Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 januari 2006, 19:09   #81
cookie@vws
Minister-President

cookie@vws's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie Bekijk bericht
King, weet ge, als ik uw logica volg dan moet ik dit zeggen :

je hebt evenveel OF even weinig recht iemand anders zijn rijkdom te verdelen als ik een mening te hebben over hoe UW land bestuurd mag worden..

zoals men mij HIER in Belgie geleerd heeft "iemand die naar huis geen geld brengt moet zwijgen"..
think about it.
Net zomin als om economisch asiel aan te vragen
Oud 30 januari 2006, 19:11   #82
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
als we dan van t leefloon een onvoorwaardelijk basisinkomen maken kan ik ook nog akkoord gaan

en die hogere dop die is dan niet eens nodig trouwens

als de maatschappij zodanig gregeld is dat je niet zonder geld kan overleven dan is een basisinkomen een universeel recht
zoniet moeten ze maar zorgen dat ik terug kan jagen en vissen en land heb om te bewerken
King, pas op... Straks krijgt U nog een lap grond en moet U gaan ..; werken

Zie dat U daarvan nu maar geen nachtmerries krijgt...[SIZE=1] en die merries produceren geen vijgen![/SIZE]
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2006, 19:11   #83
cookie@vws
Minister-President

Standaard

Citaat:
King, weet ge, als ik uw logica volg dan moet ik dit zeggen :

je hebt evenveel OF even weinig recht iemand anders zijn rijkdom te verdelen als ik een mening te hebben over hoe UW land bestuurd mag worden..

zoals men mij HIER in Belgie geleerd heeft "iemand die naar huis geen geld brengt moet zwijgen"..
think about it.
Net zoals je evenmin recht hebt economisch asiel aan te vragen, ach mijn thuis is waar mijn borsjt staat zekerst?
Oud 30 januari 2006, 19:12   #84
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ge hebt recht om uw mening te zeggen maar dat kunt ge dankzij internet net zo goed vanuit rusland doen

voor mij zijt ge gewoon nen economischen opportunist die hier de koe komt leegmelken bij ons - als ze u terugsturen dan gaan ze u in rusland niks doen - maar ondertussen sturen wij wel moslimvrouwen naar huis die gestenigd gaan worden ?
Citaat:
think about it.
ik zwijg vanzelfsprekend voor niemand , niet voor de koning en niet voor de paus en zelfs niet voor nen russchische economische-vluchteling-parasiet.

Deze arme is niet nederig en zal dat ook nooit worden !!!
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 januari 2006 om 19:22.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2006, 19:13   #85
cookie@vws
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE Bekijk bericht
King, pas op... Straks krijgt U nog een lap grond en moet U gaan ..; werken

Zie dat U daarvan nu maar geen nachtmerries krijgt...[SIZE=1] en die merries produceren geen vijgen![/SIZE]
Hoop dan dat het recht over uw spuuglelijke fermette gelegen is
Oud 30 januari 2006, 19:20   #86
Shizie
Banneling

Shizie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ge hebt recht om uw mening te zeggen maar dat kunt ge dankzij internet net zo vanuit rusland doen

voor mij zijt ge gewoon nen economischen opportunist die hier de koe komt leegmelken bij ons - als ze u terugsturen dan gaan ze u in rusland niks doen - maar ondertussen sturen wij wel moslimvrouwen naar huis die gestenigd gaan worden ?
ik zwijg voor niemand, niet voor de koning en niet voor de paus en zeker niet voor nen russchische economische-vluchteling-parasiet.

Deze arme is niet nederig !!!
One thing, ik ben GEEN asielzoeker.. Ik was 16 toen mijn vader een contract aangeboden kreeg van een grote Belgische onderneming. Ik ben een economische migrant.

Ik melk jullie koe uit ? waar heb je het over ? ik adem "jullie" lucht in.

Ik kan je verzekeren dat dankzij mijn aanwezigheid Belgie het economisch enkel beter gedaan heeft.

Ik ben een economische opportunist ja. Maar ik snap niet waarom het slecht zou zijn.

En je bent een communist, en wat voor ene...
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2006, 19:28   #87
oeps
Schepen

Standaard

Citaat:
ge hebt recht om uw mening te zeggen maar dat kunt ge dankzij internet net zo goed vanuit rusland doen

ik zwijg vanzelfsprekend voor niemand , niet voor de koning en niet voor de paus en zelfs niet voor nen russchische economische-vluchteling-parasiet.

Deze arme is niet nederig en zal dat ook nooit worden !!!
Beste King, als u zelf dopt, dan vind ik niet dat u een belastingbetalende Shizie een parasiet kunt noemen. Een parasiet is iemand die teert op de inspanningen van een ander. En voedt u zelf de koe die u leegmelkt ?

Laatst gewijzigd door oeps : 30 januari 2006 om 19:28.
oeps is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2006, 19:30   #88

Standaard

Citaat:
One thing, ik ben GEEN asielzoeker.. Ik was 16 toen mijn vader een contract aangeboden kreeg van een grote Belgische onderneming. Ik ben een economische migrant.
aha fiss de papa dus en maar zeggen dat hij hard gewerkt heeft.

bovendien neem je mijns inziens plaats in die door nuttiger mensen - ook uit rusland zelf kunnen worden ingenomen - russen die de mensenrechten onderscrijven bvb. en mensen die echt vervolgd worden uit andere landen.

ik zou in alle geval als bedrijf met zo n russen geen zaken willen doen - valt er overal mee in affronten immers ( zeggen dat daklozen hun hand maar moeten opeten enzo )
Citaat:
idd ik ben een halve communist
Oud 30 januari 2006, 19:31   #89

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oeps Bekijk bericht
. En voedt u zelf de koe die u leegmelkt ?
ga een andere, nederige arme zoeken die zich wel laat wijsmaken dat ie zich tav jouw zou moeten verantwoorden

mijn stempelvergoeding is in alle geval een ontoereikende schadevergoeding voor de diefstal van mijn natuurlijk erfdeel - verantwoord jij je maar eens aan mij dus waarom je door jezelf als een werkezel voor het eerst het beste te laten intuigen mee verantwoordelijk maakt voor de in stand houding van deze moderne vorm v slavernij die gebasserd is op het monopolie van een geestelijk gestoorde minderheid ( jouw meesters ) op datgene wat van iedereen is nl de wereld
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 januari 2006 om 19:37.
Oud 30 januari 2006, 19:35   #90
debbie
Minister

debbie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:

Ik kan je verzekeren dat dankzij mijn aanwezigheid Belgie het economisch enkel beter gedaan heeft.

Ik ben een economische opportunist ja. Maar ik snap niet waarom het slecht zou zijn.

Mooie praatjes maar 9 kansen op 10 ben je gewoon van de Russische maffia. Wat doen
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2006, 19:35   #91
debbie
Minister

debbie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:

Mooie praatjes maar 9 kansen op 10 ben je gewoon van de Russische maffia. Wat doen sommige Russen hier eigenlijk?

Laatst gewijzigd door debbie : 30 januari 2006 om 19:35.
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2006, 19:41   #92
Shizie
Banneling

Standaard

Citaat:
ga een andere, nederige arme zoeken die zich wel laat wijsmaken dat ie zich tav jouw zou moeten verantwoorden

mijn stempelvergoeding is in alle geval een ontoereikende schadevergoeding voor de diefstal van mijn natuurlijk erfdeel - verantwoord jij je maar eens aan mij dus waarom je door jezelf als een werkezel voor het eerst het beste te laten intuigen mee verantwoordelijk maakt voor de in stand houding van deze moderne vorm v slavernij die gebasserd is op het monopolie van een geestelijk gestoorde minderheid ( jouw meesters ) op datgene wat van iedereen is nl de wereld

King, you are funny... really
Oud 30 januari 2006, 19:42   #93
Shizie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
Mooie praatjes maar 9 kansen op 10 ben je gewoon van de Russische maffia. Wat doen sommige Russen hier eigenlijk?

Je bent nog dommer dan ik gedacht had...

omfg...

PS. wat ik hier doe ? ik probeer mijn geluk hier te creeren en gewoon LEVEN zoals iedereen, gelijk gij..

Laatst gewijzigd door Shizie : 30 januari 2006 om 19:43.
Oud 30 januari 2006, 19:57   #94
Desiderius
Minister-President

Desiderius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
Hey hey !!!

Geen kwaad woord over de Russen hier.
Heb vroeger nog gouden zaken gedaan met de Russki's, altijd heel correct: boter bij de vis, cash in 't handje. Nooit problemen. Was een aangename verrassing in vergelijking met veel Vlaamse pummelkes die hun facturen zelfs op 120 dagen nog niet konden/wilden betalen.

Desiderius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2006, 20:05   #95

Standaard

Citaat:
Je bent nog dommer dan ik gedacht had...

omfg...

PS. wat ik hier doe ? ik probeer mijn geluk hier te creeren en gewoon LEVEN zoals iedereen, gelijk gij..
jammer dan dat ge zo diep ongelukkig en eenzaam en alleen bent - eenzaam met je centen.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 januari 2006 om 20:05.
Oud 30 januari 2006, 20:07   #96
Shizie
Banneling

Standaard

Citaat:
jammer dan dat ge zo diep ongelukkig en eenzaam en alleen bent - eenzaam met je centen.
dat is de prijs van immigratie.
Oud 30 januari 2006, 20:08   #97

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Bekijk bericht
Hey hey !!!

Geen kwaad woord over de Russen hier.
Heb vroeger nog gouden zaken gedaan met de Russki's, altijd heel correct: boter bij de vis, cash in 't handje. Nooit problemen. Was een aangename verrassing in vergelijking met veel Vlaamse pummelkes die hun facturen zelfs op 120 dagen nog niet konden/wilden betalen.
ik hou u niet tegen om ergens in siberie ( daar is nog plek genoeg ) met shizie te gaan samenwonen in een zelfopgericht staatje waar jullie gezellig je armen kan laten kreperen.

zoals ik al zei eerder

er zijn ook belgen die niet weten wat de basisregels van onze moderne maatschappij zijn.
Oud 30 januari 2006, 20:10   #98
Shizie
Banneling

Standaard

Citaat:
ik hou u niet tegen om ergens in siberie ( daar is nog plek genoeg ) met shizie te gaan samenwonen in een zelfopgericht staatje waar jullie gezellig je armen kan laten kreperen.

zoals ik al zei eerder

er zijn ook belgen die niet weten wat de basisregels van onze moderne maatschappij zijn.
hypocriete, egoistische, zelfingenomen dumbass... meer kan ik niet zeggen
Oud 30 januari 2006, 20:10   #99

Standaard

Citaat:
dat is de prijs van immigratie.
nee shizie dat heeft er niks mee te maken. ook in rusland zal je met je centen geen echte vriendschap en liefde kunnen kopen.

door je cynisme en je hardvochtigheid in sommige zaken schrik je allemaal fijne mensen die (gratis ) jouw vrienden zouden kunnen zijn af

en neem van mij aan - zo zijn belgen - ze zeggen het je niet - maar ze verdwijnen gewoon stilletjes uit je leven en mijden je verder als de pest

maar het is nooit te laat om je leven te beteren

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 januari 2006 om 20:17.
Oud 30 januari 2006, 20:19   #100
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat lijkt mij net iets voor u.
Land genoeg en ruimte om te jagen en te vissen zonder last van de winstnemers .
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be