![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zie dat U daarvan nu maar geen nachtmerries krijgt...[SIZE=1] en die merries produceren geen vijgen![/SIZE] |
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
#84 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
voor mij zijt ge gewoon nen economischen opportunist die hier de koe komt leegmelken bij ons - als ze u terugsturen dan gaan ze u in rusland niks doen - maar ondertussen sturen wij wel moslimvrouwen naar huis die gestenigd gaan worden ? Citaat:
Deze arme is niet nederig en zal dat ook nooit worden !!!
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 januari 2006 om 19:22. |
||
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik melk jullie koe uit ? waar heb je het over ? ik adem "jullie" lucht in. Ik kan je verzekeren dat dankzij mijn aanwezigheid Belgie het economisch enkel beter gedaan heeft. Ik ben een economische opportunist ja. Maar ik snap niet waarom het slecht zou zijn. En je bent een communist, en wat voor ene... |
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door oeps : 30 januari 2006 om 19:28. |
|
|
|
|
|
|
#88 | ||
|
|
Citaat:
bovendien neem je mijns inziens plaats in die door nuttiger mensen - ook uit rusland zelf kunnen worden ingenomen - russen die de mensenrechten onderscrijven bvb. en mensen die echt vervolgd worden uit andere landen. ik zou in alle geval als bedrijf met zo n russen geen zaken willen doen - valt er overal mee in affronten immers ( zeggen dat daklozen hun hand maar moeten opeten enzo ) Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#89 |
|
|
ga een andere, nederige arme zoeken die zich wel laat wijsmaken dat ie zich tav jouw zou moeten verantwoorden
mijn stempelvergoeding is in alle geval een ontoereikende schadevergoeding voor de diefstal van mijn natuurlijk erfdeel - verantwoord jij je maar eens aan mij dus waarom je door jezelf als een werkezel voor het eerst het beste te laten intuigen mee verantwoordelijk maakt voor de in stand houding van deze moderne vorm v slavernij die gebasserd is op het monopolie van een geestelijk gestoorde minderheid ( jouw meesters ) op datgene wat van iedereen is nl de wereld
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 januari 2006 om 19:37. |
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Minister
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door debbie : 30 januari 2006 om 19:35. |
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Banneling
|
Citaat:
King, you are funny... really |
|
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Banneling
|
Citaat:
omfg... PS. wat ik hier doe ? ik probeer mijn geluk hier te creeren en gewoon LEVEN zoals iedereen, gelijk gij.. Laatst gewijzigd door Shizie : 30 januari 2006 om 19:43. |
|
|
|
|
|
|
#94 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Geen kwaad woord over de Russen hier. Heb vroeger nog gouden zaken gedaan met de Russki's, altijd heel correct: boter bij de vis, cash in 't handje. Nooit problemen. Was een aangename verrassing in vergelijking met veel Vlaamse pummelkes die hun facturen zelfs op 120 dagen nog niet konden/wilden betalen.
|
|
|
|
#95 |
|
|
jammer dan dat ge zo diep ongelukkig en eenzaam en alleen bent - eenzaam met je centen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 januari 2006 om 20:05. |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
|
Citaat:
zoals ik al zei eerder er zijn ook belgen die niet weten wat de basisregels van onze moderne maatschappij zijn.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
|
nee shizie dat heeft er niks mee te maken. ook in rusland zal je met je centen geen echte vriendschap en liefde kunnen kopen.
door je cynisme en je hardvochtigheid in sommige zaken schrik je allemaal fijne mensen die (gratis ) jouw vrienden zouden kunnen zijn af en neem van mij aan - zo zijn belgen - ze zeggen het je niet - maar ze verdwijnen gewoon stilletjes uit je leven en mijden je verder als de pest maar het is nooit te laat om je leven te beteren
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 januari 2006 om 20:17. |
|
|
|
|
|
#100 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Land genoeg en ruimte om te jagen en te vissen zonder last van de winstnemers . |
|
|
|
|