![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stelde de vraag ooit eens op de moslimsite Kifkif : wie gelooft in de 72 maagden in het Paradiijs. Wat bleek : al die modale, gematigde moslims (en de meeste kifkifforumgangers zijn vrouwen) geloven in het bestaan van de 72 maagden. Zelfmoord is niet verboden als het voor de goede, islamitische zaak is : meer nog, de profeet beveelt het in zijn moordboekje aan als methode om de wereldoemma te bereiken. Het vermoorden van christenhonden, jodenhonden, ongelovigen en afvalligen is een religieuze plicht. Vandaar dat we niet één modale moslim kritiek hebben horen geven op de Afghaanse situatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent werkelijk zeer sterk in argumenteren.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je blijft er nog steeds bij dat de kruistochten een aggressieve daad was tegen de moslims? Hoe noem je dan het binnenvallen en bezetten van heel Noord-afrika tot aan de pyreneeën en turkije? Toeristische bezoekjes?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() http://koenraadelst.voiceofdharma.co...oorongel1.html
een goed artikel voor kalikales over de Islam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
2. Beschouw het als een soort Cordon Sanitair rond Moslims, perfect democratisch zoals we allen weten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Mijn stelling is dat iemand die zulke zaken gelooft eenvoudigweg niet kan functioneren in een moderne maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister
|
![]() De meesten die in deze thread posten zijn gevaarlijker voor onze open, vrije democratie dan "de moslims".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als jouw ideaal een"open, vrije" democratie is dan kan je de Moslims beter zo ver mogelijk daarvan houden! Dat moordgeloof is geen religie alleen hoor, t is een ideologie vele malen erger dan het Nazisme!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() weeral over uzelf bezig?Een duidelijk geval van narcissisme (navelstaren).Er zijn daar goede medikamenten tegen vandaag de dag, maar begin maar eens met dagelijks een uurtje relaxatie, en een uurtje meditatie voor het slapengaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister
|
![]() ... een mens weet dat hij gelijk heeft wanneer de ander alleen kan antwoorden met zeer aangebrand gescheld 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Minister
|
![]() Debiele, linkse, naïve, multikulturele propagandisten, die zijn pas gevaarlijk!
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1. Zoveel mensen zich laten vangen aan dat moordboekje en de moslim uithangen, terwijl ik met heel mijn systeem aanvoel dat dat ding door en door pervers en rot is 2. Zoveel intellectuele mensen in het westen het voor dat vuile supergevaarlijke moordboekje opnemen Daar kan ik dus ècht niet bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister
|
![]() Vrijheid van godsdienst zolang de beleving ervan zich bevindt binnen de wettelijke beperkingen
Djeezes... het verdedigen van het GRONDRECHT vrijheid van godsdienst heeft niks te maken met 'het opnemen voor een moordboekje'. Het verdedigen van meer dan een miljard INDIVIDUEN heeft niks te maken met 'het opnemen voor een moordboekje'. Maarja, ik ben toch maar een multiculturele linkiewinkie ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
2. Kijk eens onbevooroordeeld op de Nederlandse teevee, naar de NIO, de Nederlandse Islamitische Omroep, dan zult u zien in wat voor intellectuele mist die arme dwazen leven. Als links intellectueel zou het eerder uw plicht moeten zijn om die mensen van hun onwetendheid af te helpen ipv ze te "begrijpen"! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister
|
![]() 1) NEEN NEEN NEEN... het is niet omdat iemand zich BASEERT op een boekske voor zijn zingeving dat hij daarom dat boekske tot de letter moet volgen. Ik heb genoeg vrienden die moslim zijn die NIET pleiten voor het invoeren van de sharia, man en vrouw als gelijk beschouwen etc. De gematigde moslim BESTAAT.
2) mijn plicht?... Die bepaal ik zelf. In ieder geval ga ik evenveel in discussie met mijn moslimvrienden als met mijn christelijke vrienden. En mijn RECHT gaat niet verder dan discussie... Laatst gewijzigd door Casca : 1 april 2006 om 11:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister
|
![]() "Bullshit.
De koran is het letterlijke, onveranderlijke woord van allah, en is niet vatbaar voor interpretatie. Het is letterlijk te nemen. Interpretatievrijheid bestaat niet in de islam. De gematigde moslim bestaat niet. Dat zijn gewoon afvalligen. " Bewijs het... ![]() |
![]() |
![]() |