![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Staatssecretaris
|
![]() Die VB-mandataris al vergeten die veroordeeld werd wegens het dealen van drugs aan minderjarigen? Dat was zeker geen magrebijn...
![]()
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
|
![]() Drugproblematiek heeft niets te maken met links of rechts. Linksen proberen alles te laten legaliseren (of dringen aan op gedogenbeleid), rechtsen nemen drugs in het geniep en doen alsof zij er niet bijhoren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Burgemeester
|
![]() hoe leuk moet het zijn alles (ALLES!) te kunnen verdelen in links versus rechts?! wauw!
is neuken links of rechts? |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hangt van standje tot standje af
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() lol coke is rechts en heroine is links
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 januari 2006 om 22:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
![]() Of gaat het over geslachtsverkeer? (Dat laatste denk ik niet aangezien dat een stuk minder interessant wordt eens je aan het paard zit...)
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() tuurlijk wat dacht je anders ? er zijn er toch ook die rijden onder invloed van drank. onderzoek daarnaar heeft echter uitgewezen dat het de reactiesnelheid vermidert en de kans op ongelukken vergroot.
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() heb dat met andere zaken in de tijd nog dikwijls gemerkt gehad. bvb een sjotterkas ( een typisch reflexspelletje ) in het cafe daar kon ik niks van maar onder invloed van wiet speelde ik iedereen naar huis. cannabis maakt dat je je beter op een ding tegelijk kan concentreren. het addertje onder het gras is echter dat je het op de duur alleen nog maar kan mbv cannabis. daarom ben ik er ook mee gestopt.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 16 januari 2006 om 02:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Burger
|
![]() Oh, ik heb zomaar iets van het internet geplukt hoor, mijn waarde Manuel. Helaas kan ik de meer "directe" bewijzen die ik in het echte leven al heb gezien niet over brengen via dit medium. U bent dus voorstander van drugs en beweert dat er geen vuiltje aan de lucht is. Heel goed hoor. U bent dan wellicht toch stinkend rijk. Het beste van het beste, pure coke. Als u de shit zou zien waarin mensen die het minder breed hebben in verzeilen met die smeerlapperij zou u wel anders praten. Een achternicht zien creperen aan dat spul opent de ogen, mijn beste. Beweert u maar dat u dan nog kunt functioneren. Met u verwijde kijk op het leven kunt u wellicht voor alle anderen beslissen ook!
Laatst gewijzigd door Midian : 16 januari 2006 om 04:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger gaf men cocaine om van een morfineverslaving af te geraken, maar het risico dan verslaafd te geraken aan cocaine was groot.
Het cynische is dat morfine niet echt schadelijk kan genoemd worden, waar cocaine... |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Burgemeester
|
![]() morfine is schadelijk hoor. wie zegt van niet?
sterven doordat je ademhalingscentrum niet werkt zit er altijd in (komt natuurlijk meer en vlugger voor bij het actievere heroïne) |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Hahaha .................wat een onzin. Ik zie er dagelijks die 15 jaar geleden ook zo'n belachelijke opinie hadden i.v.m. drugs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |