![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ergens heeft deze crisis een goede kant. De eeuwige verdedigers van multiculturele verrijking begint in zijn rangen mensen te hebben wiens oogjes opengaan door dit incident. De andere drammen natuurlijk nog door van "stoute cartoonist. oh kijk, ze branden ambassades plat, is dat niet mooi ? mag ik er nog meer hebben hier ? mag ik ? mag ik ? mag ik ?" |
|
![]() |
![]() |
#82 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik begrijp heel dat spel niet !
Ze hebben niet graag dat je Mohammed afbeeldt, ok. Misschien moeten we dat dan ook respecteren. Maar het gaat in deze hier toch niet om. Ik bedoel als je de cartoons bekijkt, dan spot men niet met de Profeet, maar precies met degenen die de Profeet en zijn geloof misbruiken voor vanalles en nog wat. Zo eenvoudig is het. Cartoons zouden in het beste geval, als het om goede cartoons gaat, aanzetten tot reflectie, maar nee dat hebben ze bij de executieve niet begrepen. Eigenlijk tonen ze hiermee gewoon aan dat de cartoon de nagel op de kop slaat. Tenzij ze er een soort hidden agenda op na houden ... |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het zo voortgaat dan wordt het nog wat tussen mij en Manuel 8) ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de islam het afbeelden verbiedt hebben gelovige zich daar natuurlijk aan te houden maar een ongelovige valt niet onder die wetten. |
|
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Vreemdeling
|
![]() Inderdaad en waarom was dit nooit eerder een probleem.
#89 |
Minister
|
![]() Goede opmerking, het wordt hiermee duidelijk dat de fundamentalisten hún visie op de islam op ieder moment tot norm kan stellen, goed genoeg wetende dat de rest van de islam-kudde er toch niet tegenin duft te gaan. "De wet van de sterkste" is bijzonder toepasbaar op de islam
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 6 februari 2006 om 12:37. |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verdomme! ik dacht al dat er iets niet klopt! Ben er grandioos ingelopen.
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#92 |
Burger
|
![]() Wat is er mis aan een cartoon, het geeft toch maar weer wat er in de hoofden van veel mensen omgaat, iedere moslim is een mogelijke terrorist en wanneer komen wij aan de beurt, allemaal vragen die op ons afkomen door de reactie van de moslimwereld.
|
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu je het toch over hoofden hebt.
Dit mag dus niet: ![]() Maar hier hebben ze geen enkel probleem mee? (heeft iemand ze massaal op straat zien komen? ambassades in brand gestoken? vlaggen verbrand? leuzen gescandeerd?) Dit mag dus wel: ![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Schepen
|
![]() Je had het nochtans kunnen zien aan de afwezigheid van "*"
#95 |
Minister
|
![]() Ik had ook al vroeger eens meegekregen dat de islam iedereen, ook u, ik of zelfs vettige swa van om de hoek beschouwt als een moslim vanaf zijn/haar geboorte (ook al belijd je een andere godsdienst erna). Nu weet ik niet als dit klopt; maar dit zou ook wel eens kunnen meespelen met de opdringerheid en intolerantie van de islam bij 'andersdenkenden'..
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 6 februari 2006 om 23:01. |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja hoor, iedereen wordt als moslim geboren, alleen zijn er sukkels zoals jij en ik, die de verkeerde ouders hebben zodat we niet weten dt we moslims zijn.
Echter, op het moment dat de "waarheid" je dan wordt aangeboden en ge wilt niet volgen... manneke dan gaat ge naar de hel hoor: zonder 72 maagden, maar die zit wel vol met al de moslima's heeft Mohammed zelf gezegd.. Laatst gewijzigd door circe : 7 februari 2006 om 09:50. |
![]() |