![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Menslief, de bubbels bakken het weer bruin! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "kort na de middag"
mja,halfdrie enfin, ik heb me rot gelachen, meer nut had deze draad ook niet |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U schrijft ''enorm veel volk''. Op geen enkele van die foto's zie ik een overlast van auto's wat gezien het uur dat die foto's zijn genomen toch zou moeten. Of is die massa volk allemaal te voet, openbaar vervoer of per fiets gekomen? Als hier de plaatselijke voetbalploeg speelt (dat is maar in tweede provinciale) trekken die gemiddeld 250-300 man, welnu, ik kan u verzekeren dat ge in al de omringende straten geen enkele parkeerplaats kunt vinden en hier spreken we dan maar van een beperkt aantal mensen, niet van de grote massa.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door daiwa : 14 augustus 2005 om 21:55. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
wie weet zijn er wel bussen ingelegd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Hier is nog zo'n foto van het geslaagde belgicistische feest rond de herdenking van de "slag van de zilveren helmen". De opkomst overtrof alle verwachtingen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Vreemdeling
|
![]() Leugens doorprikt??
Jullie kunnen het gewoon niet aanvaarden dat er een Belgisch gevoel leeft. Jullie moeten zichzelf eens bezig zien. Ik vind het enorm zielig. Jullie hebben gewoonweg geen redenen en verklaringen meer voor dit en proberen deze zwart op wit fotos gewoon af te breken of in het belachelijke te trekken. De reden is gewoon dat jullie verbluft staan en geen enkel argument meer hebben om jullie, flamen, te verdedigen. De fotos die ik vandaag gemaakt heb, daar kan geen enkel flamingant tegenop, jullie zullen nooit een gemeente, stad vinden met een even vlaams gevoel als deze met een Belgisch gevoel. Afbreken is makkelijk. Afbreken, het laatste wapen der flaminganten. maar ik zeg jullie: kom volgend jaar, kruip eens weg van die pc en kom in de realiteit ipv vl. nationale sites af te gaan de ganse dag. huismuizen
![]() |
#91 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Goeikope parket, niet bijpassende plinten, kitscherige muren, lelijke ramen en een amateuristisch verlaagd plafond. Denkt u nu echt dat wij geen smaak hebben?
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Steeds weer opnieuw is het een plezier de bubbels in hun eigen vallen te laten trappen. Iedere keer weer slagen ze erin elkaar flagrant tegen te spreken en er een voor hen ellendige boel van te maken. Ook dit was hier weer leuk. Schitterendste berichtenreeks was wel toen we de ongerijmdheden, tegenspraken en leugens bloot legden over heel die zaak rond de tsunami-actie en op welke bedriegelijke wijze de bubbels het geld probeerden af te leiden naar hun eigen partijkas. En er zijn in het verleden nog enkele van dergelijke zaken geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, op die foto's zien we inderdaad die massa volk waarover u het had! Dan zwijg ik nog over die enorme meute die op de BBQ was en waarvan de wagens in heel Halen stonden geparkeerd (gelukkig niet in de straten die jullie fotografeerden...). Ik wist trouwens niet dat het deelnemen aan een BBQ "een Belgisch gevoel" weerspiegelt. Nu ja, dan is tegenwoordig in heel de wereld behept met "een Belgisch gevoel". Mmmm. Zo stilaan begin ik te begrijpen waarom de bubbels altijd ontkenden dat er volkeren bestonden... tot ze over "Belgen" spraken. Dan hadden ze het plotseling over "het Belgische volk". Blijkbaar is heel het menselijke ras dus behorend tot dat "Belgische volk". Over heel de wereld wordt er immers gezellig gebarbecued. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Vreemdeling
|
![]() Het centrum was afgesloten voor alle verkeer ten gevolge van de festiviteiten.
Er was parkeermogelijkheid op diverse plaatsen zoals bv. het Raubrandtplein dat overvol was. Hiervoor toch even een dankwoord voor de gemeente Halen en de politie van het arrondissemt Herk-de-Stad Halen Lummen voor het goede verloop en de prachtige organisatie van deze festiviteit. DANK!
![]() |
#96 |
Vreemdeling
|
![]() dankwoord aan
![]() |
#97 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Is dat een typische Brusselse mentaliteit Yann?
![]() |
![]() |
#99 | |||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Politiezone zal je bedoelen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Ferre : 15 augustus 2005 om 09:59. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |