![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet Van den Bossche gaan? | |||
Ja want ze is dom en onbekwaam |
![]() ![]() ![]() |
87 | 69,60% |
Ja want ze is misschien niet dom, maar ze liegt wel |
![]() ![]() ![]() |
21 | 16,80% |
Neen, dit is een storm in een glas heel dure mazout |
![]() ![]() ![]() |
14 | 11,20% |
- |
![]() ![]() ![]() |
3 | 2,40% |
Aantal stemmers: 125. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() wel als ze haar vergising kan corigeren en btw reynders heeft het ook ondertekend dus hmmm
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Tjah in dat politiek wereldje zen der VELE high class netwerken en vrouwen clubs moh ze blijven ons GELD & TIJD verspillen .
![]() Sommige vrouwen kosten veel geld ![]() Oops foutje TE veel geld ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() wat is er jong, is je vrouw er vandoor?
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik betwijfel het of ze ontslag gaat nemen, want ze heeft gewoon slecht gecommuniceerd.... Als eufemisme kan dat wel tellen denk ik...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet vergeten dat de regering, door de hoge brandstofprijzen, massa's extra accijnzen binnen gereven heeft. Ik dacht dat de korting (stookoliefonds dat is iets anders) op de BTW hiermee gefinancieerd werd. Dit zou alleszins de meest logische werkwijze geweest zijn. Nu komt het uit, de bloemetjes die VDB kreeg van Reynders deden ons vermoeden dat de begroting echt in evenwicht was. Nu de doos van pandora geopend wordt vinden we het volgende: 140 miljoen euro betalen voor de BTW vermindering De pensioenen van het spoor betalen De pensioenen van Belgacom betalen De...... Maar niet getreurd, we betalen dit wel met het Zilverfonds.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 22 januari 2006 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Schepen
|
![]() Begrijp ik het goed dat ook de N-VA zou moeten worden drooggelegd? Want dat is tot wat de consequente toepassing van die redenering leidt: de N-VA verlangt het einde van de Belgische pseudo-federale constructie en een onafhankelijk Vlaanderen.
"Freedom comprises of more than the abscence of boundaries en burden, because one feels still imprisonned when one doesn't percieve options and possibilities. Therefore, freedom is often the opposite of being unattached." "Matter doesn't matter, only interactions matter" Me & my autism |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er moet geen enkele politieke partij, die op democratische wijze deelneemt aan de verkiezingen, worden drooggelegd. Ze zouden beter beginnen met de partijen droog te leggen die geld van de staat gestolen of slecht beheert hebben, dit tot het geld (van bewezen misdaden enz....) terugbetaald is.
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Herinner je dat ze dat ook geprobeerd hebben. Op het moment dat de N-VA op 4,9 % van de stemmen wordt begroot jaagt paars er een wet door die 5% als minimum oplegt om überhaupt dotaties te krijgen. De N-VA heeft dit kunnen omzeilen door aan te sluiten bij de CD&V, die een maatje te groot is voor SP.a of VLD.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien de kiesdrempel er niet geweest was, was N-VA nooit gestrand op 4.9%, De SP.A en de VLD hebben er alles aan gedaan om de N-VA kapot te krijgen. Helaas, voor hen toch, tevergeefs.
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is er met het Kartel SP.A - SPIRIT???
![]() |
![]() |
#92 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb al een paar keer opgemerkt dat ze bij de SP.a die grote muilen van Spirit niet gaan blijven verwennen met 5 of zo zetels voor die 3 stemmen die ze binnenbrengen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als ik de resultaten van de regering nu bekijk en de peilingen verdient sp.A het om eens in de opositie te zitten!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zijn ze hoognodig aan toe. Hun arrogantie heeft het peil bereikt van die van de oude CVP in diens laatste jaren. Probleem is steeds dat de PS Vlaamse winnaars van verkiezingen onder druk zet om hun broeders (hoe belabberd hun resultaten ook zijn) op te nemen in de coalitie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() idd...want ons Freyake schijnt met goed gevolg het pretpakket "communicatiewetenschappen"aan de Unief beeindigd te hebben ..... ![]() Maarreuh.....Ons Koninkrijk Belgie heeft echt geen Belang of PS nodig om zichzelf in de vernieling te rijden.Als de "topmanagers" van dit landje tegenwoordig al zo licht mogen wegen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() Daar zal di Rupo wel over beslissen.
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
De tsjeven hebben terug de macht geroken, de federale macht dan.
![]() |