![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
|
![]() Het is zò dat Trabka Basia formuleerde :
> "Tom De Moor" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> In article <[email protected]>, >> [email protected] says... >>> >>> > Anderlecht 20.000 supporters aan 20 tal euro pp = 400.000 euro >>> > Chelsea 20.000 supporters aan 100 tal euro pp = 2.000.000 euro. >>> > >>> Klein detail...als er 20.000 bij Anderlecht zijn...zit het stadion voor >>> 3/4 >>> vol. >>> Als er 20.000 bij Chelsea komen kijken is het voor 3/4 leeg... >>> >>> >>> >> Ik heb de draad van ver gevolgd. >> >> Hilarisch gewoon: een Poolse zonder geld die zich opwindt over Belgisch >> voetbal >> en die de rekening maakt van de rijkste (één van de twee semi-rendabele) >> clubs >> van dit molshoopland. > > Zonder geld??? ROFL.... > Basia eigenares van : > Een huis in Belgie, twee garages in Belgie, 3 buiten verblijf (chalet) in > Polen, 23 ha landbouwgrond in Polen, 197 ha bos in Polen.... > > En wat heb jij....(een huis en auto gekocht op krediet...) > Lekker wonen in België als buitenlander he! -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#82 |
|
![]() Vif stelde de volgende uitleg voor :
> After serious thinking lesjkajski wrote : >> Vif stelde dit idée voor : >>> After serious thinking Vif wrote : >>>> lesjkajski formulated the question : >>>>> >>>> >>>> Grieken betalen misschien wat meer om voetbal te gaan kijken dan kunnen >>>> ze hun spelers ook meer betalen, net zoals ze veel meer betalen in UK om >>>> het Engelse voetbal te gaan bekijken. >>>> Hoeveel betaal je hier voor een ticketje? 10 keer minder dan niks? >>>> >>>> Bekijk dan ook eens de Engelse ticketprijzen voor gewoon >>>> competitiematchke? BTW niet vergeten X 1,5 te doen want 't is in ponden: >>>> http://www.londonticketshop.co.uk/west-ham-tickets.htm >>>> http://www.londonticketshop.co.uk/li...c-tickets.html >>>> >>>> Oeps daar betalen de supporters persies ietwat meer voor ticketje, dus is >>>> het dan ook maar normaal dat de voetballers daar meer verdienen. >>> >>> Effen voor mensen die de prijzen van Belgische ticketten niet kennen deze >>> links naar Anderlecht en Racing Genk ticket prijzen zodat ze kunnen >>> vergelijken: >>> >>> http://www.krcgenk.be/sections/stadi...on_tickets.php >>> http://www.rsca.be/ticketinghome.php...u=8&submenu=39 >> >> en wat wil je nu zeggen? Dat de match Anderlecht Genk evenveel waard is als >> de match Chelsea-Liverpool? > > Dat supporters in andere landen meer euro's uit hun zak halen om hun team te > steunen, en dat zonder morren. Omdat ze ten volle achter hun team staan en > het er voor over hebben. ter uwer info : er vertrekken elke week supportersbussen uit België naar Chelsea ... >> Kom kom, als Chelsea de spelers van Anderlecht heeft zouden ze niet eens in >> 3e klasse voetballen in Engeland > > Wel bravo dan aan Anderlecht dat ze maar verloren hebben met 1-0 en dat voor > een 3de klasse team tegen 1 ste klasse team. > We moeten niet meer geld investeren in spelers ze doen het goed zoals ze nu > opgesteld zijn. :-p Anderlecht heeft geen bal geraakt ter uwer info. Brugge met een half reserven team waren verdienstelijk. Spijtig genoeg zorgt de arbitrage er elk jaar voor dat enkel deze 2 clubs van de vetpotten in de CL kunnen genieten ... -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#83 |
|
![]() Trabka Basia formuleerde de vraag :
> "Vif" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]. .. >> Trabka Basia brought next idea : >> >>>> Wat denk jij dat het organiseren van een voetbalmatch kost? Wat denk jij >>>> dat de camera's allemaal kosten aan plaatsing en onderhoud? Hoeveel >>>> stewards denk je dat er op een voetbalmatch aanwezig zijn? Wat denk jij >>>> dat de verlichting van een voetbalmatch kost? >>>> En dan nog, het is ook maar 1 keer om de 2 weken he. >>>> >>>> Het lijkt me dat de Belgische clubs al veel meer inspanningen doen dan >>>> elders. >>>> >>> Volledig mee akkoord, maar denk je dat je die kosten betalen met inkomsten >>> tickets (abonnees) van 3 a 5.000 mensen? >>> En wat gebeurd er (of is er gebeurd) met de centen van het TV contract van >>> 36 miljoen van Belgacom??? >> >> >> Inkomsten van loges, reclame, tv-contracten, internet-contracten; >> matchsponsering, afkick sponsering enz enz.. niet vergeten. >> > Wat verdiend gemiddeld een speler van Anderlecht? > Een half miljoen euro/jaar (loon + rsz)... hoeveel spelers heeft een club als > Anderlecht 30 - 40. hilarisch :D Sinterklaas die verdient pas geld! het verhaaltje dat de politiekers ophangen over voetbal om het aanrekenen van extra kosten goed te praten gaat er in als zoete koek -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#84 |
|
![]() Vif drukte met precisie uit :
> lesjkajski was thinking very hard : >> Vif schreef op 15-9-2005 : >>> lesjkajski formulated the question : >>>> Trabka Basia had uiteengezet : >>>> >>>> Op wie zen kosten? Het licht dat hier alle avonden in de straten blijft >>>> branden , dat is op uw kosten. >>>> >>>> En waarom zouden voetballers geen 1 - 2 miljoen mogen verdienen? Als >>>> Dragutinovitch in Griekenland 3* meer kon verdienen dan zijn volgens jou >>>> redenering de Grieken zo rijk als de zee diep is daar? >>> >>> Grieken betalen misschien wat meer om voetbal te gaan kijken dan kunnen ze >>> hun spelers ook meer betalen, net zoals ze veel meer betalen in UK om het >>> Engelse voetbal te gaan bekijken. >>> Hoeveel betaal je hier voor een ticketje? 10 keer minder dan niks? >>> >>> Bekijk dan ook eens de Engelse ticketprijzen voor gewoon >>> competitiematchke? BTW niet vergeten X 1,5 te doen want 't is in ponden: >>> http://www.londonticketshop.co.uk/west-ham-tickets.htm >>> http://www.londonticketshop.co.uk/li...c-tickets.html >>> >>> Oeps daar betalen de supporters persies ietwat meer voor ticketje, dus is >>> het dan ook maar normaal dat de voetballers daar meer verdienen. >> >> wat een onzin toch ... de Grieken betalen meer voor hun tickets ... >> hilarisch ... dat zou impliceren dat de meeste Grieken een pak meer geld >> hebben dan de meesten hier denk ik ... hilarisch. >> >> En u durft zelfs beweren dat men in Engeland 4 a 5 keer meer betaald aan >> een ticket aangezien de spelers daar 4 a 5 keer meer verdienen ... >> hilarisch(ik denk dat in Engeland veel duurder is, ze zullen daar wel een >> pak minder belastingen betalen ook) >> rofl >> >> Onder de 20 Euro/match zult ge weinig matchen kunnen gaan bekijken in >> België vanop een iet of wat fatsoenlijke plaats. >> Ik herinner mij jaren geleden de uitmatchen op FC Antwerp, 25 Euro , geen >> bal aan te zien en een plaats in een bouwvallig duiventil waar de stukken >> naar beneden vallen ... La Louviere, het (vervallen) stadion van een >> engelse 4e klasser(en zo zijn de stadions van meer dan de helft van onze >> voetbalploegen, hoe komt dat nu toch? Misschien omdat ze zo veel >> belastingen betalen dat er weinig overschiet? Misschien omdat wij tot het >> niveau gezakt zijn van een zeer slecht presterende Oost-Europees land?) enz >> enz. En daar zou men dus evenveel voor moeten betalen als in Engeland? >> Getikt, compleet getikt bent u. >> >> Blijkbaar helemaal geen kaas gegeten van voetbal en er toch over >> discussieren ... > > > Als Belgische voetbalteams geen geld ophalen met hun ticketten kunnen ze ook > minder investeren aan de herstellingen van hun stadiums. > > Jij haalt een buitenlands team erbij dat 3X zoveel betaalt aan hun spelers, > wel wees dan niet verbaasd dat men ook aantoont dat buitenlandse teams soms > 10X en 20X zoveel vragen aan hun supporters voor het bijwonen van een match. > > Trouwens... > Op Anderlecht's website: > Anderlecht - Genk prijs: > P2 : 17¤ Staan > J3-K3-A2-B2 : 28¤ Zit > R4-O4-X4 : 17¤ Staan > > Zijn nochtans twee teams die in de top 10 staan van de ranking en voor die > match betaal je nu max 28 euro voor zitje. > > LOL. Had wel gedacht dat je op je in opstand zou komen als je hoorde dat > supporters dan maar meer moeten betalen voor hun ticketten, zo kunnen hun > teams dure spelers betalen. Dat wil je namelijk niet horen, je wil dat je > team steun krijgt van regering, 't is de regering's schuld dat die stadions > vervallen worden, 't is de regering's schuld dat je team geen dure goeie > spelers kan betalen. > > Wat krijg je als je peanuts betaalt? je moet de rollen niet omdraaien als je niks hebt kan je er ook niks voor vragen -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#85 |
|
![]() Vif was zeer hard aan het denken :
> Trabka Basia brought next idea : >> "Vif" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]. .. >>> After serious thinking Vif wrote : >>>> lesjkajski formulated the question : >>>>> >>>> >>>> Grieken betalen misschien wat meer om voetbal te gaan kijken dan kunnen >>>> ze hun spelers ook meer betalen, net zoals ze veel meer betalen in UK om >>>> het Engelse voetbal te gaan bekijken. >>>> Hoeveel betaal je hier voor een ticketje? 10 keer minder dan niks? >>>> >>>> Bekijk dan ook eens de Engelse ticketprijzen voor gewoon >>>> competitiematchke? BTW niet vergeten X 1,5 te doen want 't is in ponden: >>>> http://www.londonticketshop.co.uk/west-ham-tickets.htm >>>> http://www.londonticketshop.co.uk/li...c-tickets.html >>>> >>>> Oeps daar betalen de supporters persies ietwat meer voor ticketje, dus is >>>> het dan ook maar normaal dat de voetballers daar meer verdienen. >>> >>> Effen voor mensen die de prijzen van Belgische ticketten niet kennen deze >>> links naar Anderlecht en Racing Genk ticket prijzen zodat ze kunnen >>> vergelijken: >>> >>> http://www.krcgenk.be/sections/stadi...on_tickets.php >>> http://www.rsca.be/ticketinghome.php...u=8&submenu=39 >>> >> Ze kennen de prijs in het UK... >> > > idd. Klagen ze dan hier dat hun voetbalticketje duur is. :-p > >> De prijzen die je opgeeft wel wat relativeren...And. RKC en Brug hebben >> 20.000 abo's... >> Een abo kost ongeveer (min of meer gemiddelde) 200 Eur. voor 17 >> thuiswedstrijden.... > > Coventry city vroeg dit jaar 297 tot 460 pond voor hun seizoentickets, als je > voor 2 juli betaalde kon je de duurste krijgen voor 352 pond. > > Chelsea 's kostte 650 tot 1000 pond voor seizoen. > > Tel dat maar eens X 1,5 en je krijgt de prijs in euro's (ongeveer). Ten eerste werd hier geklaagd dat voetbal veel geld zou kosten aan de staat Ten tweede is het de normaalste zaak dat je voor een wereldclub meer betaald dan voor een Belgische club. Ooit was dat anders, hoe zou het toch komen dat ze nu niet meer meekunnen op financieel gebied? -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#86 |
|
![]() "Fustigator" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Thu, 15 Sep 2005 > 14:07:17 GMT, in littera <[email protected]> in > foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>On Thu, 15 Sep 2005 14:03:36 +0200, Fustigator <[email protected]> >>wrote: >> >>> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Thu, 15 Sep 2005 >>> 10:15:53 GMT, in littera <[email protected]> in >>> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>> >>> >On Wed, 14 Sep 2005 23:00:13 +0200, Fustigator <[email protected]> >>> >wrote: >>> > >>> >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Wed, 14 Sep 2005 >>> >> 17:31:36 GMT, in littera <[email protected]> >>> >> in >>> >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>> >> >>> >> >On Wed, 14 Sep 2005 14:40:00 +0200, "666" <[email protected]> wrote: >>> >> > >>> >> >> "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht >>> >> >> news:[email protected]... >>> >> >> > Ondanks de vele miljoenen belastingsgeld (waarom hoor ik het VB >>> >> >> > hier nooit >>> >> >> > over klagen??) die voetbalploegen krijgen, is Anderlecht er toch >>> >> >> > in >>> >> >> geslaagd >>> >> >> > een nieuw record te vestigen, met name dat het de laatste 8 CL >>> >> >> > wedstrijden >>> >> >> > allemaal verloor. >>> >> >> > >>> >> >> > Brood en spelen...welke politicus gooit die pottenstampers voor >>> >> >> > de >>> >> >> "leeuwen" >>> >> >> > ? >>> >> >> > >>> >> >> > Benieuwd of die Brugge hun "goedendag" zullen gebruiken...:-) >>> >> >> > >>> >> >> > Greetz. >>> >> >> > Basia >>> >> >> > >>> >> >> > Ps:geld voor de kerk- en de voetbalfabriek afschaffen!! >>> >> >> >>> >> >> Vrouwen moeten zich niet met de voetbal bemoeien! En ook niet met >>> >> >> de >>> >> >> politiek! En ook niet met de financiën! Nu ik erover nadenk, laat >>> >> >> alles maar >>> >> >> aan ons over! >>> >> >> >>> >> > >>> >> >Alle Macht aan de Metsers? >>> >> > >>> >> Aan de Vrijmetselaars... >>> > >>> >De Lesj is metser, geen metselaar. Hij is metser-behangelaar. >>> >>> Van de Vlaamse soort? >>> >> >>"Vlaams" weet ik niet, hij zit nogal vaak in Luik, maar wel "Vuil". > > Zou dat een Luikse Behanger zijn? > >>> >En pas >>> >op, ik gun het hem van harte. >>> >>> Wat schattig, zeg! :-)) >> >>Zo ben ik. >> > Kijk uit: de vrouwen zijn op de loer! Wel nee...mannen die jaloers op de vrouwen die ze niet kunnen krijgen > > > -- > Fusti |
![]() |
#87 |
|
![]() "Tom De Moor" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Ach jij dom gansje, het wordt bijna pijnlijk... :) > > Tom - schaterend - De Moor > Ik vissen... ik neuk met de mannen en vrouwen die ik wil...jij neukt de gene die je kan KRIJGEN.... Het wordt idd PIJNLIJK... |
![]() |
#88 |
|
![]() On Thu, 15 Sep 2005 16:59:03 +0200, Fustigator <[email protected]>
wrote: > Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Thu, 15 Sep 2005 > 14:07:17 GMT, in littera <[email protected]> in > foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > > >On Thu, 15 Sep 2005 14:03:36 +0200, Fustigator <[email protected]> > >wrote: > > > >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Thu, 15 Sep 2005 > >> 10:15:53 GMT, in littera <[email protected]> in > >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> > >> >On Wed, 14 Sep 2005 23:00:13 +0200, Fustigator <[email protected]> > >> >wrote: > >> > > >> >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Wed, 14 Sep 2005 > >> >> 17:31:36 GMT, in littera <[email protected]> in > >> >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> >> > >> >> >On Wed, 14 Sep 2005 14:40:00 +0200, "666" <[email protected]> wrote: > >> >> > > >> >> >> "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht > >> >> >> news:[email protected]... > >> >> >> > Ondanks de vele miljoenen belastingsgeld (waarom hoor ik het VB hier nooit > >> >> >> > over klagen??) die voetbalploegen krijgen, is Anderlecht er toch in > >> >> >> geslaagd > >> >> >> > een nieuw record te vestigen, met name dat het de laatste 8 CL wedstrijden > >> >> >> > allemaal verloor. > >> >> >> > > >> >> >> > Brood en spelen...welke politicus gooit die pottenstampers voor de > >> >> >> "leeuwen" > >> >> >> > ? > >> >> >> > > >> >> >> > Benieuwd of die Brugge hun "goedendag" zullen gebruiken...:-) > >> >> >> > > >> >> >> > Greetz. > >> >> >> > Basia > >> >> >> > > >> >> >> > Ps:geld voor de kerk- en de voetbalfabriek afschaffen!! > >> >> >> > >> >> >> Vrouwen moeten zich niet met de voetbal bemoeien! En ook niet met de > >> >> >> politiek! En ook niet met de financiën! Nu ik erover nadenk, laat alles maar > >> >> >> aan ons over! > >> >> >> > >> >> > > >> >> >Alle Macht aan de Metsers? > >> >> > > >> >> Aan de Vrijmetselaars... > >> > > >> >De Lesj is metser, geen metselaar. Hij is metser-behangelaar. > >> > >> Van de Vlaamse soort? > >> > > > >"Vlaams" weet ik niet, hij zit nogal vaak in Luik, maar wel "Vuil". > > Zou dat een Luikse Behanger zijn? > Hij voert niks uit, leeft van een uitkering, schrijft amper Nederlands, volgens zijn eigen maten moet hij dus wel een Waal zijn. > >> >En pas > >> >op, ik gun het hem van harte. > >> > >> Wat schattig, zeg! :-)) > > > >Zo ben ik. > > > Kijk uit: de vrouwen zijn op de loer! > > Ok, laat maar komen, ik heb speciale dispensatie van de H. Vader. Sargon |
![]() |
#89 |
|
![]() In article <[email protected]>,
[email protected] says... > > "Tom De Moor" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > Ach jij dom gansje, het wordt bijna pijnlijk... :) > > > > Tom - schaterend - De Moor > > > Ik vissen... ik neuk met de mannen en vrouwen die ik wil...jij neukt de gene > die je kan KRIJGEN.... > Het wordt idd PIJNLIJK... > > > Woohoo :) Te laat aan gedacht dat het vlijmpje beschaving zo dun was. En arrière toute wegens een hekel aan tierende wijven, Poolse Landadel ofte niet. Tom De Moor |
![]() |
#90 |
|
![]() "Fuck Uncle z'n opblaaspop" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Tom De Moor" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> In article <[email protected]>, >> [email protected] says... >> > >> > Zonder geld??? ROFL.... >> > Basia eigenares van : >> > Een huis in Belgie, twee garages in Belgie, 3 buiten verblijf (chalet) > in >> > Polen, 23 ha landbouwgrond in Polen, 197 ha bos in Polen.... >> > >> >> >> Gosh, ik ben onder de indruk en zonder de minste interesse. >> >> En zo aan het wanhopig aan het vissen naar een man? >> >> >> > En wat heb jij....(een huis en auto gekocht op krediet...) >> > >> >> Neen. >> >> Ach jij dom gansje, het wordt bijna pijnlijk... :) >> >> Tom - schaterend - De Moor > > Oei oei Trabka, heb jij gedurende al die jaren die vele duizenden stille > 'hints' niet gezien in Tom z'n postings? Over de bescheidenheid van Tom > wordt tot in de White House gepraat. The American dream van Tom zal ooit > nog > verfilmd worden, zijn geschiedenis komt minstens al terecht in een docu op > Canvas (Histories?). De eretekens dat dat ventje gaat krijgen van de > koning > voor bewezen diensten aan het vaderland en mogelijk wordt zijn lichaam > *IN* > een kerk begraven. Het zal zijn laatste stille hint zijn: 'Hier ligt een > rijke stinkerd begraven'. > Op zijn grafsteen... hij was zo rijk als de zee diep was, maar voor een TV en een auto had TDM geen geld... |
![]() |
#91 |
|
![]() "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > > "Tom De Moor" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > Ach jij dom gansje, het wordt bijna pijnlijk... :) > > > > Tom - schaterend - De Moor > > > Ik vissen... ik neuk met de mannen en vrouwen die ik wil... Dat is niet volledig waar hé schat. Posted Via Usenet.com Premium Usenet Newsgroup Services ---------------------------------------------------------- ** SPEED ** RETENTION ** COMPLETION ** ANONYMITY ** ---------------------------------------------------------- http://www.usenet.com |
![]() |
#92 |
|
![]() "Fuck Uncle z'n opblaaspop" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > " >> > >> Ik ben tegenwoordig ook niet geintresseerd in (mannen) ballen > > Ja, inderdaad... ik heb onlangs jouw 'page' nog eens bezocht. Het is waar > wat ze hier zegt :-) > Moet die page eens updaten... |
![]() |
#93 |
|
![]() lesjkajski submitted this idea :
>> Zijn nochtans twee teams die in de top 10 staan van de ranking en voor die >> match betaal je nu max 28 euro voor zitje. >> >> LOL. Had wel gedacht dat je op je in opstand zou komen als je hoorde dat >> supporters dan maar meer moeten betalen voor hun ticketten, zo kunnen hun >> teams dure spelers betalen. Dat wil je namelijk niet horen, je wil dat je >> team steun krijgt van regering, 't is de regering's schuld dat die stadions >> vervallen worden, 't is de regering's schuld dat je team geen dure goeie >> spelers kan betalen. >> >> Wat krijg je als je peanuts betaalt? > > je moet de rollen niet omdraaien > als je niks hebt kan je er ook niks voor vragen Als je niks hebt hoef je er geen subsidie voor krijgen ook. -- Vif |
![]() |
#94 |
|
news:[email protected]... > > "Fuck Uncle z'n opblaaspop" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > " > >> > > >> Ik ben tegenwoordig ook niet geintresseerd in (mannen) ballen > > > > Ja, inderdaad... ik heb onlangs jouw 'page' nog eens bezocht. Het is waar > > wat ze hier zegt :-) > > > Moet die page eens updaten... > Jestes sliczna, az sie podniecilem i chcialbym sie znalezc przy Tobie aby Cie zadowolic i spenetrowac moim wcale nie malym banankiem :-) Posted Via Usenet.com Premium Usenet Newsgroup Services ---------------------------------------------------------- ** SPEED ** RETENTION ** COMPLETION ** ANONYMITY ** ---------------------------------------------------------- http://www.usenet.com |
![]() |
#95 |
|
![]() "Fuck Uncle z'n opblaaspop" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Fuck Uncle z'n opblaaspop" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > " >> >> > >> >> Ik ben tegenwoordig ook niet geintresseerd in (mannen) ballen >> > >> > Ja, inderdaad... ik heb onlangs jouw 'page' nog eens bezocht. Het is > waar >> > wat ze hier zegt :-) >> > >> Moet die page eens updaten... >> > > Jestes sliczna, az sie podniecilem i chcialbym sie znalezc przy Tobie aby > Cie zadowolic i spenetrowac moim wcale nie malym banankiem :-) > Dzieki czekam na propozycja |
![]() |
#96 |
|
![]() "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > je moet de rollen niet omdraaien > als je niks hebt kan je er ook niks voor vragen > Als ik naar de cinema ga...waarom...(nu ja je begrijpt het toch nooit) |
![]() |
#97 |
|
![]() In article <[email protected]>,
[email protected] says... > > Op zijn grafsteen... hij was zo rijk als de zee diep was, maar voor een TV > en een auto had TDM geen geld... > > Dat van die TV neem ik als een compliment :) Tom - TV-loze die "Familie", "Flikken" en "Rad van Fortuin" erg mist- De Moor |
![]() |
#98 |
|
news:[email protected]... > > "Fuck Uncle z'n opblaaspop" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > >> > >> "Fuck Uncle z'n opblaaspop" <[email protected]> schreef in bericht > >> news:[email protected]... > >> > " > >> >> > > >> >> Ik ben tegenwoordig ook niet geintresseerd in (mannen) ballen > >> > > >> > Ja, inderdaad... ik heb onlangs jouw 'page' nog eens bezocht. Het is > > waar > >> > wat ze hier zegt :-) > >> > > >> Moet die page eens updaten... > >> > > > > Jestes sliczna, az sie podniecilem i chcialbym sie znalezc przy Tobie aby > > Cie zadowolic i spenetrowac moim wcale nie malym banankiem :-) > > > Dzieki czekam na propozycja Hahaha! Dat heb ik begrepen schat. Posted Via Usenet.com Premium Usenet Newsgroup Services ---------------------------------------------------------- ** SPEED ** RETENTION ** COMPLETION ** ANONYMITY ** ---------------------------------------------------------- http://www.usenet.com |
![]() |
#99 |
|
![]() "Fuck Uncle z'n opblaaspop" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Fuck Uncle z'n opblaaspop" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht >> > news:[email protected]... >> >> >> >> "Fuck Uncle z'n opblaaspop" <[email protected]> schreef in bericht >> >> news:[email protected]... >> >> > " >> >> >> > >> >> >> Ik ben tegenwoordig ook niet geintresseerd in (mannen) ballen >> >> > >> >> > Ja, inderdaad... ik heb onlangs jouw 'page' nog eens bezocht. Het is >> > waar >> >> > wat ze hier zegt :-) >> >> > >> >> Moet die page eens updaten... >> >> >> > >> > Jestes sliczna, az sie podniecilem i chcialbym sie znalezc przy Tobie > aby >> > Cie zadowolic i spenetrowac moim wcale nie malym banankiem :-) >> > >> Dzieki czekam na propozycja > > Hahaha! Dat heb ik begrepen schat. > Lubie sex pod kazda postacia. |
![]() |
#100 |
|
![]() "Fuck Uncle z'n opblaaspop" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Fuck Uncle z'n opblaaspop" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht >> > news:[email protected]... >> >> >> >> "Fuck Uncle z'n opblaaspop" <[email protected]> schreef in bericht >> >> news:[email protected]... >> >> > " >> >> >> > >> >> >> Ik ben tegenwoordig ook niet geintresseerd in (mannen) ballen >> >> > >> >> > Ja, inderdaad... ik heb onlangs jouw 'page' nog eens bezocht. Het is >> > waar >> >> > wat ze hier zegt :-) >> >> > >> >> Moet die page eens updaten... >> >> >> > >> > Jestes sliczna, az sie podniecilem i chcialbym sie znalezc przy Tobie > aby >> > Cie zadowolic i spenetrowac moim wcale nie malym banankiem :-) >> > >> Dzieki czekam na propozycja > > Hahaha! Dat heb ik begrepen schat. > Maar je antwoord blijft weg.. |