![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister
|
![]() Dat kan wel ja, maar dat is idd veel minder zuinig. Op die manier waterstof maken zal pas zin hebben als kernfusie eindelijk gaat werken. Of natuurlijk met de duurzame energiebronnen, maar dan moet er nog behoorlijk wat verbeteren, als dat al lukt.
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Geef mij trouwens eens 1 reden waarom "kijk" vol met onzin staat? Heb je hier een reden voor buiten jou mening?
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik maak dat ook niet uit deze post : Citaat:
en zelfs dan achteraf beschouwd klopt het niet te beweren dat verbruik van olie bijna niet meer nodig zou zijn zowat de hele moderne industrie is erop gebaseerd.... Parcival heeft hier de moeite getroost een mooi lijstje neer te zetten al die chemische stoffen kan men 'theoretisch' ook gaan samenstellen maar dat vergt ontzettend veel energie en is haast ondenkbaar daarnaast heb je een hele andere rimram waar men olie gebruikt als brandstof naast transport... ook dat is een groot aandeel kortom... tenzij je naast transport ( denk ook eens ruimer dan alleen autootjes ) ook de rest kunt aanpakken verandert er juist niets aan de vraag naar olie....meer nog je kan je zelfs afvragen waarom dan de brandstoffracties niet te gaan gebruiken ipv verder te gaan kraken Laatst gewijzigd door praha : 23 januari 2006 om 21:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daarom dat ik ook denk dat het niet binnen de mogelijkheden van de VS ligt om ook nog Iran aan te vallen.
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat vragen we je nu al maanden. Maar het probleem ligt 'natuurlijk' bij ons allemaal. Jij bent uiteraard perfect. ![]() Citaat:
Ik durf te wedden voor 1000 Euro dat binnen 15 jaar (dat is een redelijke termijn NA de tien jaar die jij had vooropgesteld0 de globale productie en verbruik van olie GROTER of GELIJK AAN de huidige waarden zal zijn. Als criterium zou ik nemen de gemiddelde dagproductie van ruwe olie. Voor 2004 lag die op 72.48 miljoen vaten per dag.: link Op 24 jan. 2021 zal dat cijfer dus hoger liggen dan 72.48 miljoen. Illwil, durf je de weddenschap aan? 8) Laatst gewijzigd door parcifal : 24 januari 2006 om 16:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar probeer ik me dan uit te lullen? Ik zeg nog steeds hetzelfde als in het begin hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
... en de gegevens van mijn promotor en contactpersoon geef ik niet vrij, ze doen trouwens niet meer ter zake want zijn intussen met pensioen ... indien ze nog alive en kicking zijn.
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom geef je zijn naam niet vrij? Hoe kan ik nu natrekken of je weer niet zoals altijd uit je nek zit te lullen en verhaaltjes zit te verzinnen? Heb je een link of heb je je tesis in wordformaat? Ik veronderstel toch van wel é.
Laatst gewijzigd door illwill : 25 januari 2006 om 06:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Iedereen hier heeft door dat jij terugkrabbelt van je oorspronkelijke stelling, namelijk : Citaat:
Dus ik reageer erop met een weddenschap, ik neem zelfs 15 jaar, en wat zeg jij als antwoord : Citaat:
Dat is voor iedereen ondertussen duidelijk : Praha, 2004Gun en alle anderen. Hoe kan ik nu wedden met een laffe leugenaar? Simpel : niet. ![]() En wat betreft Kijk : Dat is een POPULAIR-wetenschappelijk magazine dat meer lucht bevat dan feiten en als doelpubliek vooral tieners heeft. Je kan je daar echt niet op baseren voor serieuze informatie. Kijk misschien eens naar de auteurs van de artikels in dat blaadje... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar goed, dit zal je toch niet toe gaan geven. Je kan vanaf dit moment niet meer ontkennen dat je weet wat ik bedoel. Dus nogmaals: binnen dit en 10 jaar komen de eerste auto's op de markt die rijden op waterstof en "VANAF DAT MOMENT" (kan niet meer missen é) zal het verbruik van olie sterk gaan dalen tot het moment dat het bijna niet meer nodig zal zijn. In combinatie met nog andere alternatieven zal olie niet meer het zwarte goud zijn en is Iran niet noodzakelijk meer. Olie heeft geen toekomst meer. Wat kijk betreft...ik heb jou mening niet gevraagd over dat magazine. Aan welke feiten kunnen we afleiden dat jou mening over "kijk" klopt? Ik ben helemaal geen Nederlander ![]() ![]()
![]() |
![]() |