![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie geen openheid, enkel politici die elke scheet in een persconferentie vertalen en zodoende zorgen dat er geen consensus kan zijn. De camerehoeren van Spirit als eerste, trouwens. Democratie beschermen = wetten uitvaardigen zodat vrijheid van gedachten niet meer mogelijk is. Daar bedank ik alvast feestelijk voor en het grootste deel van het volk ook. Een democratie moet goed zijn en dan wil niemand die opheffen. Een democratie is trouwens pas een democratie als ze bij meerderheid der stemmen kan worden opgeheven. Jij bent een schijndemocraat en het is niet de eerste keer dat ik dit zeg. Je hebt al eerder laten weten dat de kiezer slechts de kaarten mag delen maar dat beroepspolitici moeten oordelen over wie werkelijk het volk mag vertegenwoordigen. En nu wacht ik op iets als 'Mooie speech ! Maar het blijft gewauwel' De democratie gaat bij wet worden verdedigd door sociaal gehandicapten die enkel zelf spreken kennen als communicatie en die alle commentaar afdoen als ruis op hun eigen woorden.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 19 januari 2006 om 01:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Beste Jazeker, In de belgische grondwet is er geen vrijheid van gedachten gewaarborgd, nog nooit sedert zijn stichting door de loge. In artikel 19 van de grondwet is wel "de vrijheid zijn mening te uiten gewaarborgd", maar de misdrijven die ter gelegenheid van het gebruikmaken van die vrijheid worden gepleegd worden gestraft. Je zou dus best geen mening hebben, of ten minste als eigen mening: de politiek correcte van je baasjes!!! In Australie werden een tijd geleden de mestkevers (coprinae) ingevoerd, dit zijn stronteters (coprofagen), dit omdat dit grote land te veel stront kreeg van de dieren die er rondliepen. Deze beestjes rollen de stront tot kleine bolletjes en bewaren ze voor hun kindjes om op te eten. In België zitten in onze parlementen, senaten en een vijfhonderdtal kabinetten de gezaghebbers tot aan de knieën in de stront, maar ze hebben daar wegens hun drukke bezigheden nog niets van gemerkt..... Groetjes, ![]() Gerard Golsteyn. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "Minister fallen wie butterbrote: gewöhnlich auf die gute Seite." (L.Börne). Ministers vallen als boterhammen, gewoonlijk op de goede kant.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is het waarom het gaat! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al dat onverdraagzaam politiek correct gedoe begint echt serieus mijn strot uit te hangen. Wat denken ze nu dat ze met het spreken te verbieden te wereldvrede gaan redden. Nog nooit heeft het gewerkt, ga maar eens bij uw ergste vijand het Vaticaan kijken, die hebben honderden boeken op den index gezet, met als resultaat dat die boeken meer gelezen werden dan hun eigen Nummero uno pbulicatie De Bijbel... Verbied maar, maar ge kunt mij nie verplichten er het mijne van te denken en toch stiekem mijn zin te doen, en honderden anderen ga je ook niet tegen houden, Tijdens de renaisence had je de drukpers, nu heb je het internet, Komaan corupte klootzak van een koffie anan probeer ons maar eens tegen te houden. Alleen nog maar het feit dat die onozelaars denken een idee te bestrijden geeft mij al extra power om nog een tandje bij te steken in de strijd tegen het PC denken. Bovendien Ferremans, wie maakt wie nu eigenlijk zwart, wij mogen niks zeggen maar jij mag rustig stigmatiseren en zwart maken, al wie jouw politieke mening niet deelt is een facistisch zwijn dat best uit zijn burgerrechten wordt gezet, zijn werk afgepakt, en als het nog effe kan "het heverdelen" van zijn bezittingen is ook toegestaan zeker. Meer en meer overtuig je ons ervan dat de echt facistische neo nazi's aan de andere kant van het poltieke spectrum zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Men' beschermt in dit land namelijk allang geen mensen meer die de verkeerde partij aanhangen. Men maakt zelfs voortdurend nieuwe wetten om hen wettelijk te kunnen discrimineren, demoniseren en uitsluiten. Deze mensen WORDEN dus effectief gediscrimineerd en verliezen zelfs hun job, hun toekomstmogelijkheden én hun politieke en andere rechten als ze zich teveel roeren. Deze mensen ZIJN slachtoffer van de fobie van jouw eigenvolkhatende geestesgenoten. D�*t is waar het om gaat.
![]() |
![]() |
#87 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Inderdaad ik voel mij behoorlijk gediscrimineerd als ik omwille van mijn politieke mening ontslagen wordt. Vertel mij eens hoe dat verschilt van het 'doemscenario' dat met een VB aan de macht allochtonen gediscrimineerd zouden gaan worden van overheidswege op de arbeidsmarkt? Hoe hypocriet en leugenachtig moet je wel niet zijn om er zelf op los te discrimineren en dan te claimen dat je het doet 'tegen racisme en discriminatie'? Voor hoe dom houdt u uw medemensen eigenlijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
Een analyse van je perversies komt hier op neer: - in heel de wereld is er geen enkele democratie, derhalve zijn de universele wetten (of om het even welke andere wet!) waardeloos. - gezagsargumenten tellen niet indien ze niet van jou komen of Knuppel of nog een paar kwieten, de Verenigde Naties is natuurlijk geen referentie - woorden hebben geen invloed behalve "Vuur" als het voor een vuureloton gebeurd. Hierbij verwijs je natuurlijk parlementen, schrijvers en 99 procent van de politiekers (degenen die niet doofstom zijn of verlamd) naar de bak van hopeloos onnuttige voorwerpen. Wie reklame maakt is een idioot en propaganda is overbodig en nutteloos. - Je staaft niets: je orakelt en preekt. Voorbeelden, gebaseerd op geschiedenis en de autoriteit van alle regeringen en alle volkeren: quatch. Alle regimes voldoen niet aan jouw ideaal beeld van democratie en zijn derhalve totaal ondemocratisch. Heb je ooit al eens het begrip "relativiteit der dingen" begrepen? Ga je lopen bij je lief omdat ze een lelijk bloesje aanheeft? - "U weerlegt geen zak van wat ik schreef" noemt u een rationeel zinnetje, zonder emo-inhoud? - De allermooiste is wel degelijk "Het feit dat u dit aanhaalt en veralgemeent naar meningen is al 100000000'n maal weerlegd door allerhande forumleden hier, en u blijft het maar als een koppige ezel volhouden" HET FORUM ALS CENTRUM VAN HET HEELAL... Je leeft dus in Hyperspace, met je maatjes (en mede ezels) knuppel, distel, staat.... Een prettige voortzetting nietwaar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() - |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een medium waar je rooie broeders onmogelijk vat op kunnen krijgen terwijl dat op al de rest prima lijkt te lukken.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al heel in het begin van dit forum heb ik voorspeld dat het INTERNET een medium is dat NIET door de politiek kan gecontroleerd worden en dat juist daarom de politiek zijn wurggreep op het volk zal verliezen. Greep die de politiek te danken heeft aan zijn invloed en macht over al de andere media.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Schitterend, jazeker, heel schitterend. DENK |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had je geen beter 'argument' dan pedofilie te vergelijken met een door jouw rode broeders ongewenste partij en zijn aanhangers?
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Tegen correcte politiek is herr Flick, en hij wil daar voor strijden. Laat de valsaarden het hem maar een afpakken. Te gek om te laten loslopen. Hier is geen enkele wet van toepassing: het asiel wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een meerderheid de gelegenheid zou krijgen om datgene op te heffen dat zich vandaag ten onrechte een 'democratie' noemt, dan is dat échte DEMOCRATIE. Logisch dat iemand als jij, die ten allen prijze datgene in stand houdt dat géén democratie is, wil behouden. Maar die gelegenheid krijgen ze dus niet....
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat het VB 25% en meer haalt is enkel aan jullie te danken : incompetente, arrogante en volksvreemde kwakzalvers die het adjectief "democratisch" overal moeten bijplakken omdat het niet meer evident is dat ze dat zijn. Hoe je niet kan inzien dat Hitler, Mussolini & co identiek dezelfde methodes gebruikt hebben is mij een raadsel. Later zijn zij natuurlijk overgestapt naar veel straffere toebak, maar in eerste faze werden opposite en de pers gemuilkorfd wegens "niets Duits genoeg". Jij gebruikt een ander argument nl. "te racistisch" maar de methodes zijn wel dezelfde ! Is dat geen probleem voor jou? Laatst gewijzigd door Kaal : 19 januari 2006 om 09:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Laten zien! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En 'correcte politiek' is natuurlijk deze die past in Feremans' fascistische kadertje.
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon effen naar 'Zwitserland' googelen volstaat.
![]() |
#100 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |