Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 augustus 2005, 17:38   #81
Zwarte Orde
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Vijftien tegen één ? : ................zo kennen we jullie soort wel ."Man tegen man" pist ge in uw broek 8)
Je kan toch moeilijk verwachten dat ieder netjes zijn beurt afwacht. Wanneer de kans zich voordoet om zo'n belgicist op zijn bek te slaan dan doe je dat gewoon.
Zwarte Orde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2005, 17:41   #82
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Orde
Je kan toch moeilijk verwachten dat ieder netjes zijn beurt afwacht. Wanneer de kans zich voordoet om zo'n belgicist op zijn bek te slaan dan doe je dat gewoon.
..........en liefst met vijftien, om zeker te zijn van "het te kunnen halen" tegen één andere...... ......Wat een bende watjes (en lafaards) zijn die "zwarte ratten" toch..........8)[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Pietje on 21-08-2005 at 18:44
Reason:
--------------------------------

Citaat:
..........en liefst met vijftien, om zeker te zijn van "het te kunnen halen" tegen één andere...... ......Wat een bende watjes (en lafaards) zijn die "zwarte ratten" toch..........8)[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
..........en liefst met vijftien, om zeker te zijn van "het te kunnen halen" tegen één andere...... ......Wat een bende watjes zijn die "zwarte ratten" toch..........8)[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Pietje : 21 augustus 2005 om 17:44.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2005, 17:48   #83
vercetti
Minister

vercetti's schermafbeelding

Standaard

Ze hebben hier maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden zitten zeuren dat ze iets gingen doen op de Ijzerwake. Deelnemers aan de Wake repliceerden hierop dat ze er niet goed van gingen zijn als ze zoiets zouden doen.
Ze waren gewaarschuwd.

Wie wind zaait zal storm oogsten.
Wij zijn dus eigenlijk de enige originele flaminganten.

vercetti is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2005, 17:50   #84
Zwarte Orde
Schepen

Standaard

Citaat:
..........en liefst met vijftien, om zeker te zijn van "het te kunnen halen" tegen één andere...... ......Wat een bende watjes (en lafaards) zijn die "zwarte ratten" toch..........8)
Wij hebben onze plicht gedaan, wie de Ijzerwake komt verstoren moet de gevolgen maar dragen.
Oud 21 augustus 2005, 17:52   #85
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vercetti
Ze hebben hier maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden zitten zeuren dat ze iets gingen doen op de Ijzerwake. Deelnemers aan de Wake repliceerden hierop dat ze er niet goed van gingen zijn als ze zoiets zouden doen.
Ze waren gewaarschuwd.

Dat is pas lef hebben !!!!!!!!!!!! Het beloven, en het dan ook daadwerkelijk doen !!!!!!! Maar met VIJTIEN man één tegenstander te lijf gaan, getuigt van een ONGEZIENE LAFHEID !!!!8)
Oud 21 augustus 2005, 17:52   #86
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Ze waren gewaarschuwd.

U hoort ons toch niet klagen?
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2005, 17:54   #87
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wij hebben onze plicht gedaan, wie de Ijzerwake komt verstoren moet de gevolgen maar dragen.
Ik hoop dat die persoon klacht neerlegt, want die "ordediensten" (nu ja .. ) zijn niet officieel,.....................en zijn dus niets minder dan een privé militie 8)
Oud 21 augustus 2005, 17:58   #88
Zwarte Orde
Schepen

Standaard

Citaat:
Ik hoop dat die persoon klacht neerlegt, want die "ordediensten" (nu ja .. ) zijn niet officieel,.....................en zijn dus niets minder dan een privé militie 8)
De ordediensten hadden hier niks mee te maken, er zijn genoeg getuigen om dat te bevestigen.
Oud 21 augustus 2005, 18:10   #89
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De ordediensten hadden hier niks mee te maken, er zijn genoeg getuigen om dat te bevestigen.
We zullen maar het "gerechtelijk staartje" afwachten, die er zal komen naar aanleiding van jullie "heldendaden" .8)
Oud 21 augustus 2005, 18:14   #90
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vijftien tegen één ? : ................zo kennen we jullie soort wel ."Man tegen man" pist ge in uw broek 8)
Ik weet zo niet hoor.

Een antwerps café baas heeft eens de flikken gebeld toen enkele Noord-Afrikanen aan het prediken waren voor de Sharia in het Westen. Achteraf heeft men de cafébaas zitten opwachten in de slaapkamer. Ene pakte hem vast in een houtgreep, de andere stond klaar met een ritueel mes om z'n buik open te snijden en z'n darmen eruit te trekken. De cafébaas kreeg dan wel de confortabele gedachte dat het vlug voorbij zou zijn als hij zich niet verzette, maar hij sloeg erin het mes uit de handen te trappen en te kelen als een varken (oh ironie). De daders waren verplicht af te druipen.

Een staaltje Vlaamse moed, ondanks de ver-sissy'ing door de links/multiculturele pers.
Oud 21 augustus 2005, 18:17   #91
van Maerlant

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U weet er meer van? Vertel
Ik stond er op enkele meters van toen de derde op de oever naast het kanaal werd neergegooid (zelf heb ik natuurlijk een afkeer van geweld, maar die kerel heeft gekregen wat hij verdiende)
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2005, 18:18   #92
Zwarte Orde
Schepen

Standaard

Citaat:
We zullen maar het "gerechtelijk staartje" afwachten, die er zal komen naar aanleiding van jullie "heldendaden" .8)
Oud 21 augustus 2005, 18:19   #93
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Die imbeciel heeft klacht neergelegd wegens slagen en verwondingen. Al bij al heeft hij niet meer dan 5 sekonden op het podium gestaan.
een overwinning, noemt hansje dat!
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
Oud 21 augustus 2005, 18:29   #94
Stubaf.
Banneling

Stubaf.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
Ik stond er op enkele meters van toen de derde op de oever naast het kanaal werd neergegooid (zelf heb ik natuurlijk een afkeer van geweld, maar die kerel heeft gekregen wat hij verdiende)
Godv ... 'k em spijt dat ik er niet bij was als ik het hier zo allemaal lees. Dat moet daar weer gratis vertier geweest zijn aangeboden door de trollenclub van de BUUUB. Miljaar.
Stubaf. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2005, 18:33   #95
Ambiorix

Standaard

Citaat:
8)
dju é, dat heb ik gemist!
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2005, 18:37   #96
van Maerlant

Standaard

Ik niet
Hoe liep gij daar rond? Wie weet heb ik u gezien.

Oud 21 augustus 2005, 18:44   #97
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Ik niet
'k verkocht programma-boekskes en liep op het einde met een vlaamse leeuw rond.

Ik heb daar trouwens panzer gezien, en viavia weet ik nu ook wie Betweter is. Bulldozer heb ik daar ook zien rondlopen.8)[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Ambiorix on 21-08-2005 at 19:48
Reason:

Citaat:
Ik niet

Ik heb daar trouwens panzer gezien, en viavia weet ik nu ook wie Betweter is. Bulldozer heb ik daar ook zien rondlopen.8)[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Ik niet

Ik heb daar trouwens panzer gezien, en ik weet nu ook wie Betweter is. Bulldozer heb ik daar ook gezien.8)[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Ambiorix : 21 augustus 2005 om 18:48.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2005, 19:07   #98
van Maerlant

Standaard

Haha, misschien hebben ik en lomeanor (ook een forum-lid, we waren daar als vertegenwoordiging van N-VA Dilbeek) er eentje van u gekocht.
Er kwam nog een oudere man tegen de verkoper zeggen dat ze op de weide geen boekjes hadden, waarop de verkoper antwoordde dat hij daardoor nog goede zaken kon doen (het was op het jaagpad)

Oud 21 augustus 2005, 19:50   #99
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix
ze waren gewaarschuwd + het ging om pure provocatie. Dit soort acties mogen gerust hard aangepakt worden, men wist dat dit ging gebeuren, en het is een dwaasheid zich aldus te begeven in het hol van de 'leeuw'8)
Hier krijgt ge spijt van.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2005, 19:52   #100
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Ik neem aan dat u ook stoer genoeg bent om de gevolgen te dragen?

Uw naam en adres graag, dan weten we wie we vervolgen.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be