![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En had een meerderheid.
![]() |
![]() |
#82 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#83 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 8 oktober 2005 om 23:52. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nog geen beetje.
![]() |
![]() |
#88 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Hier in Lommel is zopas een meisje van 18 jaar van haar brommer afgereden door zone hooligan,was op slag dood.De week erna zat hij al terug achter het stuur. Je zal het maar thuis krijgen als ouder,foei foei.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare. Novalis Laatst gewijzigd door Grellig : 9 oktober 2005 om 00:04. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan je echter niet beletten onvoorwaardelijk in het oordeelsvermogen van de politiek benoemde gerechtelijke kaste te geloven.
Een goede raad echter. Probeer de conclussies van de Commissie Dutroux eens ergens op te snorren. En hoop dan heel hard dat er sindsdien iets veranderde aan het schitterende oordeelsvermogen van de zittende en staande rechters in dit kloteland.
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarvoor ben je al teveel rechter en de weinig wijs.
![]() |
![]() |
#93 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In het ene arrondissement worden snelheidsovertreders als zware criminelen bestraft, in het andere worden die dossiers geseponeerd. Hetzelfde met drugs-gebruik en bezit... Die "rechtstheorie" daar slaan ze het volk mee rond de oren om gezag af te dwingen maar in realitiet is heel ons rechtssysteem hier even willekeurig en corrupt als in Kongo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of de wegpromoveren van een blunderende politicus naar een Luxemburgs gerechtshof. Ik wel, en ik zal het evenmin vergeten als de geslagen mensen die vandaag slachtoffer werden van de hoogopgeleide kliek die jij zoveel hoger inschat dan een 12-koppige volksjury. Hun geest werd nochtans niet omgevormd tot een theoretische machine die perfect beantwoordt aan de 'behoeften' van politiek Belgique.
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zie ook de paralelle topic hierover: ik stel me ook ernstige vragen bij dit vonis zonder evenwel te staan roepen en onnozel doen gelijk nen tiener. What's wrong with you guys ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar in zo'n zaken, en uiteindelijk in alle rechtszaken, zou de motivatie van de rechter openbaar moeten zijn en niet in een of ander mysterie gehuld moeten zijn.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ene Bellemans die systematisch al de voetbalcilubs afging op zoek naar zwart geld en gesjoemel met de boekhouding tot hij bij AA Gent (toen nog La Gantoise) kwam en dan plots werd weggepromoveerd naar een klein bureauke waar hij naar eigen zeggen heel de dag niets zat te doen. Als we weten dat ene Willy De Clerck (VLD) een dikke vinger in de pap had bij AA Gent stel ik mij toch ernstige vragen bij de ''onafhankelijkheid'' van het gerecht, zeker als we weten dat Bellemans helemaal die ''promotie'' niet had gevraagt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan mis zijn maar persoonlijk denk ik dat die rechter VDB ,die toch premier was geweest, het niet aandierf VDB achter de tralies te draaien omdat hij goed genoeg wist dat dit fatale gevolgen voor zijn carriere zou hebben gehad. Dus kom mij niet wijsmaken dat rechters niet politiek beinvloed worden. Hebt u trouwens de uitspraak van Verhofstadt nooit gehoord ten tijde van het proces tegen het VB? Hij zie letterlijk '' In Gent zullen we wel een rechter vinden die het VB veroordeelt krijgt''. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ja? zo zou het moeten, maar we krijgen steeds meer en meer iets anders te zien
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |