Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 31 maart 2006, 16:39   #81
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het is volledig onjuist te beweren dat alle moslims geloven dat wie zich opblaast naar de hemel gaat. In tegendeel: in de islam is, net als in het christendom, zelfmoord verboden. Er is een fatwa die de 11-september-aanvallers als zelfmoordenaars veroordeelt.
Bullshit.
Ik stelde de vraag ooit eens op de moslimsite Kifkif : wie gelooft in de 72 maagden in het Paradiijs.
Wat bleek : al die modale, gematigde moslims (en de meeste kifkifforumgangers zijn vrouwen) geloven in het bestaan van de 72 maagden.

Zelfmoord is niet verboden als het voor de goede, islamitische zaak is : meer nog, de profeet beveelt het in zijn moordboekje aan als methode om de wereldoemma te bereiken. Het vermoorden van christenhonden, jodenhonden, ongelovigen en afvalligen is een religieuze plicht.
Vandaar dat we niet één modale moslim kritiek hebben horen geven op de Afghaanse situatie.
Knorretje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2006, 16:48   #82
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Bullshit.
U bent werkelijk zeer sterk in argumenteren.

Citaat:
Ik stelde de vraag ooit eens op de moslimsite Kifkif : wie gelooft in de 72 maagden in het Paradiijs. Wat bleek : al die modale, gematigde moslims (en de meeste kifkifforumgangers zijn vrouwen) geloven in het bestaan van de 72 maagden.
Ja, en dan? Die 72 maagden zijn toch enkel voor diegenen die de geboden volgen, en zich onthouden van zelfmoord?

Citaat:
Zelfmoord is niet verboden als het voor de goede, islamitische zaak is : meer nog, de profeet beveelt het in zijn moordboekje aan als methode om de wereldoemma te bereiken.
Onjuist. Zelfmoord is ondubbelzinnig verboden in de islam. De aanslagen van 11 september hebben wat u "de goede, islamitische zaak" noemt enkel geschaad.

Citaat:
Het vermoorden van christenhonden, jodenhonden, ongelovigen en afvalligen is een religieuze plicht.
Onjuist. Enkel het verdedigen van de moslimgemeenschap tegen agressie (zoals daar zijn Kruistochten, kolonialisme, verdrijving door Israël, recente invasies, enzovoort) is geoorloofd.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2006, 16:56   #83
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Je blijft er nog steeds bij dat de kruistochten een aggressieve daad was tegen de moslims? Hoe noem je dan het binnenvallen en bezetten van heel Noord-afrika tot aan de pyreneeën en turkije? Toeristische bezoekjes?
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2006, 16:59   #84
Trajanus
Banneling

Trajanus's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Trajanus
Standaard

http://koenraadelst.voiceofdharma.co...oorongel1.html

een goed artikel voor kalikales over de Islam.
Trajanus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2006, 19:47   #85
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

slobodan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ga ervan uit dat Kardinaal Danneels te goeder trouw is en dat hij ook meent wat hij zegt als hij gelooft in de Kerk en haar leerstellingen.

U maakt algemene uitspraken over een hele bevolkingsgroep zonder deze te schragen. Uw voorstel, alle personen met een bepaalde religie of afkomst in quarantaine te plaatsen, werd reeds toegepast door de nazi's: het ghetto van Warschau.
1. Dus als u-of wij-Danneels zouden vragen :"heeft Jezus echt water in wijn veranderd?" zal hij volgens u volmondig antwoorden: JA ! (willen we wedden van niet?)
2. Beschouw het als een soort Cordon Sanitair rond Moslims, perfect democratisch zoals we allen weten ...
slobodan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2006, 19:55   #86
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Bullshit.
Wat bleek : al die modale, gematigde moslims (en de meeste kifkifforumgangers zijn vrouwen) geloven in het bestaan van de 72 maagden.
En in nog een onnoemelijk aantal andere dwaasheden...Serieus, individuele psychotici zijn reeds geïnterneerd geworden voor heel wat minder rare hersenkronkels; maar voor de Moslims moeten we dat allemaal "begrijpen en respecteren"...
Mijn stelling is dat iemand die zulke zaken gelooft eenvoudigweg niet kan functioneren in een moderne maatschappij.
Oud 31 maart 2006, 20:12   #87
Casca
Minister

Standaard

De meesten die in deze thread posten zijn gevaarlijker voor onze open, vrije democratie dan "de moslims".
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2006, 23:29   #88
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
De meesten die in deze thread posten zijn gevaarlijker voor onze open, vrije democratie dan "de moslims".
Als jouw ideaal een"open, vrije" democratie is dan kan je de Moslims beter zo ver mogelijk daarvan houden! Dat moordgeloof is geen religie alleen hoor, t is een ideologie vele malen erger dan het Nazisme!
Oud 31 maart 2006, 23:39   #89
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slobodan Bekijk bericht
Als jouw ideaal een"open, vrije" democratie is dan kan je de Moslims beter zo ver mogelijk daarvan houden! Dat moordgeloof is geen religie alleen hoor, t is een ideologie vele malen erger dan het Nazisme!
... wanneer ben je eigenlijk al je eigen gelal geboren uit pure haat jegens degenen waarvan je denkt dat ze een stukje uit je loon nemen, zelf beginnen geloven?
Oud 31 maart 2006, 23:58   #90
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Iedereen die beweert God te zien is ofwel aan het hallucineren ofwel een leugenaar.
ga dat tijdens uw volgende vakantie in het eerste het beste Moslim-land eens flink hard roepen voor de grootste moskee van de stad, dan zijn we ineens definitief verlost van uw geraaskal...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2006, 00:03   #91
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Amai, jij kan geestesziekten diagnosticeren na enkele discussiebijdragen te hebben gelezen? In dat geval moet je een praktijk als psychiater openen.
als psychotherapeut zou kunnen...heb je geen diploma voor nodig.Maar eh...sommige gevallen zijn zo schrijnend dat je inderdaad niet de unif' dient afgelopen te hebben om te merken dat er een zwaar probleem is...
Oud 1 april 2006, 00:08   #92
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
weeral over uzelf bezig?Een duidelijk geval van narcissisme (navelstaren).Er zijn daar goede medikamenten tegen vandaag de dag, maar begin maar eens met dagelijks een uurtje relaxatie, en een uurtje meditatie voor het slapengaan.
Oud 1 april 2006, 08:40   #93
Casca
Minister

Standaard

... een mens weet dat hij gelijk heeft wanneer de ander alleen kan antwoorden met zeer aangebrand gescheld 8)
Oud 1 april 2006, 09:03   #94
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Debiele, linkse, naïve, multikulturele propagandisten, die zijn pas gevaarlijk!
Oud 1 april 2006, 10:27   #95
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bullshit.
Ik stelde de vraag ooit eens op de moslimsite Kifkif : wie gelooft in de 72 maagden in het Paradiijs.

Zelfmoord is niet verboden als het voor de goede, islamitische zaak is : meer nog, de profeet beveelt het in zijn moordboekje aan als methode om de wereldoemma te bereiken. Het vermoorden van christenhonden, jodenhonden, ongelovigen en afvalligen is een religieuze plicht.
Vandaar dat we niet één modale moslim kritiek hebben horen geven op de Afghaanse situatie.
Wat ik eigenlijk héél bizar vind, is dat

1. Zoveel mensen zich laten vangen aan dat moordboekje en de moslim uithangen, terwijl ik met heel mijn systeem aanvoel dat dat ding door en door pervers en rot is

2. Zoveel intellectuele mensen in het westen het voor dat vuile supergevaarlijke moordboekje opnemen

Daar kan ik dus ècht niet bij.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2006, 10:31   #96
Casca
Minister

Standaard

Vrijheid van godsdienst zolang de beleving ervan zich bevindt binnen de wettelijke beperkingen

Djeezes... het verdedigen van het GRONDRECHT vrijheid van godsdienst heeft niks te maken met 'het opnemen voor een moordboekje'.

Het verdedigen van meer dan een miljard INDIVIDUEN heeft niks te maken met 'het opnemen voor een moordboekje'.

Maarja, ik ben toch maar een multiculturele linkiewinkie
Oud 1 april 2006, 10:49   #97
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Vrijheid van godsdienst zolang de beleving ervan zich bevindt binnen de wettelijke beperkingen

Maarja, ik ben toch maar een multiculturele linkiewinkie
1. Dan is Islam al uitgesloten want voor een Islamiet is de doctrine van zijn moordboek belangrijker dan de civiele wetten.

2. Kijk eens onbevooroordeeld op de Nederlandse teevee, naar de NIO, de Nederlandse Islamitische Omroep, dan zult u zien in wat voor intellectuele mist die arme dwazen leven. Als links intellectueel zou het eerder uw plicht moeten zijn om die mensen van hun onwetendheid af te helpen ipv ze te "begrijpen"!
Oud 1 april 2006, 11:04   #98
Casca
Minister

Standaard

1) NEEN NEEN NEEN... het is niet omdat iemand zich BASEERT op een boekske voor zijn zingeving dat hij daarom dat boekske tot de letter moet volgen. Ik heb genoeg vrienden die moslim zijn die NIET pleiten voor het invoeren van de sharia, man en vrouw als gelijk beschouwen etc. De gematigde moslim BESTAAT.

2) mijn plicht?... Die bepaal ik zelf. In ieder geval ga ik evenveel in discussie met mijn moslimvrienden als met mijn christelijke vrienden. En mijn RECHT gaat niet verder dan discussie...

Laatst gewijzigd door Casca : 1 april 2006 om 11:11.
Oud 1 april 2006, 12:14   #99
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
1) NEEN NEEN NEEN... het is niet omdat iemand zich BASEERT op een boekske voor zijn zingeving dat hij daarom dat boekske tot de letter moet volgen. Ik heb genoeg vrienden die moslim zijn die NIET pleiten voor het invoeren van de sharia, man en vrouw als gelijk beschouwen etc. De gematigde moslim BESTAAT.

Bullshit.
De koran is het letterlijke, onveranderlijke woord van allah, en is niet vatbaar voor interpretatie. Het is letterlijk te nemen. Interpretatievrijheid bestaat niet in de islam.
De gematigde moslim bestaat niet. Dat zijn gewoon afvalligen.

2) mijn plicht?... Die bepaal ik zelf. In ieder geval ga ik evenveel in discussie met mijn moslimvrienden als met mijn christelijke vrienden. En mijn RECHT gaat niet verder dan discussie...
Knorretje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2006, 12:16   #100
Casca
Minister

Standaard

"Bullshit.
De koran is het letterlijke, onveranderlijke woord van allah, en is niet vatbaar voor interpretatie. Het is letterlijk te nemen. Interpretatievrijheid bestaat niet in de islam.
De gematigde moslim bestaat niet. Dat zijn gewoon afvalligen. "

Bewijs het...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be