![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En dat voor iemand van Oosterse afkomst. Zen vergeten.
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 22 februari 2006 om 23:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Burger
|
![]() Citaat:
ik ben nu wel zat, maar dast bevestigd enkel dast ikm niet hoeg te liegen .... ge moogt me die revolver altijd opsturen, maar bedenk wel dat ik niet meen dat "wij' DE GROTE SLECHTERIKKEN ZIJN, OK ? dat i8s wat links denkt, wij, gij en ikke dus, wij zijn allemaal mslecht, maar een stukske krapuul, dat zijn eigen zuster komstant slaag geeft en en mega racist is, hoetft niks te vraezen, de vuile lamdverraderaskes zukllen hem wekl binstaan .... kust m'n kloten !!! ik heb gelijk, ik zal overleven, ik zal me wreken !!! kust men kloten !!!! vuile landverraders |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
[SIZE=6] extreem l;inmm [/SIZE] Citaat:
Laatst gewijzigd door ericferemans : 23 februari 2006 om 00:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() Guido Tastenhoye, kamerlid voor Vlaams Belang, heeft gelobbyd bij de burgemeester van Schoten om een gezin uit Kazachstan te laten regulariseren. Tastenhoye maakt gebruik van artikel 9, paragraaf 3 van de asielwet die regularisatie op basis van humanitaire gronden toelaat. De burgemeester van de gemeente waar de betrokkenen wonen, moet dat dossier inleiden.
Tegenover De Standaard bevestigde Tastenhoye de feiten. ,,Dit is een privé-zaak, met mijn rol als politicus heeft dit niets te maken. U hebt daar geen zaken mee'', zei hij. Na enig aandringen benadrukte hij dat de ouders Nederlands spreken en het kind school loopt. ,,Ze zijn me op mijn dienstbetoon komen vinden. Ze verblijven al zes jaar in België. Het gaat niet om illegalen, hun procedure loopt nog steeds.'' Tastenhoye is voor Vlaams Belang de woordvoerder inzake illegalen en asielzoekers. Nauwelijks een week geleden haalde hij hard uit naar de betogers die in Antwerpen voor een meer humane asielprocedure ijverden. ,,Die mensen vroegen dat mensen die hier gedurende drie jaar verblijven, automatisch worden geregulariseerd. Dat gaat een stuk verder.'' De demarche vloekt evenwel met het officiële partijdiscours. Dinsdagavond verwierp het partijboegbeeld Marie-Rose Morel tijdens het VTM-programma Recht van Antwoord de toepassing van het betreffende wetsartikel. Een 15-jarige asielzoekster barstte in tranen uit. Filip Dewinter spreekt van een ,,inschattingsfout''. ,,Als politicus kan ik dit echt niet goedkeuren. Die moet het algemeen boven het individueel belang stellen.'' Volgens de Antwerpse kopman heeft zijn stadsgenoot zich laten leiden door ,,zijn hart en zijn emotie''. Zelf vindt Dewinter het een heilloze weg. ,,De lat moet gelijk. Elke regularisatie is een aansporing voor anderen om het ook te doen. Het zet de deur open naar erger.'' Vlaams Belang wil dat asielzoekers in gesloten opvangcentra worden ondergebracht. ,,Zo verdwijnen ze niet in de natuur en kan hun procedure binnen de drie maanden worden afgerond,'' zegt Dewinter. ,,Ook ik heb al mensen op mijn dienstbetoon gekregen. Geloof me, als ze kinderen meebrengen, is het moeilijk om neen te zeggen. Ik ga dit Tastenhoye niet aanrekenen. Maar het is niet voor herhaling vatbaar.'' Bart Brinckman Goed gehoord ? Führer Dewinter zal het hem niet aanrekenen, heeft die man geluk dat we nog in een democratie leven...8) |
![]() |
![]() |