![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: waarom stemmen de meeste mensen op het vlaams belang ? | |||
omdat het gewoon fascisten zijn die elkaar thuis in familaal verband met een hitlergroet begroeten. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 14,00% |
alleen maar omdat ze weten dat ze net daarmee de regering de grootste hak kunnen zetten. |
![]() ![]() ![]() |
30 | 60,00% |
omdat ze moeten van hun echtgenoten |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
omdat politiek hen geen zak interesseert |
![]() ![]() ![]() |
7 | 14,00% |
omdat ze allochtoon zijn en een gratis ticket terug naar huis willen |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,00% |
omdat ze de stembusgang niet begrijpen en zomaar een bolletje zwart maken |
![]() ![]() ![]() |
5 | 10,00% |
Aantal stemmers: 50. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
#82 |
Schepen
|
![]() Het is misschien interessant ook eens volgende optie in overweging te nemen, die in mindere of meerdere mate kan meespelen in het stemgedrag van sommigen.
Sommige mensen voelen zichzelf moreel verplicht hun stem te verlenen aan deze mensen, groepen en strekkingen in de maatschappij die continu verketterd en foutief behandeld worden. Sommigen zouden hun stem eerder willen verlenen aan een kleine alternatieve partij die relatief goede resultaten boekt gezien het mogelijke, maar voelen zich door het gedrag van derden (rechtzaken, uitsluiting, verkettering, VRT-berichtgeving, -sarcasme of -zwartmakerij en politiek misbruik) verplicht opnieuw en soms een klein beetje tegen hun zin hun stem te verlenen aan het Vlaams Belang. Ook als is de gemakkelijkste en aantrekkelijkste optie gewoon doorlopen... Dat kunnen we niet meer! |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een optie die, niet toevallig, niet werd opgenomen in de lijst van mogelijkheden.
#84 |
|
![]() Mijn stem voor het Vlaams Belang maakt deel uit van een onderliggende politieke agenda
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() Waardeloze en nutteloze peiling;
|
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() zetten ze de regering dan geen hak door op het Vb te stemmen ?
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() Waarom?
Eén Vlaming op vier weet wie de beste partij is, zeker?...
#89 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie Vrijheid die woorden niet gebruiken. Wel dat er mensen zijn die zich verplicht voelen VB te stemmen omdat die partij in een underdogpositie geduwd wordt. En d�*t staat niet in je lijstje. Jij reageert ook liever alleen als er geantwoord wordt wat je graag hoort.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 4 september 2005 om 09:08. |
|||||
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had echter al door dat je deze optie het liefst ziet beamen. Ik stem sinds korte tijd ook VB, maar ik heb daar meer dan één reden voor. -Het is de enigste Vlaams-nationalistische partij die nog overschiet. -Het is de enige partij voor een onafhankelijk Vlaanderen k�*n blijven gaan omdat ze niet onderdak is gegaan met een belgicistische partij. -Het is de enige partij die het BROV in haar programma heeft staan en die dat punt nog niet kon verloochenen, eens aan de macht. -Het is de enige partij waarrond een politieke schutkring werd getrokken en die dus officieel tot underdog werd gebombardeerd. Toevallig hou ik me al heel mijn volwassen leven bezig met me het lot aan te trekken van uitgestoten honden. -Het is de enige partij waarmee je jezelf, door erop te stemmen, een middel in handen geeft om de 'goeien' te laten verstaan dat je genoeg hebt van het Belgisch immobilisme, en de vrijwillige onderdanigheid van de Vlaamse bestuurders aan de Franstalige.
![]() |
#92 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 4 september 2005 om 09:31. |
|||||
![]() |
![]() |
#93 |
Partijlid
|
![]() Wat een focking onzin is dit! Er is ook nog zoiets als het met de partij eens zijn! Die optie staat er natuurlijk niet bij... wat een belachelijke peiling
#94 | |
|
![]() Citaat:
De uitslag van peilingen met zinvolle vraagstellingen is meestal zeer bevredigend voor ons, maar niet voor King. Zodat hij zijn toevlucht moet nemen naar waardeloze vraagstelling met de keuze tussen bv : ben je een domme fascist, of gewoon zwakzinnig? King is dan happy, want dat past wel in zijn kraam. |
|
![]() |
![]() |
#95 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elk van de opties bevestigt een in stand te houden cliché.
Al naargelang de volgorde zie je ook de gewenstheid waarmee die cliché's bevestigt dienden te worden. De eerste optie getuigt het duidelijkste van de werkelijke bedoeling. Zolang de ongewenste 'stiltes' nogal stoorden werd er wel geantwoord op reacties die niet overduidelijk met de bedoeling van deze draad in overeenstemming waren.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 4 september 2005 om 10:30. |
|||
![]() |
![]() |
#96 | ||
|
![]() ok jongens en meisjes van het VB - als je me vastgelult hebt dan heb ik er geen probleem mee dat toe te geven. mijn verontschuldigingen dus en vandaar deze nieuwe peiling[edit]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 september 2005 om 08:17. |
||
![]() |
![]() |
#97 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() mensen stemmen op het vlaams belang omdat ze niet politiek bewust zijn en niet weten waar hun echte belangen liggen
en velen uit frustratie, en niet alleen omdat ze dom zijn |
![]() |
![]() |
#98 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#99 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
#100 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Volgens mij: de regering een hak zetten.