![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...kelId=GC1P2GMG Citaat:
Jouw betoog is een laag-bij-de-gronds stukje wishfull thinking. Waar haal jij trouwens de pretentie om te willen vaststellen waarvoor het volk heeft gestemd? Ben jij zo gebiologeerd door het Vlaams Belang dat je automatisch hetzelfde verwacht voor de rest van de bevolking? Of is het maar een gewone fascistische reflex? A propos : ik zou de antidemocratische (en mogelijk onwettige) praktijken van de zelfbenoemde democraten niet teveel in de verf zetten. Kwestie van slapend rijk worden van het VB enz. mvg Harald. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
80% heeft niet gekozen voor de SP-A en evenveel niet voor de VLD. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Bovendien zijn die kiezers dom, niet geïnteresseerd, onbekwaam en onwetend. Typisch denken voor autoritairen. Typisch denken voor fascisten. mvg Harald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() Dat zijn wel jouw woorden, niet de mijne. Ik maak enkel constataties. En die zijn dat de partijen waarvan sprake (SPA, VLD, CD & V) met een duidelijk (zie hier maar de threads) programma naar buiten komen (geen samenwerking met het VB), en dat die kiezers voor hen stemmen. Punt aan de lijn. Wie verhindert die kiezers om voor het VB te stemmen als zij daar niet mee akkoord zouden gaan. Niemand! Ze zijn vrij om te kiezen. Laat ze dan ook vrij zijn, respecteer hun keuze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe weet jij uit welke 'klasse' Harald komt, racistje van lager dan mijn voeten?
![]() |
#87 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat de kiezers inconsequent zijn laat ik voor jouw rekening. Net zoals de minachting die je hiermee voor de kiezer etaleert. Jouw uitspraak hierover komt echter na mijn post over 'tegenstemmen'. Het is een al bij al zeer stuntelig antwoord nadat je gevloerd werd. mvg Harald. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik eis voor mij en voor iedere medeburger het recht op om ondanks democratisch tegenstander van het cordon te zijn toch te kunnen stemmen voor de belastingvermindering van de VLD, voor het euthanasievoorstel van de CD&V of voor de sociale zekerheid van de SPA. Het is absoluut niet omdat ik tegen het cordon ben dat ik voor het VB moet stemmen. Niemand heeft het recht om mijn stem zo te interpreteren. Niemand heeft zaken met mijn stemmotieven. Ik veroordeel iedereen die mijn stem (anders) wil interpreteren. Iedereen die m.a.w. mijn keuze niet respecteert. mvg Harald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Man man man toch, jij bent echt ongelofelijk . ![]() Hans Van De Cauter (Hans1):Op dat vlak ben ik bereid samen te werken met communisten en extreem-rechts. Eendracht maakt macht]] Laatst gewijzigd door daiwa : 18 maart 2006 om 01:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 maart 2006 om 02:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 |
Vreemdeling
|
![]() kijk het cordon is ooit opgericht om het vlaams blok klein te houden , maar kijk eens naar andere landen waar geen cordon was zijn al die rechtse partijen zijn tot byna niks herleid , behalve in belgie
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Belang komt met een heel duidelijk programma naar buiten, veel duidelijker zelfs dan een machtspartij als de CD&V dat steeds iets presenteert met veel mist errond. Nogal merkwaardig wat u in uw laatste zinnen concludeert. Geysels heeft indertijd het cordon gelanceerd OM DE VOORTGANG VAN HET VLAAMS BLOK TE STUITEN. Dat faalt totaal. Toch wil men om dezelfde reden het cordon behouden, niettegenstaand het niet werkt en ook de basis van een aantal partijen er niet meer voor te vinden zijn. Nu al is duidelijk dat het eens doorbroken wordt. Misschien nog niet deze verkiezing, maar ooit wel om de eenvoudige reden dat je bij heel deze discussie merkt dat de geesten aan het draaien zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Altijd weer spreekt Zijne Opperbubbelheid zich voortdurend tegen of zet hij door zijn tegenstrijdige standpunten zich vast. Een windhaan eerste klasse!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door oeps : 18 maart 2006 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Decker is een brulaap die een beetje staat te roepen, maar niets durft doen. Gisteren geraakte DD in een vervelende parket toen Annemans hem voorlegde: "Wel, dan moet u uw achterban aanraden te stemmen voor die VLD'ers die tegen het cordon zijn." En DD kronkelde dat het lachwekkend werd. Annemans genoot zichtbaar van deze intellectuele overwinning. Als het op daden komt, kruipt DD onder de steen en is hij niet meer te zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Sorry, maar als er één partij is waar een echte kadaver-discipline heerst, is het wel in het Vlaams Belang.
![]() |
![]() |