![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart De Wever doet overigens ook regelmatig zijn duit in het zakje, en dat zou ik geen VB-er durven noemen... Wat drijft de N-VA eigenlijk om Robert t te beletten het CS te doorbreken? Het schelden van de Wetterse VB-ers waar wij zelf nog nooit iets over hoorden?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 4 april 2006 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit gaat evenwel nog steeds op: Nergens staat er dat er een progressief groeiende N-VAledenstroom naar het VB bestaat, zoals jij beweert Citaat:
Jammer voor hem staat zelfs daar nergens in dat Bart DW de VBkiezers uitscheld voor een mesthoop. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor mij ben je geen haar beter dan clemens, en je avatar past je uitstekend. Laatst gewijzigd door jan hyoens : 4 april 2006 om 10:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik zal er waarschijnlijk hebben overgelezen, maar nergens is bewezen dat Bart De Wever de VBkiezers heeft uitgemaakt voor een mesthoop noch werd bewezen dat er steeds meer N-VAleden naar het VB overlopen. Verlicht me met de Waarheid, please Jan, verlicht me.
Laatst gewijzigd door Xenon : 4 april 2006 om 10:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
Wie het nieuws volgt (dus meer dan enkel de standaard leest) kan er niet omheen dat regelmatig kaderleden van de nva overlopen naar het VB voor goed gefundeerde redenen. Ieder onbevooroordeeld mens zal daaruit besluiten dat talloze kleinere garnalen dit ook doen. Daar bestaat geen wetenschappelijk onderzoek naar nee, maar dit alleen zegt al genoeg. En alhoewel hij het niet letterlijk zegt is het voor ieder onbevoordeeld mens duidelijk dat BDW "mesthoop" niet gebruikte als compliment voor de kiezers van het VB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Xenon : 4 april 2006 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
Hij gaat er ene geven, tsoelala tsoelala,... Laatst gewijzigd door jan hyoens : 4 april 2006 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#98 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar dit is niet te vergelijken met de niet aflatende stortvloed van scheldtirades aan het adres van de N-VA(mandatarissen) waarbij het hanteren van leugens en beledigingen als politiek werkinstrument wordt verheven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, ik word door Clemens ook om de haverklap van leugens beschuldigd terwijl ik toch maar quote wat van de N-VA zelf komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Vlaams Belang heeft meer dan eens een hand uitgestoken naar NV-A. Dus je moet het niet gaan omdraaien. Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |