![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De wakkere en dappere flikken van de HaZoDieZit slagen erin 4 plakkers te arresteren. Hadden het 4 inbrekers met ne AK 47 geweest dan hadden ze heel Haasselt ondergescheten. Die woordvoerder is voor zijn sossekleptomanenpartijkaart aangesteld. Steve gaat hem wel een dientreiske aanbieden naar Amerika, met Visakaart en madam de flik mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Gouverneur
|
![]() Dus als ik het even mag samenvatten.
4 Vlaams Blokkers worden opgepakt wegens wildplakken. En in de auto ligt een Cd met Duitse marsjmuziek. het belgisch leger marsjeert ook op Duitse marsjmuziek. Wat leert ons dat : we kunenn daaruit concluderen dat het belgisch leger dus een nazi leger is ? ![]() We zouden ook kunnen leren dat het VB een partij van wildplakkers is ? In alle geval vind ik dat deze zaak een bijeenroeping van de veiligheidsreaad van de UNO rechtvaardigt. De genocidewet (zelfs de afgeslankte) moet dadelijk in aktie worden gesteld. Tja het is komkommertijd zeker. ![]()
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voorpost-Vlaams Blok-Nazi speeltjes. Zoek de links.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of dat Voorpost/het Vlaams Blok een paramilitaire organisatie is?
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#88 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#89 |
Gouverneur
|
![]() Voro wie gingen die plakken ?
Voor het VB ? Of voor Voorpost ? Sorry, maar ik heb die link niet bekeken. Ik heb trouwens geen geluid op mijn pc en meestal werken zo'n links niet op mijn oudere pc. Dus ik veronderstelde dat het 4 VB-ers waren. Maar ik veronderstel ook dat onder de noemer we veralgemenen ons dood, dit het zoveelste forum was dat als enige bedoeling heeft : VB = nazi te 'bewijzen'. Of vergis ik mij ? ![]()
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Gouverneur
|
![]() Nu wat is nu de eigenlijke misdaad van die mensen : wildplakken ?
Tja als ze elke wildplakker met zijn muziekale voorkeur gaan vermelden op TV dan zullen ze nogal werk hebben. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nu dat jonge en echte Vlamingen later bij het Blok komen vind ik 500% normaal. Of wat denkt U van een Rode Valk die een partijkaart trekt van de CD&[size=2]v[/size]? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Weet u nu eigelijk wel waar U voor staat? PianOla? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Gouverneur
|
![]() De vraag moet zijn weet Piano wel waar hij TEGEN is.
En dat weet hij : het Vlaams Blok. ![]() En in de strijd tegen het VB is alles toegelaten volgens zijn partijkopman . Tobback. Zelfs apartheid. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#96 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() CD met Duitse marsmuziek, ochottekens toch, wat is daar nu verkeerd aan, ik hoor die muziek ook heel graag, ik heb er hier een stapel van liggen, moet ik hiervan aangifte doen bij pater LEMAN ?
Voor de liefhebbers van Duitse -Oostenrijkse volksmuziek en marschmuziek, kan ik aanraden te luisteren naar het radiostation "RADIO MELODIE" op sateliet Astra, 24 op 24 uur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ja Tacitus, zo een zenders bestaan, of ben je nog niet verder gekomen dan uw voordeur ?
|
![]() |
![]() |