![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Duidelijkheid voor alles.
![]() |
![]() |
#82 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Duidelijkheid voor alles.
![]() |
![]() |
#83 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik ben tegen seksueel contact tussen volwassenen en kinderen maar dan wel om heel andere redenen dan hier worden aangevoerd.
Even terug naar het begin van de discutie. Citaat:
Mijn persoonlijk mening is dat inderdaad niet de kinderen maar wel de volwassenen daar trauma's aan over houden. Hoeveel volwassenen kunnen vrijelijk over seks met elkaar of hun kinderen praten? Hoeveel volwassenen zijn seksueel gefrustreerd doordat zij, als kind nooit over seks hebben kunnen praten. En die schaamte is juist het gevolg van de volwassenen die de kinderen inpeperen dat ze vies zijn geweest, dat ze slechte dingen doen zonder hun te vertellen waarom die dingen vies en slecht zijn. Tegelijk beletten ze ook dat er over gepraat word door het wettelijk strafbaar te stellen. Kan je je al voorstellen wat er zou gebeuren als bvb. een 10jarig meisje zou verkondigen dat haar pappa (haar oom, haar xxx,) haar intiem gestreeld heeft en dat zij het heerlijk heeft gevonden. Nee natuurlijk niet. Zou het niet kunnen dat dit , er niet kunnen over praten zonder iemand die hun dierbaar is in gevaar te brengen, de meeste trauma's bij kinderen kan opleveren?
![]() |
![]() |
#84 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Enneuh, om eerlijk te zijn, of de naïviteit nu 12 jaar is of 22, diegene die daar gebruik van maakt is het niet waard om man genoemd te worden. En het mag wel duidelijk zijn dat er véél naïeve slachtoffers zijn die met mooie woorden in bed gepraat worden om achteraf als een stuk vuil gedumpt te worden. Ik heb het dan trouwens niet alleen over vrouwen...
Dus sex kan voor mij als alle partners weten wat ze kiezen. Ongeacht hun leeftijd.
![]() |
#86 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En wat de eerste keer betreft : het is waar dat je dan zeker in het geheugen blijft hangen. Of dat zo'n positieve zaak is, valt anders wél te betwijfelen. Ik sta niet graag bekend als de klootzak die schandelijk misbruik heeft gemaakt van de naïviteit in eigen persoon...
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Goede Liekens in gesprek met pedo Ad van den Berg
“Ik heb alleen aan zijn piemel gezogen en aan zijn billen gevoeld, meer niet!”, aldus Ad van den Berg, medeoprichter van de zogenoemde ‘pedopartij’, tegen Goedele Liekens over zijn seksuele contact met een minderjarige jongen. http://skoften.net/index/video/goede...d_van_den_berg |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb niks, echt niks tegen pedofielen. Ze mogen fantaseren hoe ze een 8-jarig jongetje strelen terwijl het hen afzuigt.
Als het niet bij fantaseren blijft? Keihard optreden. Gevangenis, internering, chemische castratie, something like that.
Het vaderland van de wijze is de wereld. (Heliodorus) Laatst gewijzigd door Goldband : 12 november 2009 om 13:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De minimumleeftijd voor seks moet dus gewoon zo hoog zijn als ze nu is. Pedoseksuelen moeten wel humaan behandeld worden, maar moeten net als de rest van het land zich gewoon houden aan de wet. Ze moeten weten dat het niet een aandoening of een afwijking is die ze hebben, maar een voorkeur die schadelijk is. Misschien dat het introduceren van creatieve nepkinderen (equivalent aan de opblaaspop) hen kan helpen bij de abstinentie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Overigens stel je ook vast dat kinderen zich op steeds jongere leeftijd "sexy" en uitdagend kleden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 13 november 2009 om 00:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Maar waarom zouden jij of ik die mensen moeten/kunnen begrijpen? Dat psychologen, criminologen, medici en psychiaters dat willen, tot daar aan toe (al was het maar om er iets aan te kunnen doen), maar wat zijn doorsnee mensen daarmee? Niets, behalve de bevrediging van nieuwsgierigheid en sensatielust. Overigens is het een bijzonder slecht idee om sociopaten aan het woord te laten: dat voedt hen alleen maar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 13 november 2009 om 00:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() Je mag die aanhalingstekens weghalen: ik doelde daarmee in de eerste plaats op Marc Dutroux, die jij eerder aanhaalde. Verder, en terug on-topic, hoeft niemand dat oordeel te verfijnen: neuk je kinderen, dan doe je niet meer mee. En ja, kinderen pijpen of je laten aftrekken telt ook. Ik vrees dat we over dit onderwerp zullen moeten 'agree to disagree'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie van de mensen die hier in deze draad discussiëren, hebben eigenlijk kinderen? |
|
![]() |
![]() |