![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geen enkele partij kan zichzelf verantwoorden als ze in zee gaan met het VuilB. Als het VuilB daarentegen de 51% haalt, hebben ze recht om hun regering te vormen, en zal geen partij zich genoodzaakt zien met hen samen te werken. Ik zie daar op zich geen probeem in. Wat ik juist goed vindt is dat partijen een standpunt hebben ingenomen, en belofte hebben gemaakt en, wonder o wonder, deze belofte ook houden. Zeldzaam in de politiek, niet ? ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
moet je je toch meer dan een paar vragen bij stellen.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat als je je dictatuur kunt verbergen in een "USA-jasje" ? Je leeft erin, hebt de illusie van vrijheid en beseft niet eens dat je in een dictatuur leeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar als we zo zien welke nitwitten men aansteld, kan men de strategie wel al volgen. fvdb, Vlag out, enz. die zullen steeds de partijlijn volgen, zonder te protesteren, hun dikke boterham kunnen ze nergens anders verdienen met hun capaciteiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je bent wel zéér dom als je niet weet hoe het communisten in Vietnam thuishielden. Je bent wel zéér dom als je de situatie in het gesplitste Korea niet kent waarbij mensenrechten door de communisten met voeten getreden wordt. Je bent wel zéér dom als je niet beseft dat bvb. in de USSR en haar satteliet-landen hun prachtige economische programma leidde tot verpaupering en degradatie van hun economie. Indien het communisme zo zaligmakend zou zijn, waarom bestaan de USSR en zoveel andere communistische landen dan niet meer...???? Waarom ontvluchten zovele Cubanen hun commie-'paradijs' ? Communisme wordt altijd geassocieerd met moord en onderdrukking, net zoals nazisme. In uitvoering van hun ideeën zijn ze beiden aan elkaar gewaagd. (Of misschien toch niet, ik ben er zeker van dat het communisme méér doden op zijn ideologisch rekenmachientje heeft dan het nazisme.) Wake up.... Laatst gewijzigd door job : 5 maart 2006 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Europees Commissaris
|
![]() op alle internationale media ...
dit weze duidelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1 persoon, desnoods 1 partij die alle macht naar zich toehaalt en verkiezingen bant. Hier gebeurd juist het omgekeerde: alles blijft, enkel die ene ondemocratische partij wordt geweerd uit de coalities, ze wordt zelfs niet verboden. En om de grondwet te wijzigen heb je nu eenmaal wel meer nodig dan een 50% meerderheid. Jullie waanidee van een belgische dictatuur is ziekelijk ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
de partij maakt de dictator en niet andersom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2. Vietnam werd platgebombardeerd door een landje genaamd Amerika, gewoon omdat ze een andere regering verkozen. Het scheelde nipt of een gek Nixon had Hanoi met een H-bom vernietigd. Amerika heeft 1.5 miljoen Vietnamezen vermoord. De Viet Ming heeft alleen maar collaborateurs van deze massamoordenaars gestraft. 3. Wie vond het nodig om China uit te dagen en Korea als speelterrein te gebruiken? Juist, Amerika. Sindsdien is er een paranoia in het land over Amerika, waardoor ze nog altijd denken dat er elk moment een inval kan gebeuren. Gezien de geschiedenis van de VS inzake illegale invasies, niet te verwonderen. 4. Tot de jaren '70 had de USSR een constante economische groei, gemiddelde 6%. Het kon op 4 jaar tijd hun gebieden heropbouwen na WOII, terwijl het Marshallplan 17 jaar in beslag nam. De DDR had tot in 1972 een hogere productie dan de BRD, hun secundaire sector overtrof deze van de BRD op alle vlakken, waardoor er ook ruimte was voor bv. sociale woningbouw (deze steeg tussen 1956 en 1963 met 600%). Cijfers: H. Holzer 5. Omdat de USSR door Reagan werd kapotgeconcurreerd door de 2de wapenwedloop+de plotselinge crash in de olieindustrie (Zuid-Amerika werd failliet in 1987, gevolgd door een half dozijn malaises in Azië). 6. En hoe komt het dat 1000den mensen vanuit Haïti vluchten naar Cuba? Welk communisme? De ultranationalistische zotten zoals Stalin? Milosevic bleef zich dat ook noemen, maar ik denk niet dat je zijn neoliberaliseringen en racistische retoriek kunt terugvinden in onze beweging. Het nazisme daarentegen heeft nauwgezet zijn ideologie uitgevoerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Gouverneur
|
![]() Is FN voor het behoud van België of voor de aanhechting bij Frankrijk?
In ieder geval een ongehoorde zet van de Rechterlijke Macht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
die opmerkingen als zouden we in België in een dictatuur leven is te belachelijk voor woorden, zou je ondertussen toch even moeten toegeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
lees eens alles dan zal u weten in welk verband dit is gepost. uw opmerking is eveneens zeer naast de kwestie,daar u niet beschikt over de volledige discutie. dus scroll terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |