![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U moet weten dat ik u overschat heb... dat je niet eens mijn functie binnen de BUB kunt achterhalen :o For the record: ik ben nationaal politiek secretaris en tevens voorzitter van de BUB Jongeren. Nu iets anders; waar heb ik odes aan de koning geschreven?! Ik heb meerdere malen gezegd dat ik meer Belgischgezind dan monarchist ben! Dat de monarchie mij meestal Siberisch laat, zelfs! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ronduit belgicistisch kan je hem niet noemen, want (hij) is niet fel royalistisch |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Het ging mij, zoals reeds driemaal gezegd, meer over de drijfveren dan over de personen zelf. Hun functies binnen de BUB interesseerden me dan ook geen klap en ik heb er ook niet achter gezocht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef toe dat het een unieke gelegenheid was om zo een belangrijke functie bekend te maken, Zorroaster.
![]()
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
haat - haat - haat - haat - haat ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar-waar-waar-waar-waar
![]() ![]() ![]()
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn dossier klopte. Het manneke zet hier één reactie en ze staat al bol van de haat ![]() Hier: Voelt u zichzelf nu al zo belangrijk dat je gaat geloven dat ik wil weten wat je functie binnen de minipartij is? @Zorroaster: Goe bezig jongen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=5031 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hahahahahaha, bekijk zijn onderschrift! DRIE verwijzingen naar de monarchie! ![]() Als gij door de niveanen betaald wordt om ons te analyseren, dan zijt ge 't geld ni waard! O sorry, 's kwas vergeten dat de niveanen bijna failliet zijn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Meneer is zo te zien nogal gekrenkt omdat we niet ondersteboven zijn gevallen van zijn ronkende BUB-titels waar niemand achter vroeg! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#95 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hihi... en ni afgeven e ![]() Allez, nog is: haat - haat - haat - haat - haat ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu gaat hij u, in een van haat vervulde reactie, uitmaken en zeggen dat ge alleen reageert omdat ge er zelf niet tussenstaat ![]() Zo, flamingantjes, nu moeten jullie zelf geen moeite meer doen, want analyses maken... dat kunnen jullie toch niet ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
haat-haat-haat-haat-haat |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk dat het woordje "haat" daar heel goed bij past.
![]() |
![]() |
#99 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik voel me niet echt aangesproken. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is niet bedoeld als argument maar als opmerking.