![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat het me van jullie verbaast.
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egiidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar mag de bub met zijn Belgisch-nationalistische feestjes in Namur en Anvers nog een pijltje aan zuigen! Een mens zou haast zweren dat de Belgisch-nationalisten op sterven na dood zijn. ![]()
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Blijkbaar zijn de enigen die er problemen mee hebben de Franstalige Brusselse burgerij en een paar rabiate Belgisch-nationalisten. De eerste omdat ze anti-Nederlandstalig zijn en de tweede omdat... omdat... ja, ik weet niet waarom. Is het omdat er kritiek gegeven wordt op de huidige werking van België (maar zelf hebben ze ook kritiek op het federalisme)? Is het omdat de Gordel-boodschap overeenkomt met een eis van de Vlaams-nationalisten (en voor BUB is alles wat een flamingant goed vindt per definitie slecht). De enige reden waarom de Belgisch-nationalisten tegen de Gordel kunnen zijn, is omdat het anti-Vlamingen zijn. Er kan voor hen geen sprake zijn van een Vlaamse identitieit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Parlementslid
|
![]() wat mij enigszins verwonderde was dat in de Vlaamse gemeente Wemmel, op sommige straatnaambordjes en verkeersborden de franstalige benamingen in keurig zwart afgeschermd waren.....
k'ben kurieus hoelang die er zo gaan bijstaan..... k'passeer daar meerdere keren per week en het doet toch een klein beetje deugd te merken dat er toch nog vlaamse inwoners zijn die de moed hebben om de franstalige opdringerigheid in hun vlaamse gemeente een beetje in te tomen... ![]()
![]() |
#93 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |