![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() WelkomEcho
22.03.2006 11.11u - N-VA-voorzitter Bart De Wever haalt via de media opnieuw hard uit naar het Vlaams Belang. Aanleiding is het nieuwe nummer van de publicatie WelkomEcho, waarin de vergeten verkiezingsbeloften van het CD&V/N-VA-kartel op een rijtje worden gezet. De Wever heeft het over “de ergste vuilspuiterij tot op heden” en krijgt daarbij - uiteraard - de steun van de krant De Standaard. Los van het feit dat de WelkomEcho zich niet verlaagt tot het beschimpen van personen, vinden we het vooral betreurenswaardig dat de journalist in kwestie niet ingaat op de inhoud van de publicatie. Men verwijt het Vlaams Belang steevast aan stemmingmakerij te doen, maar wanneer onze partij zich baseert op de naakte feiten, legt de journalist deze naast zich neer en gaat hij schaamteloos verder met het verspreiden van halve waarheden en ongefundeerde beweringen van politieke tegenstanders. Niettemin moeten we De Standaard ook dankbaar zijn. Dankzij deze ‘kwaliteitskrant’ stroomden vanmorgen de aanvragen voor WelkomEcho massaal binnen. Op geen enkel moment slaagt De Wever er echter in om de inhoud van de publicatie te weerleggen. En die inhoud, dat zijn gewoon de feiten op een rij. Zo maakt dokter Luc Beaucourt, urgentiearts en hoofd van de afdeling eerste hulp van het UZ Antwerpen, brandhout van de MUG in Halle, één van de zogenaamde “vertrouwenwekkende maatregelen” van de Vlaamse regering na het Brussel-Halle-Vilvoorde-debacle. “Er is geen sprake van een echte MUG in Halle,” zegt Beaucourt, die daarmee de bewering van N-VA’er Demesmaeker tegenspreekt dat de MUG-dienst in Halle wetenschappelijk verantwoord en kosteneffectief zou zijn. Halle beschikt dus, in tegenstelling tot wat N-VA en CD&V beweren, helemaal niet over een échte Nederlandstalige MUG. Nog in de publicatie blikt Pieter Van Boxel, toenmalig N-VA-voorzitter van de regio Voorkempen, terug op zijn overstap naar het Vlaams Belang. Daarnaast maakt ook Jeroen Verlonje, één van de initiatiefnemers van het ‘charter voor Vlaams-nationale eenheid’, bekend dat hij de N-VA verlaat. In plaats van de hand in eigen boezem te steken, schiet Bart De Wever op de boodschapper. Wij dagen de N-VA-top én de media alvast uit om de feiten en cijfers in WelkomEcho te weerleggen. Wie zélf wil oordelen, moet de bijlage maar eens lezen. Wie een nummer van WelkomEcho wil, hoeft enkel een mailtje te sturen naar [email protected] bron vb |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Wel, ik heb net WelkomEcho gelezen.
Kan mij aub een NVA'er me zeggen waar er ook maar één leugen te vinden is in deze editie. Wel moet ik zeggen dat ik een gevoel van vervangende schaamte ervaren heb voor alle Nva'ers a la Clemens ..... bij het lezen van : DE TIJD VAN TOEN Zo klonk het vroeger |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() en zo is het nu
Geen kartel met de CD&V..............................het Valentijnsakkoord Geen coalitie met SPA.................................. in de regering met SPa Splisting BHV............................................... BHV debacle Tegen PS................................................ ....In de regering met PS (Bdw)? Republikeinse partij........................................op de koffie bij Albert Moet er nog (Vlaamse) zand zijn ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Lijst is allesbehalve compleet...
bvb Referendum EU grondwet voorstel indienen ---> Eigen voorstel wegstemmen of zelfs niet indienen geen geld meer voor koningshuis------> zelf dotatie goedkeuren van prins filip nota bene Maar ja gelukkig nog dat we extreem-linkse belgicisten als brinckman hebebn om de n-va kar te trekken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Wat me ook opvalt is dat nog onze linkse pers nog de n-va enig inhoudelijk weerwerk biedt op wat uiteindelijk gewoon de naakte feiten zijn. Stemgedrag getoest aan de beloftes en dat noemt men dan met modder gooien.
Als men een partij niet mag afrekenen op z'n beloftes ... op wat dan wel? Op het aantal postjes dat ze weet te versieren. Laatst gewijzigd door ilfalco : 22 maart 2006 om 21:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burger
|
![]() kijk, als ge de N-VA constant als het vuil van de straat behandelt, dan moete ook nie kwaad zijn, als er eens naar jullie wordt uitgehaald he
maarja, jullie zijn de engeltjes, en de N-VA uiteraard jullie grootste tegenstander |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Naakte feiten: Het natrappen van twee overlopers naar hun vroegere partij...
Moet de N-VA ook eens een magazine vullen met vuilspuiterij door alle VB'ers die de omgekeerde richting maken? En zullen we het als titel dan maar "Naakte feiten" geven, als dat toch het predikaat is dat je aan zo'n dingen kan geven? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Wat een complete onzin. Vanhecke heeft steeds beleefd de hand uitgestoken die door bourgois steeds hooghartig werd geweigerd.
Bourgois gruwelt er al van nog maar naast een Vb'er te zitten want dat tast z'n PC maagdelijkheid aan. Bourgois was diegene die bij de oprichting van de n-va steeds opnieuw zei dat hij het VB ging ("extreem-rechts") ging terugdringen en kiezers ging afnemen. het tegenovergestelde is gebeurd. En tasmil zeg mij één keer waar dat een Vb'er een n-va kostuk uitgescholden heeft zoals bart de wever voortdurend scheldt naar het VB. Wie heeft scheldwoorden als HOER en MESTHOOP gebruikt? WIE? En wie klaagt er woordbreuk aan ipv het gebruiken van begrippen als collaboratie en slechte sex?. het VB gebruikt de eindeloze woordbreuk van de N-VA om kiezers te overtuigen . Dat is democratie! Als er niemand zijn om de woordbreuk van de n-va aan te klagen dan moest iedereen als zoete koek de partijdictaten slikken. En wat stelt Dewever tegenover die inahoudelijke kritiek die gebaseerd is op stemgedrag en beloftes( blijkbaar is het herinneren van een N-VA'er aan een belofte een grote misdaad... je kan blijkbaar beter schelden zoals dewever dan iemand op zijn beloftes aanspreken) Ik heb nog geen enkele maar ook geen enkele poging van dewever of ook hier een n-va'er gezien om het stemgedrag van hun partij goed te praten. Neen FDW is slechte sex, Morel is een hoer, VB electoraat is een mesthoop, collaboratie etc... Dat zijn de argumenten van Dewever. En nu komt de n-va zeggen dat zij als vuil behandeld worden. Komaan he een beetje serieus blijven. Dewever gebruikt geen feiten of argumenten maar demoniseert en beschimpt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En gewoon overlopen van de ene naar de andere partij tot daar aan toe, maar daarna de eigen kennis en gegevens vrijgeven van de vorige partij om zo extra leden mee te krijgen is écht schandalig. Om nog maar te zwijgen van op een georganiseerde wijze de leden van die "andere" partij eens te "bewerken". Trouwens er zijn VB'ers die héél wat andere zaken op hun kerfstok hebben. (bv. vrouwen mishandelen, mensen aanvallen...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Marje, aangezien je kritiek hebt op de Welkomecho ga ik ervan uit dat je hem ook gelezen hebt! Of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Waarom begint het VB nu via allerlei "groepen" en "charters" te spreken?
Welke vzw hebben we volgende week? :haha: Toe jongens, ik ben veel te benieuwd, ligt eens een tipje van de sluier op!
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() Jij bent zeker ingehuurd om het zwalpend zinkend bootje van de N-VA te redden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Meer en meer zullen we geconfronteerd worden met Vlaams Belang bashing door de gerecupereerde n-va.
Het is een taak die hen door het Belze Establishment is opgedragen en door hen con brio wordt uitgevoerd. Tot profijt van unitaristen en Franskiljons. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik ben het wel eens dat het VB al lang in een regering had moeten zitten, kritiek leveren is immers altijd makkelijker als men zelf niets hoeft te bewijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je mag als Vlaams Belanger constructief meewerken en je kan geapprecieerd worden voor je inzet, maar als puntje bij paaltje komt mag je niet eens meepraten over het bestuur van de gemeente/stad/..... Je zou van minder niet constructief worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Hou 't cordon maar lekker aan, tot het VB vanzelf over de top en de kop gaat. Nog een veroordeling voor racisme en ze kunnen hun partijkassen afgeven, en dan is 't gedaan met agitprop te voeren. Dan volgt de electorale klap en na nog een tioental jaar zitten ze qua aantal kiezers onder de BuB.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Dat gelooft u toch zelf niet? Jongens toch!
![]() |
#20 |
|
![]() Ik geloof dat ze het uit zichzelf doen, maar dat maakt het er niet beter op.