, jan hyoens.
Oud 28 juli 2005, 13:32   #83
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenon
Bah, wat een vuil multikul festival! Ze serveren er zelfs buitenlands bier!!!!
Tja, niets voor salonrevolutionairen van jouw soort alleszins! Sinn Fein moet geen doetjes!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 13:52   #84
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Citaat:
ach jongen, ik schep gewoon niet graag op met mijn bijdragen! En vermits ik mijn naam niet vrijgeef zul je me gewwon op mijn woord moeten geloven als ik zeg dat ik een tijdje heb meegewerkt met TAK, NSV,Vlaanderen Vlagt,... om niet alle braderijen,joelfeesten, enz te vernoemen waar ik op aanwezig was.
Heden heb ik het echter een job en gezin, dus moet ik mijn activiteiten beperken tot het Vlaams Belang
Dus zou ik niet beginnen opbieden want dan verzink jij in het niets met je "bijdrage" aan Duimen voor Doel! Doe me geen spijt krijgen voor alle bijdragen die ik al gegeven heb aan "Vrijbuiter"! En doe de groeten aan Koen en Jan!( of zit je leiver op het multiculturelere bruksel?)
Nu moet je het niet omdraaien hé, jij zit hier iedereen vanalles en nog wat te verwijten, jij begon hier te lullen over steunen van Vlaams-nationale initiatieven.

Dat wist ik niet dat jij zo actief was. In een vorige discussie die we daarover hadden wist je me daar toch niets over te zeggen. Ik wist ook niet dat jij zo veel interesse hebt voor de Vlaamse zaak, want verder dan multikul roepen op dit forum kom je toch niet, behalve als je een beetja kan N-VA-bashen ivm BHV.

Je hebt trouwens nog steeds niet gezegd wat er zo multikul is aan Bruksel en je weet duidelijk ook niet dat Think of One (de hoofdact van Duimen voor Doel) een echte multiculterele band is. Of zijn we selectief in dat geval?
instromaniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 13:53   #85
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja, niets voor salonrevolutionairen van jouw soort alleszins! Sinn Fein moet geen doetjes!
Sinn Fein? Dat moet wel een drugsdealende neger zijn. Dat kan niet anders, daar dat multikulfestival wordt ondersteund door de rode staatszender. Door dit verraad zal van je mede Vlaams nationalisten tegenwind krijgen!!!

( )
Oud 28 juli 2005, 13:54   #86
instromaniac
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ook geen staatsnationalisten
Oud 28 juli 2005, 14:11   #87
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac
Nu moet je het niet omdraaien hé, jij zit hier iedereen vanalles en nog wat te verwijten, jij begon hier te lullen over steunen van Vlaams-nationale initiatieven.

Dat wist ik niet dat jij zo actief was. In een vorige discussie die we daarover hadden wist je me daar toch niets over te zeggen. Ik wist ook niet dat jij zo veel interesse hebt voor de Vlaamse zaak, want verder dan multikul roepen op dit forum kom je toch niet, behalve als je een beetja kan N-VA-bashen ivm BHV.

Je hebt trouwens nog steeds niet gezegd wat er zo multikul is aan Bruksel en je weet duidelijk ook niet dat Think of One (de hoofdact van Duimen voor Doel) een echte multiculterele band is. Of zijn we selectief in dat geval?
tja, zoals ik reed zei schep ik niet graag op! Think of One ken ik niet dus kan ik er geen oordeel over vormen! Moest ik zaterdag al niet naar ergens anders gaan was ik waarschijnlijk (afhankelijk van het weer) nog eens naar Doel afgezakt om de Jan C, Koen L en Joris DV nog eens te zien.
Als Think of One inderdaad een multikulgroepje is dan was ik de kerel geweest die de blikjes naar het podium smeet!
Oud 28 juli 2005, 14:12   #88
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Ook geen staatsnationalisten
in spe, instro, in spe!
Oud 28 juli 2005, 14:14   #89
Nick_

Nick_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Think of One ken ik niet dus kan ik er geen oordeel over vormen! !
Tiens, dat was toch jij die gisteren Krewcial als gedrogeerde negers afstempelde? Met andere woorden: het was toch jij die een oordeel 'vormde' over iets waar je geen bal van kent?
Nick_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 14:16   #90
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
in spe, instro, in spe!
Komt er dan toch eindelijk een samensmelting van BUB met VB?
Oud 28 juli 2005, 15:07   #91
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Ik organiseer een spaaractie om hyoens met de volgende missie naar de maan mee te sturen. Want dat is zowat de enige plaats waar hij geen last zal hebben van andere culturen.

Wie legt er bij?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by dejohan on 28-07-2005 at 16:08
Reason:
--------------------------------

Ik organiseer een spaaractie om hyoens met de volgende missie naar de maan mee te sturen. Want dat is zowat de enige plaats waar hij geen last zal hebben van andere culturen.

Wie legt er bij?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Ik organiseer een spaaractie om hyoens met de volgende missie naar de maan mee te sturen. Want dat is zowat de enige plaats waar hij geen last zal hebben van andere culturren.

Wie legt er bij?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door dejohan : 28 juli 2005 om 15:08.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 15:10   #92
Nick_

Nick_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan

Wie legt er bij?
Misschien kunnen we een gratis actie organiseren.
Of beter: de opbrengsten van de spaaractie zijn voor een goed doel. Iets met negers of zo.
Nick_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 16:07   #93
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan

Wie legt er bij?
Ik ken de maan niet zo goed, maar naar het schijnt loopt het daar vol met drugsdealend negers.
Oud 28 juli 2005, 16:34   #94
instromaniac
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
tja, zoals ik reed zei schep ik niet graag op! Think of One ken ik niet dus kan ik er geen oordeel over vormen! Moest ik zaterdag al niet naar ergens anders gaan was ik waarschijnlijk (afhankelijk van het weer) nog eens naar Doel afgezakt om de Jan C, Koen L en Joris DV nog eens te zien.
Als Think of One inderdaad een multikulgroepje is dan was ik de kerel geweest die de blikjes naar het podium smeet!
Die kerel die daarna door iederen wordt uitgelachen?
Oud 28 juli 2005, 16:41   #95
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En dan "vrije meningsuiting" krijst wanneer hij door de security wordt weggesleept.
Oud 29 juli 2005, 07:54   #96
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick6502
Tiens, dat was toch jij die gisteren Krewcial als gedrogeerde negers afstempelde? Met andere woorden: het was toch jij die een oordeel 'vormde' over iets waar je geen bal van kent?
Krewcial ken ik toevallig wel! en ik kan je zeggen it stinks!
Oud 29 juli 2005, 07:56   #97
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Komt er dan toch eindelijk een samensmelting van BUB met VB?
Dat is voor onze belgische fossielencollectie. We zoeken ook nog niveanen voor onze vlaamse mosselencollectie.Interesse?
Oud 29 juli 2005, 07:57   #98
jan hyoens

Standaard

Citaat:
niet meer.8)
Oud 29 juli 2005, 07:58   #99
jan hyoens

Standaard

Citaat:
En dan "vrije meningsuiting" krijst wanneer hij door de security wordt weggesleept.
security op een vrijbuitersfestival! waar gaat dit naar toe!
Oud 30 juli 2005, 09:57   #100
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Krewcial ken ik toevallig wel! en ik kan je zeggen it stinks!
Kom dan af voor de andere groepen!
Je durft het waarschijnlijk niet te vragen ... daarom: Ook jij bent welkom!

meer info kan je vinden op http://www.bruksellive.be

Tot straks, jan hyoens!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be