![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het culturele verschil? Mmmm, nog veel werk om mij te overtuigen. En dan nog, is dat een deglijk argument? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#83 | ||
|
![]() Citaat:
Alaska is een andere situatie dan Florida en wordt anders bestuurd, zo moet het hier ook .
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#86 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Misschien iemand die eens een speculatie wil wagen betreffende het einde van de huidige economische malaise?! Of iemand die meent te weten welke sector het de volgende decennia zeer goed zal doen? Of iemand die erin gelooft dat er een wonderbaarlijke oplossing bestaat voor de werkloosheid?
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
is de werkloosheid. Dank U verafstoot en steve gratis stunt |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
|
![]() Citaat:
Dat is de beste manier, vind je ook niet?
![]() |
![]() |
#91 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Mag ik net als u naar een wilde speculatie vragen? Het gaat slecht in Wallonië, iedereen weet dit. Waarom en wat kan er aan gedaan worden? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() Zoals ik hier al eens heb neergeschreven: ga ik er momenteel vanuit dat de huidige situatie nog een 2jaar zal voort duren, waarna we in een fase van herleving zullen komen en ik schat dat het dus om en bij de 3jaar zal duren alvorens we opnieuw in een hoogconjunctuur terecht komen!
Het gaat minder in Wallonië dan in Vlaanderen, maar we zien toch ook dat bijvoorbeeld de chemische sector in Wallonië zich sterkt ontplooit, dus slecht is relatief. Het economische beleid moet men defederaliseren en bij voorkeur vanuit de provinciës besturen, omdat er tussen de provinciës toch wel duidelijke onderlinge verschillen bestaan, maar ik begreep dat u hier een voorstander van bent dus u moet ik hiervan niet overtuigen. Er moeten zeer zeker nog verdere loonlastenverlagingen komen, maar voor het overige valt er weinig aan te doen vrees ik. Althans de regering zal daar weinig aan kunnen doen, omdat zij nu eenmaal niet bij machte zijn om een echte invloed uit te oefenen op de economie.
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dat is 1 aspect. Ik had gehoopt op wat meer oorzaken van de slechte economische situatie in Wallonië dankzij deze topic... |
|
![]() |
![]() |