Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 augustus 2005, 22:46   #81
Doffer
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
De grote Europese beschaving met de rijkste geschiedenis ooit staat nu , in 2005 aan een deur van hel. De hel die jullie ZELF gecreeerd hebben door de zogenaamde tolerantie, rechten van de mens, recht op asiel etc
Sorry, man, de bron van onze beschaving ligt in de arabische wereld! "Wij" hebbben dan wel het "kapitalisme" uitgevonden, maar of dat dit een goede zaak was, valt sterk te betwijfelen.
Oud 4 augustus 2005, 22:51   #82
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

wat een triestige thread weeral.

die kinderen mogen dan wel zwaar in de fout gegaan zijn, ze hebben nog steeds rechten. bovendien is het aan het gerecht om hen aan te pakken. ik dacht dat we het schandpaal-principe al achter ons hadden gelaten, maar blijkbaar zijn er mensen met heimwee naar middeleeuwse praktijken, ook voor kinderen.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 22:52   #83
Seb
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Naiviteit van de linksen zal het einde van de Europese beschaving betekenen. Het aantal moslims en andere vreemdelingen (inlcusief mij) is snel aan het groeien, samen met criminaliteit, onwetenheid, fundamentalisme en algemene domheid van ons allemaal.. iemand die daar iets durft over te zeggen wordt onmiddellijk buiten de maatschappij gesteld..

De linkse visie op de wereld is dom en naief :/.. Ik vraag me af hoelang het nog duurt dat de gewone werkmensen de linkse dictatuur gaan tolereren....

De grote Europese beschaving met de rijkste geschiedenis ooit staat nu , in 2005 aan een deur van hel. De hel die jullie ZELF gecreeerd hebben door de zogenaamde tolerantie, rechten van de mens, recht op asiel etc
Puur uit nieuwsgierigheid: wat is die zogenaamde Linkse (let op de hoofdletter!) visie? En uiteraard zal er ook wel een Rechtse visie bestaan, zeker? Kan u die ook ineens verduidelijken? Moet niet zo moeilijk zijn voor u om daar op te antwoorden, aangezien u die term hier gebruikt, anders gooit u maar goedkoop met leuk en populair klinkende uitdrukkingen om een (eventueel) tekort aan argumenten te verdoezelen?![edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Seb on 04-08-2005 at 23:53
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Naiviteit van de linksen zal het einde van de Europese beschaving betekenen. Het aantal moslims en andere vreemdelingen (inlcusief mij) is snel aan het groeien, samen met criminaliteit, onwetenheid, fundamentalisme en algemene domheid van ons allemaal.. iemand die daar iets durft over te zeggen wordt onmiddellijk buiten de maatschappij gesteld..

De linkse visie op de wereld is dom en naief :/.. Ik vraag me af hoelang het nog duurt dat de gewone werkmensen de linkse dictatuur gaan tolereren....

Puur uit nieuwsgierigheid: wat is die zogenaamde Linkse (let op de hoofdletter!) visie? En uiteraard zal er ook wel een Rechtse visie bestaan, zeker? Kan u die ook ineens verduidelijken? Moet niet zo moeilijk zijn voor u om daar op te antwoorden, aangezien u die term hier gebruikt, anders gooit u maar goedkoop met leuk en populair klinkende uitdrukkingen om een (eventueel) tekort aan argumenten te verdoezelen?![/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Puur uit nieuwsgierigheid: wat is die zogenaamde Linkse (let op de hoofdletter!) visie? En uiteraard zal er ook wel een Rechtse visie bestaan, zeker? Kan u die ook ineens verduidelijken? Moet niet zo moeilijk zijn voor u om daar op te antwoorden, aangezien u die term hier gebruikt, anders gooit u maar goedkoop met leuk en populair klinkende uitdrukkingen om een (eventueel) tekort aan argumenten te verdoezelen?![/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Seb : 4 augustus 2005 om 22:53.
Seb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 22:56   #84
Seb
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
wat een triestige thread weeral.

die kinderen mogen dan wel zwaar in de fout gegaan zijn, ze hebben nog steeds rechten. bovendien is het aan het gerecht om hen aan te pakken. ik dacht dat we het schandpaal-principe al achter ons hadden gelaten, maar blijkbaar zijn er mensen met heimwee naar middeleeuwse praktijken, ook voor kinderen.
Mee eens. Waarom heeft Filip niet de moeite gedaan om de gezichten te 'blurren'? Hij mag het misschien niet eens zijn met die wet, maar dat geeft hem niet het recht boven die wet te staan.
Oud 4 augustus 2005, 22:57   #85
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wishful thinking Doffer
Ik ben vrij om mijn mening te zeggen. Merk ook die 'ALS' in mijn zinnen. Waar staat het in de wet dat men zijn mening niet mag zeggen ? Waar staat het in de wet dat men in zijn mening niet kan zeggen dat hij het recht in zijn handen zou nemen indien er iets zou gebeuren ?

Als ik straks thuis ben en daar zie dat mijn vriendin verkracht wordt zal ik de dader de keel oversnijen, gij toch ook denk ik ? Zeg ik nu iets illegaal ?
Wie zegt dat ze het niet lekkerder vond dan met jou? Laat haar eerst haar eigen mening geven ...
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 23:00   #86
Shizie
Banneling

Shizie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seb
Puur uit nieuwsgierigheid: wat is die zogenaamde Linkse (let op de hoofdletter!) visie? En uiteraard zal er ook wel een Rechtse visie bestaan, zeker? Kan u die ook ineens verduidelijken? Moet niet zo moeilijk zijn voor u om daar op te antwoorden, aangezien u die term hier gebruikt, anders gooit u maar goedkoop met leuk en populair klinkende uitdrukkingen om een (eventueel) tekort aan argumenten te verdoezelen?!
Heel kort beschrijven en gaan werken :

De linkse visie in dit geval is : problemen met vreemdelingen negeren, doen alsof er geen problemen zijn.
Authochtonen het gevoel aanleren dat ze ZELF de oorzaak van deze problemen zijn, blanke authochtone mensen een soort schuldgevoel injagen op school en later via de media zodat ze overtuigd worden dat er in geen geval negatief over vreemdelingen gesproken kan worden.
Geld uitmelken uit medemensen ter voordele van minderwaardige rassen/volkeren en dit een mooie benaming 'ontwikkelingshulp' geven. Dit gaat samen met overtuiging dat wij onze rijkdom aan die gebieden te danken hebben en de schuld nu teruggeven. Negeren van feiten dat de plaatselijke bevolking in die onderontwikkelde gebieden duizenden jaren in evolutie achterstaat en niet in staat is zich te ontwikkelen...
ik kan eindeloos doorgaan..
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 23:01   #87
Shizie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand
Wie zegt dat ze het niet lekkerder vond dan met jou? Laat haar eerst haar eigen mening geven ...

uit eigen ervaring genomen zeker ?
Oud 4 augustus 2005, 23:03   #88
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doffer
Sorry, man, de bron van onze beschaving ligt in de arabische wereld! "Wij" hebbben dan wel het "kapitalisme" uitgevonden, maar of dat dit een goede zaak was, valt sterk te betwijfelen.
Dank zij het kapitalisme heb jij nu het recht om je mening voor de wereld te verkondigen... denk daar maar eens aan.
Oud 4 augustus 2005, 23:03   #89
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
uit eigen ervaring genomen zeker ?
Ik kom niet uit de lagere klasse zoals jij, shizie. Nice try, wrong bet.
Oud 4 augustus 2005, 23:06   #90
Towelie030981
Gouverneur

Towelie030981's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wishful thinking Doffer
Ik ben vrij om mijn mening te zeggen. Merk ook die 'ALS' in mijn zinnen. Waar staat het in de wet dat men zijn mening niet mag zeggen ? Waar staat het in de wet dat men in zijn mening niet kan zeggen dat hij het recht in zijn handen zou nemen indien er iets zou gebeuren ?

[size=5] Als ik straks thuis ben en daar zie dat mijn vriendin verkracht[/size] wordt zal ik de dader de keel oversnijen, gij toch ook denk ik ? Zeg ik nu iets illegaal ?
Duidelijk een strikvraag. Shizie kan onmogelijke een vriendin hebben, laat staan houden.
Towelie030981 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 23:07   #91
Shizie
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik kom niet uit de lagere klasse zoals jij, shizie. Nice try, wrong bet.
Ahahahahhaha mega zielig
oh, De Heer AyneRand komt uit de hoge klasse, en oohh dit moet hier op het internet verkondigd worden :E Voel je je nu groot AyneRand ? Zielig
Oud 4 augustus 2005, 23:08   #92
Shizie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Towelie030981
Duidelijk een strikvraag. Shizie kan onmogelijke een vriendin hebben, laat staan houden.
Ik ben geen junkie zoals gij en heb al 4 jaar een vaste lief
Oud 4 augustus 2005, 23:10   #93
Seb
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Heel kort beschrijven en gaan werken :

De linkse visie in dit geval is : problemen met vreemdelingen negeren, doen alsof er geen problemen zijn.
Authochtonen het gevoel aanleren dat ze ZELF de oorzaak van deze problemen zijn, blanke authochtone mensen een soort schuldgevoel injagen op school en later via de media zodat ze overtuigd worden dat er in geen geval negatief over vreemdelingen gesproken kan worden.
Geld uitmelken uit medemensen ter voordele van minderwaardige rassen/volkeren en dit een mooie benaming 'ontwikkelingshulp' geven. Dit gaat samen met overtuiging dat wij onze rijkdom aan die gebieden te danken hebben en de schuld nu teruggeven. Negeren van feiten dat de plaatselijke bevolking in die onderontwikkelde gebieden duizenden jaren in evolutie achterstaat en niet in staat is zich te ontwikkelen...
ik kan eindeloos doorgaan..
En wat is dan de rechtse visie?

Leuk trouwens vind ik uw opmerking over minderwaardige rassen (opnieuw puur uit nieuwsgierigheid: wordt racisme niet gedefinieerd als het classificeren van rassen in minderwaardig versus meerwaardig? Geeft u dan toe dat u een racist bent in deze betekenis van het woord? Niet dat ik u daarom veroordeel of afkeur (wie ben ik trouwens?) maar ik vind zulke openlijkheid wel fascinerend)
Oud 4 augustus 2005, 23:11   #94
Sokkie
Partijlid

Standaard

Citaat:
Dank zij het kapitalisme heb jij nu het recht om je mening voor de wereld te verkondigen... denk daar maar eens aan.
Vrije meningsuiting heeft niets met kapitalisme te maken. Je mag dan wel uit een hogere klasse komen, maar dat is blijkbaar geen garantie op intelligentie
Sokkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 23:13   #95
Shizie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seb
En wat is dan de rechtse visie?

Leuk trouwens vind ik uw opmerking over minderwaardige rassen (opnieuw puur uit nieuwsgierigheid: wordt racisme niet gedefinieerd als het classificeren van rassen in minderwaardig versus meerwaardig? Geeft u dan toe dat u een racist bent in deze betekenis van het woord? Niet dat ik u daarom veroordeel of afkeur (wie ben ik trouwens?) maar ik vind zulke openlijkheid wel fascinerend)
Ik heb geen zin meer vandaag, sorry

slaap lekker Seb!
Oud 4 augustus 2005, 23:15   #96
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ahahahahhaha mega zielig
oh, De Heer AyneRand komt uit de hoge klasse, en oohh dit moet hier op het internet verkondigd worden :E Voel je je nu groot AyneRand ? Zielig
Ik ben alleen maar rijk, shizie, heel rijk, in tegenstelling tot jou. En de reden daarvoor is mooi verwoord geweest door een duitse economist, professor, die het Vlaams Belang als belangrijkste spreker heeft uitgenodigd op een economisch congres. Zal ik je zijn stelling eens mooi verwoorden?
Oud 4 augustus 2005, 23:16   #97
Towelie030981
Gouverneur

Towelie030981's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Aan deze zogenaamde hel met tolerantie, rechten van de mens en recht op asiel heb jij je huidig leven te danken.
Towelie030981 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 23:17   #98
Shizie
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben alleen maar rijk, shizie, heel rijk, in tegenstelling tot jou. En de reden daarvoor is mooi verwoord geweest door een duitse economist, professor, die het Vlaams Belang als belangrijkste spreker heeft uitgenodigd op een economisch congres. Zal ik je zijn stelling eens mooi verwoorden?
Doe maar

Geil je op het feit dat je materiele rijkdom hebt ? Of stinkt uw stront misschien minder dan die van mij ?
Oud 4 augustus 2005, 23:18   #99
Seb
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Ik heb geen zin meer vandaag, sorry

slaap lekker Seb!
No prob, ik moet er ook in, maar vergeet later niet te antwoorden, want ik ga wsch pas zondag of later kunnen checken wat uw mening/definitie op de rechtse visie en shizie-zou-'racist'-zijn-stelling is.
Oud 4 augustus 2005, 23:18   #100
Shizie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Towelie030981
Aan deze zogenaamde hel met tolerantie, rechten van de mens en recht op asiel heb jij je huidig leven te danken.
Alles is relatief Towelie030981 and you know it
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be