![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door JusticeLover : 20 september 2005 om 20:53. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat hij een Jood is dat ik zijn stellingen moet aannemen. Citaat:
Op dit forum zit ik niet met van den Berghe (die inderdaad alles behalve een negationist is), maar met ... Ik had het dus over wat zij bedoelen, en dat kan je gewoon meelezen. Citaat:
Ik zou eens willen zien wat er zal gebeuren mocht ik hier eens vrolijk doen omdat één of andere Vlaamsche Nationalist gestorven is. (Moeilijk uit te testen, want ik zal het uiteraard nooit doen.)
![]() |
![]() |
#85 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat Simon Wiesenthal zelf betreft: Voor zijn jacht op nazi-kopstukken kan ik hem alleen maar respecteren. Pijnlijke zaak is wel dat hij, vooral de laatste jaren, toeliet dat zijn 'Simon Wiesenthal-centrum' misbruikt werd voor politieke doeleinden. Verzachtende omstandigheid is daarbij wel zijn hoge leeftijd, waarbij je hem niet persoonlijk alles kan verwijten wat gebeurde in naam van zijn Wiesenthalcentrum.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door groene flamingant : 20 september 2005 om 21:24. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat de personen op dit forum betreft, dat is nogal uiteenlopend volk. ik hoop dat je nu niet komt verkondigen dat het hier allemaal wél antisemieten zijn. Citaat:
Als er een Vlaamsnationalist gestorven is, mag jij daar trouwens best commentaar op geven (op voorwaarde dat de kritiek terecht is natuurlijk). Er is voor mij geen reden om aan te nemen dat bepaalde personen boven alle kritiek verheven zouden moeten zijn. Wat dat 'vrolijk maken' betreft: ik denk dat je mij bezwaarlijk kan beschuldigen dat ik me vrolijk zou maken over de dood van Wiesenthal.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door groene flamingant : 20 september 2005 om 21:29. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is hier een klein aantal rabiate antisemieten bezig, zoveel is duidelijk. Citaat:
Ik had het over "vrolijk doen omdat één of andere Vlaamsche Nationalist gestorven is". Ook dat "mag" waarschijnlijk, maar mij lijkt zoiets ongepast en nutteloos. Het is vandaag hier naar aanleiding van het overlijden van Wiesenthal gebeurd. (En voor alle duidelijkheid, daar bedoel ik niet kritiek van Tomm of jij mee, ongeacht of ik daar nu mee eens ben of niet.)[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 20 september 2005 om 22:10. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Gouverneur
|
![]() Wiesenthal was architect van beroep. Hij werd nazi-jager nadat de nazi's 89 familieleden van Wiesenthal hadden vermoord
Jerusalem Post |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Ik zou me eens verdiepen in operation paperclip. Geen NWO roddel maar bevestigde feiten van de import van nazi wetenschappers (en ook beruchte) in Amerika. Jozeph Mengele bv. Dat men ervoor moest zorgen dat dit niet ontdekt werd is nogal logisch.
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
beetje tegengas tegen dat achterlijke idiote geidialiseer Ik kots altijd een beetje als mensen massaal genaaid worden!! vandaar. dank U met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijkbaar lees je niet goed! Ik kost dat mensen zo in en in bedonderd worden! Dat stemt me niet vriendelijk nee, dat zou niet best zijn als dat wel het geval is. met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
|
![]() Citaat:
2: Als de mensen bedonderd wensen te worden, dan is dat hun recht. Daar kan helaas weinig aan veranderd worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
voor het door u op deze wijze geuit respect. Citaat:
De mensen worden bedonderd omdat men niet weet dat men bedonderd wordt. Ik wil de missende informatie geven. Maar inderdaad, als men het dan nog niet wil zien, dan houdt het op. men noemt dit vrijheid. met vriendelijke groeten Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 21 september 2005 om 14:15. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#100 | |||
Parlementslid
|
![]() Simon Wiesenthal had nu ook precies geen ‘8 to 5 job’.
En hij was ook een mens - zie laatste stukje – en geen halfgod zoals sommigen hier suggereren. Een kort overzicht overgenomen uit Het Nieuwsblad van 21 september 2005. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |