![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Vindt u dat dueleren toegestaan zou moeten worden? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
18 | 43,90% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
21 | 51,22% |
ik weet het niet. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,88% |
Aantal stemmers: 41. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
iemand die wat denkt te winnen uit een duel daagt dus uit, kiest de wapens, kiest ook het toekomstig slachtoffer niet te vergeten, en kan zich alzo vrijwel verzekeren dat het in zijn voordeel zal uitdraaien dus je kan het bijna vergelijken met een straatgevecht tussen twee personen waarvan de provocateur zijn slachtoffer ( en 'wapen' ) doelbewust 'kiest' het toekomstig slachtoffer wordt trouwens in beide gevallen ( duel versus straatgevecht ) op z'n minst psychisch gedwongen in te stemmen kortom : ik zie er niet veel verschil tussen en eerder een alibi voor vechtjassen een sanctionering te ontlopen Laatst gewijzigd door praha : 13 januari 2006 om 02:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door praha : 13 januari 2006 om 02:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Net alleen deze achteruitgang is betreurenswaardig.
Het viel mij op dat - de hedendaagsche studenten zonder zwaard in den cursus verschijnen! - deernen hunnen kuischheidsgordelen niet meer aandoen wanneur heur man ten herberghe gaet! - den Koning niet meer te peerd den stoet der officieren betreedt! - mechanische tuigen de straeten naar mijn kasteel enorm versperren! |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Er komt geen einde aan de zotternijen op dit forum...
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() Dat was ook wel een beetje zo, maar het was evengoed een speelse manier om ernstig te zeggen dat ik me beledigd voelde.
Laatst gewijzigd door Egidius : 15 januari 2006 om 12:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#91 |
Burgemeester
|
![]() duelleren zoals de dogbrothers (www.dogbrothers.com) is altijd leuk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() dit onderwerp ging over duel's.Anderen, met diep inzicht, sleepten daar seriemoordenaars bij, en gij wilt alles nog eens doortrekken naar nog andere situaties, waar men het raden naar heeft. Wat het "Duel" betrof gaf ik mijn mening, en ik durf denken dat die evenveel waard is als de uwe, of die van nog andere mensen.En wat uw "andere situaties" betreft, daar kunt ge zelf maar een onderwerp over beginnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
voorzien van vele rijmen een parel van een grap Carlgustaaf zal insinueren! (hij houdt niet van veel leren) de verzuurde is nooit rap.... ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 16 januari 2006 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |