![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een zak stront noem ik zo iemand. Cynische mensen zijn trouwens al dood. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | |||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Hij lag soms twee uur aan een stuk naar het plafond te kijken zonder met zijn ogen te knipperen,soms liep hij door zijn dorp en dan bleef hij een uur stilstaan omdat hij geen zin niet maar had om te lopen. Depressieve mensen kunnen soms zeer warmhartige teksten schrijven armoede en ik heb de indruk dat het bij u niet anders is! Excuse me for the pic,krijg hem niet ge-upload.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare. Novalis Laatst gewijzigd door Grellig : 2 oktober 2005 om 21:19. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#88 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een duidelijker signaal dat er iets niet in de haak zit kunnen inwoners van een land niet geven denk ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Voor mij ben jij dus een sterk mens De wereld zou er stukken beter uitzien en leefbaarder zijn als er meer sterke mensen waren,zoals gij Ik sta volledig aan uw zijde |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() armoede, try this, het is heel simpel maar enorm efficiënt om uit 'the vale of shadows' (been there, done that, toen ik nog veel jonger was, ook door toedoen van anderen ) te treden.
Ik heb dit enkele mensen die ik kende ( gevoelige en hoogontwikkelde mensen hebben inderdaad veel sneller de neiging om in een depressie te belanden )tijdens mijn studies aan de univ indertijd ook aangeraden (yup, mijn tip om haring te eten werd toen heel raar aanzien -> bron van omega 3 ! ) met positieve gevolgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Geloof in jezelf armoede, je bent het absoluut waard. Dit doet me trouwens denken aan het feit dat men soms wel eens zegt 'de "dommeriken" (verschrikkelijke veralgemening enzovoort, I know) worden niet depressief, die denken niet zoveel na'.
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een bepaalde groep in dit land heeft het heel goed, nl. diegenen in de 'beschutte werkplaatsen' zoals onderwijs, overheid, ... terwijl de groep die de koek bakt steeds kleiner bakt, onder steeds groeiende druk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Heel schoon gezegd en volgens mij absoluut de waarheid!
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
thx zal zeker de dingen onthouden en er eens goed over nadenken zitten waardevolle dingen in.
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
gewoon doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Ohja, nog even toevoegen: en dit is eigenlijk compleet onafhankelijk van hoeveel je weegt of niet weegt: eet niet teveel vetten en suikers. Die doen je werkelijk en letterlijk versuffen en dat helpt niet om weer regelmaat en 'de moed om aan iets te beginnen' in je leven te brengen. (Dit is echt waar!!) Heel veel sterkte en veel succes!!!! You can do it Armoede! Wij staan achter je!!
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Oosterse mensen zijn zeer,maar dan ook zeer openhartig.
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het oorspronkelijke dieet van de mens ( als oermens ) was trouwens arm aan koolhydraten: alleen vet en eiwitten .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |