![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zelfs werklozen mogen ongestraft gaan vissen. |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
|
het is echt een taboe hoor
we zijn allemaal gehersenspoelt we moeten allemaal mee in die mallemolen wie niet mee kan of wil moet in vraag gesteld worden, moet beter zijn best doen, moet bijscholen, moet veranderen , moet moet moet de mallemolen zelf mag niet in vraag gesteld worden Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2006 om 21:29. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
|
Citaat:
moeten moeten moeten
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
|
van de grond ook en aan een lege tafel heeft men niets
|
|
|
|
|
#88 |
|
Europees Commissaris
|
da's flauw Kobaf. Je weet maar al te goed dat ik geen mensen uitsluit. De tijd die jij echter idealiseert is er een van toen er nog veel minder mensen leefden. Ik las onlangs dat in de tijd van de middeleeuwen er ongeveer één miljoen mensen waren in Belgie (of wat men nu Belgie noemt). Het was veel simpeler om zo'n bevolkingsgroep in leven te houden dan nu. Momenteel moet men dus met veel meer rekening houden dan vroeger.
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Chipie : 28 februari 2006 om 21:42. |
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
|
Citaat:
en idd de factor overbevolking is zeker relevant maar wat is daar de oorzaak dan weer van ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2006 om 21:44. |
|
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
|
de vooruitgang in de medische sector mss ? En elke keer dat we een ziekte onder de knie krijgen duikt er weer een nieuwe andere op. Zouden de mensen tegenwoordig globaal gezien minder ziek zijn dan vroeger ?
maar ja een natuurlijke dood sterven dat is ook zo n westers taboe he neem nu afrika bvb - door de invoering van onze medische vooruitgang is er daar overbevolking gekomen. Zouden de mensen daar nu echt gelukkiger zijn PS als ik zelf ziek ben ga ik ook als het echt moet naar de docter hoor maar ik stel me toch vragen bij die vanzelfsprekendheid waarmee wij in het westen altijd maar uitgaan van onderwijs en gezondheidszorg = vooruitgang. PS wanneer ik dat in vraag heb leren stellen dan is het ook geweest naar aanleiding van mijn ontmoetingen met zeer arme indiers destijds bvb. ze snapten niet wat ze hadden aan onderwijs en al die andere westerse opdringerigheden
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2006 om 21:58. |
|
|
|
|
|
#93 |
|
|
mijn vader ging ooit ook eens naar india
hij leerde er een gezin kennen en gaf hen zijn malariamedicijnen begrijpelijk van hem natuurlijk maar het breekt wel hun natuurlijke weerstand ertegen ik heb hem dus gezegd dat hij nu voor de rest van zijn leven die medicijnen naar dat gezin moet blijven opsturen - wat hij ook jaarlijks doet |
|
|
|
|
|
#94 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
|
onderwijs is zeer belangrijk, pedagogen, begeleiders, leerkrachten, .... kunnen geen geld genoeg krijgen.
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Europees Commissaris
|
Is niet waar hoor Chipie. Verstand is de laatste maanden terug wat "gescherpt" (want ik dreigde in een diepe slaap te vallen). Maar zoals je merkt hebben ook wij niet over alles dezelfde mening, en toch ....
|
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Ik wil je toch een cijfertje meegeven: 1/3 van de leerkrachtopgeleiden haakt binnen de 5 jaar af na de start in onderwijs. 't Zal er dan toch niet allemaal rozengeur en maneschijn zijn ! |
|
|
|
|
|
|
#99 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
Stimuleer een kind positief, volg het op en geef het stukje bij beetje de vrijheid en zelfstandigheid om een aantal essentiële keuzes te maken en de kans op succes is enorm groot. Maar het vraagt tijd, véél aandacht en energie. Maar in de huidige cultuur denken nogal wat mensen dat ze een "opvoeding" ook kunnen uitbesteden, net zoals ze dat doen voor andere klusjes in en om het huis. Een kind opvoeden is echter nog iets anders dan een gazon onderhouden. (tiens, leuke slogan...)
|
|
|
|
#100 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
|
||