Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Bekijk resultaten enquête: Zijn de creaturen op de onderstaande foto angstaanjagende monsters?
Ja ik vind ze verschrikkelijk 13 43,33%
nee het zijn gewone mensen zoals jij en ik 17 56,67%
Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 28 september 2005, 17:36   #81
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big_daddy
Is onderstaande creatuur (?) geen monster ?!

Voor wie is het EEN CREATUUR ?
Bah, eerste reactie: knappe chick!

Tweede reactie, na kennisname van haar geschriften en acties: bewonderende fluit, wat een moedige meid!

Egidius
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2005, 17:38   #82
Enid.
Banneling

Enid.'s schermafbeelding

Standaard

Er is op deze wereld maar plaats voor één monster en ik wil die eer wel op mij nemen. Zullen we nu over iets anders zeiken?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Enid. on 28-09-2005 at 18:41
Reason:
--------------------------------

Er is op deze wereld maar plaats voor één monster en ik wil die eer wel op mij nemen. Zullen we nu over iets anders zeiken?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Er is op deze wereld maar één monster en ik wil die eer wel op mij nemen. Zullen we nu over iets anders zeiken?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Enid. : 28 september 2005 om 17:41.
Enid. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2005, 17:44   #83
Smurfje
Gouverneur

Smurfje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Als je er in slaagt die buitengewone mening niet als een agressie te zien, dan zit je inderdaad op de weg van de psychopathologie (verlies van contact met je gevoelens, met de reële wereld...).
Misschien, heel misschien, zal je je de betekenis van die "mening" wel kunnen vatten als je pakweg je twee benen of je zoon verliest in een rugzak-bomaanslag. Maar alleen als de aandoening je niet te erg te pakken heeft, hoor.
Als je het dan nog niet zou door hebben, dan zullen ze het je op een mooie dag wel persoonlijk diets komen maken.

Egidius
Nu ga je er een morele kwestie van maken.
We hadden het dus over die vrouwen met die gewaden.
Tekst: ''Islam wil dominate the world'' ''Islam is superior to everything''.

Ik zie dus mensen hun mening uiten.

Ik denk dat iedereen hier vindt dat terrorisme walgelijk is, dat is ook helemaal geen discussie onderwerp.

Maar die vrouwen doen in principe niks fout, behalve een gevaarlijke ideologie (de extremistische islam) aanhangen.[edit]
[size=1]After edit by Smurfje on 28-09-2005 at 18:49
Reason:

Citaat:
Als je er in slaagt die buitengewone mening niet als een agressie te zien, dan zit je inderdaad op de weg van de psychopathologie (verlies van contact met je gevoelens, met de reële wereld...).
Misschien, heel misschien, zal je je de betekenis van die "mening" wel kunnen vatten als je pakweg je twee benen of je zoon verliest in een rugzak-bomaanslag. Maar alleen als de aandoening je niet te erg te pakken heeft, hoor.
Als je het dan nog niet zou door hebben, dan zullen ze het je op een mooie dag wel persoonlijk diets komen maken.

Egidius

Ik denk dat iedereen hier vindt dat terrorisme walgelijk is, dat is ook helemaal geen discussie onderwerp.

Maar die vrouwen doen in principe niks fout, behalve een gevaarlijke ideologie (de extremistische islam) aanhangen.[/size]

Citaat:

Egidius

Ik denk dat iedereen hier vind dat terrorisme walgelijk is, dat is ook helemaal geen discussie onderwerp.

Maar die vrouwen doen in principe niks fout, behalve een gevaarlijke ideologie (de extremistische islam) aanhangen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Smurfje : 28 september 2005 om 17:49.
Smurfje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2005, 17:45   #84
Big_daddy
Gouverneur

Big_daddy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bah, eerste reactie: knappe chick!
Ga nooit af op uw eerste oordeel, zeker jij niet.

Citaat:
Tweede reactie, na kennisname van haar geschriften en acties: bewonderende fluit, wat een moedige meid!
Euh, fluit ? FLUIT ?

Citaat:
Egidius
Vl'ààààànderenvan slagveld tot reservaat . Watte?? Vloms nomdedom!I don't love it, I won't leave it. I hate it, and I shit on it. "Is dat cultureel genoeg voor u ...?"Vlaanderen ; 0 jaar ......http://www.verzet.org http://www.ffrf.org/quiz/
Big_daddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2005, 17:53   #85
Smurfje
Gouverneur

Smurfje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Levertraan
Spreiden.. De benen zeker.. ?
Enclaves zijn beter onder controle te houden. In de toekomst.
Inderdaad de benen..
Dat is ook de achterliggende gedachte he. Hou ze maar lekker bij elkaar, dan kunnen we ze later beter onder controle houden.
Dat is echt...
Sommige mensen zijn tegen integratie, omdat ze niet wilen dat andere rassen in hetzelfde gebied wonen als hen.

Citaat:
"Je pense que l'éclatement franc d'une guerre civile ethnique sera peut-être nécessaire. Lorsqu'une situation devient insupportable, inextricable, seule la catastrophe, selon la théorie mathématique du même nom, peut faire basculer un système dans le chaos pour qu'un autre ordre surgisse."
De geschiedenis herhaalt zich...

Citaat:
Wie zijn de kwaadwillende mensen? Mensen die hun eigen land willen behouden ?
Waarom vlucht men in populisme om zijn zwakte te maskeren ?
Smurfje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2005, 21:18   #86
Enid.
Banneling

Enid.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal
Ze zijn geen monsters, maar het is natuurlijk gemakkelijker om iemand te ontmenselijken als die persoon geen gezicht heeft. Die vrouwen hebben zelf een stap gedaan in de richting van ontmenselijking.

Dat is echter geen reden om ze als monsters te bestempelen. De bedoeling van de hardliners die de boerka opleggen is nu juist om die vrouwen hun persoonlijkheid af te nemen. En jij wreker, helpt hen daarbij met jouw woordkeuze.
Wel wrekerke, wat hebt ge hier op te zeggen?[edit]
[size=1]After edit by Enid. on 28-09-2005 at 22:18
Reason:

Citaat:
Ze zijn geen monsters, maar het is natuurlijk gemakkelijker om iemand te ontmenselijken als die persoon geen gezicht heeft. Die vrouwen hebben zelf een stap gedaan in de richting van ontmenselijking.

Dat is echter geen reden om ze als monsters te bestempelen. De bedoeling van de hardliners die de boerka opleggen is nu juist om die vrouwen hun persoonlijkheid af te nemen. En jij wreker, helpt hen daarbij met jouw woordkeuze.
Wel wrekerke, wat hebt ge hier op te zeggen?[/size]

Citaat:

[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Enid. : 28 september 2005 om 21:18.
Enid. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2005, 22:36   #87
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hun uiterlijk is een weerspiegeling van hun innerlijk.

Ga maar eens op een typische moslimsite rondneuzen, daar gaat het van koranvers hier en hadith daar en van imam ginds en mekka ginder. Da's al wat die gasten kennen. Op het AEL-forum kreeg je indertijd ook zo'n akelig zwart gevoel als je die gasten daar bezig hoorde.

De Schepping heeft mens en dier begiftigd met vormen en kleuren en met zintuigen. Wat die moslims doen is zondigen tegen de Schepping.

Zij leggen hun menselijk uiterlijk af en geven zich voor 100% over aan de waanzin. Net zoals hun tegenhangers die zich omgorden met explosieven, elke menselijkheid afleggen en zich tot instrument van de waanzin maken.

Onder die zwarte vodden zit misschien nog wel een mens -zuiver biologisch gesproken- maar sociologisch is het enkel nog maar een instrument van de waanzin. Het is een biologische jihadi-kweker. Zowel de jihadi's als de jihadi-kwekers zijn zeer gevaarlijke monsters.[edit]
[size=1]After edit by Wreker on 28-09-2005 at 23:37
Reason:

Citaat:

Hun uiterlijk is een weerspiegeling van hun innerlijk.

Ga maar eens op een typische moslimsite rondneuzen, daar gaat het van koranvers hier en hadith daar en van imam ginds en mekka ginder. Da's al wat die gasten kennen. Op het AEL-forum kreeg je indertijd ook zo'n akelig zwart gevoel als je die gasten daar bezig hoorde.

De Schepping heeft mens en dier begiftigd met vormen en kleuren en met zintuigen. Wat die moslims doen is zondigen tegen de Schepping.

Zij leggen hun menselijk uiterlijk af en geven zich voor 100% over aan de waanzin. Net zoals hun tegenhangers die zich omgorden met explosieven, elke menselijkheid afleggen en zich tot instrument van de waanzin maken.

Onder die zwarte vodden zit misschien nog wel een mens -zuiver biologisch gesproken- maar sociologisch is het enkel nog maar een instrument van de waanzin. Het is een biologische jihadi-kweker. Zowel de jihadi's als de jihadi-kwekers zijn zeer gevaarlijke monsters.[/size]

Citaat:

Hun uiterlijk is een een weerspiegeling van hun innerlijk.

Onder die zwarte vodden zit misschien nog wel een mens -zuiver biologisch gesproken- maar sociologisch is het enkel nog maar een instrument van de waanzin. Het is een biologische jihadi-kweker. Zowel de jihadi's als de jihadi-kwekers zijn zeer gevaarlijke monsters.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Wreker : 28 september 2005 om 22:37.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2005, 22:38   #88
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big_daddy
Euh, fluit ? FLUIT ?
Zeg mij wat gij verstaat onder de uitdrukking "bewonderende fluit" en ik zal u zeggen wie ge zijt.

Egidius
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2005, 14:40   #89
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Sorry hoor, dat jij niet voelt wat ik voel daar heb ik persoonlijk geen ene zier aan. Ik moet met mezelf en met mijn eigen gevoelens leven.

Linkiewinkies hebben blijkbaar een knop in hun hoofd die ze kunnen omdraaien al naar het hun uitkomt. Ik heb die helaas niet.

Ik moet mij met de grootste moeite van de wereld inhouden om die creaturen niet te lijf te gaan als ik die zie. Zij roepen bij mij een instinctieve reflex op zoals bij het zien van spinnen en ander ongedierte.
Ik zal even gaan vragen aan een stel Sjiïtische ayatollah's of ze geen rode sluier met zwarte bolletjes mogen dragen. "OLH-beestjes" klinkt toch al een stuk beter dan "spinnen" of "kakkerlakken".
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2005, 20:36   #90
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman
Ik zal even gaan vragen aan een stel Sjiïtische ayatollah's of ze geen rode sluier met zwarte bolletjes mogen dragen. "OLH-beestjes" klinkt toch al een stuk beter dan "spinnen" of "kakkerlakken".
De bedoeling van die zwarte spullen is wel degelijk om hen er monsterlijk te laten uitzien, zoveel mogelijk ontmenselijkt, instrument van Allah. Ze dragen in Brussel zelfs in het publiek van die akelige vogelmaskers voor hun smoelwerk om er nog lelijker en afschuwwekkender uit te zien dan ze al zijn.

Hoofddoek = kleine Burka -> dient om af te schrikken : staat zo letterlijk in de Koran. Bedoeling is de boodschap te geven aan de ongelovigen "Raak mij niet aan of mijn gelovige vriendjes komen jou met geweld en dreigementen op 'betere' ideeën brengen". Staat zo letterlijk in de Koran.

De zwarte burka- en vogelmaskerdraagsters gaan nog een stap verder en maken zich zo extreem afstotelijk mogelijk.
Oud 1 oktober 2005, 12:01   #91
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De bedoeling van die zwarte spullen is wel degelijk om hen er monsterlijk te laten uitzien, zoveel mogelijk ontmenselijkt, instrument van Allah. Ze dragen in Brussel zelfs in het publiek van die akelige vogelmaskers voor hun smoelwerk om er nog lelijker en afschuwwekkender uit te zien dan ze al zijn.

Hoofddoek = kleine Burka -> dient om af te schrikken : staat zo letterlijk in de Koran. Bedoeling is de boodschap te geven aan de ongelovigen "Raak mij niet aan of mijn gelovige vriendjes komen jou met geweld en dreigementen op 'betere' ideeën brengen". Staat zo letterlijk in de Koran.

De zwarte burka- en vogelmaskerdraagsters gaan nog een stap verder en maken zich zo extreem afstotelijk mogelijk.
Zwart slankt gewoon af. Meer moet ge daar niet achter zoeken.
Oud 1 oktober 2005, 13:10   #92
Lutifer
Gouverneur

Lutifer's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lutifer
Standaard

Citaat:

eigenlijk draag ik ook altijd zwarte kleren , mag dat nu ook al niet meer?
Lutifer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2005, 14:15   #93
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lutifer
Betekent dat dan dat je er zo bijloopt ? :

[edit]
[size=1]After edit by Wreker on 01-10-2005 at 15:16
Reason:

Citaat:

[/size]

Citaat:
Betekent da dan dat je er zo bijloopt ? :

[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Wreker : 1 oktober 2005 om 14:16.
Oud 1 oktober 2005, 14:23   #94
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Betekent dat dan dat je er zo bijloopt?
Dat vloekt met mijn schoenen...
Oud 1 oktober 2005, 22:28   #95
ggolsteyn
Schepen

Standaard Wreker met burka van ayaanportret?

Citaat:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Beste Wreker,

Ik denk dat je je achter een burka met de foto van ayaan verstopt. Meen je dat dit je waarheidsgehalte wat verhoogt?

Ik denk zelfs dat je geen (ingeweken) Hollandse bent, maar gewoon een man van hier in België met degelijk wat racistische inslag. (Gezien je gebrek aan grove taalfouten meen ik dat je geen Hollandse bent)

Waarom geef je geen antwoord op mijn stellingen? Je verstaat er waarschijnlijk niets van.

Als je niet duidelijk mijn teksten weerlegt zal ik in geen geval nog een repliek geven op je onzin. Ik hoop dat Ayaan je niet bezig ziet!!

groetjes,

Gerard Golsteyn.

BLESS GOT YOU!!!
Oud 1 oktober 2005, 22:54   #96
dutch
Provinciaal Statenlid

dutch's schermafbeelding

Standaard

Als ik die foto zo eens bekijk, dan blijven het ongesluierde gezichtje van het kleine meisje, evenals haar "blote" handjes me het meest bij.

Een glimp van menselijkheid midden van al dat treurige zwart...
Voor deze meisjes strijdt ik mijn strijd, om te vermijden dat zij op zouden groeien in het onuitwisbare besef dat zij "minderwaardig" aan om het even welke man zouden zijn, dat zij in hun vrouwelijkheid een instrument van de duivel zouden zien en deze dus zouden moeten verbergen, dat zij zichzelf enkel als een afhankelijke broedmachine en slaaf zouden zien...
Daarom vind ik deze foto gruwelijk, wat doet zo'n jong kind midden deze gebrainwashte, vroegtijdig hersendode schimmen van vrouwen?
In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt
dutch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2005, 23:00   #97
Lutifer
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch
Als ik die foto zo eens bekijk, dan blijven het ongesluierde gezichtje van het kleine meisje, evenals haar "blote" handjes me het meest bij.

Een glimp van menselijkheid midden van al dat treurige zwart...
Voor deze meisjes strijdt ik mijn strijd, om te vermijden dat zij op zouden groeien in het onuitwisbare besef dat zij "minderwaardig" aan om het even welke man zouden zijn, dat zij in hun vrouwelijkheid een instrument van de duivel zouden zien en deze dus zouden moeten verbergen, dat zij zichzelf enkel als een afhankelijke broedmachine en slaaf zouden zien...
Daarom vind ik deze foto gruwelijk, wat doet zo'n jong kind midden deze gebrainwashte, vroegtijdig hersendode schimmen van vrouwen?
raar dat je je dutch noemt? waarom niet gewoon je eigen taal gebruiken als dat belangrijk is voor jou?
en zwart en treurig zijn niet altijd en overal synoniem
Oud 1 oktober 2005, 23:15   #98
dutch
Provinciaal Statenlid

dutch's schermafbeelding

Standaard

Lutifer
Citaat:
raar dat je je dutch noemt? waarom niet gewoon je eigen taal gebruiken als dat belangrijk is voor jou?
en zwart en treurig zijn niet altijd en overal synoniem
Hoe weet jij nu wat mijn eigen taal is? Wat die taal ook moge zijn, neen, die taal is niet belangrijk voor mij. Ik druk me even goed in verschillende talen uit, het gaat me er enkel om met anderen te communiceren, daar dient taal toch voor?

Het zou ook "treurig groen, treurig rood, ..." kunnen zijn, als dat respectievelijk groen, rood, ...zou staan voor gebrainwashte, vroegtijdig hersendode schimmen van vrouwen!
Zwart kan inderdaad erg mooi en zelfs erg chique staan.
Hier staat het zwart echter voor zoveel mogelijk bedekken, ontsieren,ontmenselijken en vooral ontvrouwelijken en dat, beste Lutifer, vind ik erg treurig.
In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt
dutch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2005, 23:43   #99
Lutifer
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch
Lutifer

Hoe weet jij nu wat mijn eigen taal is? Wat die taal ook moge zijn, neen, die taal is niet belangrijk voor mij. Ik druk me even goed in verschillende talen uit, het gaat me er enkel om met anderen te communiceren, daar dient taal toch voor?

Het zou ook "treurig groen, treurig rood, ..." kunnen zijn, als dat respectievelijk groen, rood, ...zou staan voor gebrainwashte, vroegtijdig hersendode schimmen van vrouwen!
Zwart kan inderdaad erg mooi en zelfs erg chique staan.
Hier staat het zwart echter voor zoveel mogelijk bedekken, ontsieren,ontmenselijken en vooral ontvrouwelijken en dat, beste Lutifer, vind ik erg treurig.
wete wat pas echt iemand ontvrouwelijkt? als je als jong meisje nergens , ook niet in je eigen huis, op school enz. veilig zijt omdat er altijd wel een bekende volwassene wil pottelen . Dan zou je met plezier dergelijke kledij dragen .
ik ben jullie gezever over het zogezegd inzitten met die vrouwen zo beu, het enige dat jullie doen is een beetje schelden op alles wat volgens jullie islam is ( en dan pak je er telkens lekker de extremen uit, jullie zijn duidelijke echte kenners).
Hier in de middeleeuwen bestond een kuisheidsgordel remember?
Oud 2 oktober 2005, 00:06   #100
Lutifer
Gouverneur

Standaard

wat betekent dutch voor jou?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be