![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zal nog ff op zoek gaan ...
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 17 april 2006 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
|
![]() Citaat:
Osama is het 17e kind van in totaal 54 (of 52, dat is niet helemaal duidelijk) kinderen die Mohammed bin Laden bij tien vrouwen kreeg. Mohammed bin Laden was een steenrijke zakenman die zijn fortuin verdiende in de bouw, waaronder renovatie van moskeeën. Enkele van zijn projecten zijn de renovatie van ka'aba in Mekka en de Al Aqsa-moskee in Jeruzalem. Later, mede dankzij contacten met het Saoedische koningshuis, breidde hij zijn handelscontacten uit naar onder andere de Verenigde Staten. Na de dood van Mohammed bin Laden, werden de handelsbetrekkingen van de familie voortgezet door Salem bin Laden, één van de vele (half)broers van Osama. Het familiekapitaal wordt uiteindelijk geschat op $16 miljard. Nadat zijn vader gestorven is, erfde Osama een gedeelte van het fortuin. Eerdere schattingen wezen op 300 miljoen dollar, latere schattingen hielden het op 25 miljoen. Met dit vermogen legde hij rond 1990 de basis van Al Qaida.
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
De groep werd in 1988 opgericht door de Saoedische multimiljonair Osama Bin Laden. De groep is fundamentalistisch-islamitisch van aard, en verzet zich vooral tegen de invloed van de Westerse wereld, in het bijzonder de Verenigde Staten, in de islamitische wereld. De acties van Al Qaida zijn dan ook vooral op Amerikaanse doelen gericht. Aanhangers van de beweging stellen dat het geen terroristische organisatie is, maar dat deze handelt in overeenkomst met de islamitische wet.
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Doch, ik wil niet de discussie gaan voeren over de betekenis die aan de naam gegeven wordt, wie 'm heeft uitgevonden, wanneer hij voor 't eerst werd gebruikt, etc.... Het is trouwens ook niet zo belangrijk voor mij. Punt voor mij is dat in '96 bin Laden en z'n "Al Qaida" zijn begonnen met hun "kruistocht" tegen het westen en dat velen daarom dat jaar als "geboortejaar" van Al Qaida zien. Ik sluit me daar gewoon bij aan, zonder evenwel dat gaan te verdedigen als de "enige waarheid".
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() Btw Gun, ik zie nu pas je laatste posts.
M'n antwoord aan lyot zal wel volstaan, denk ik. ![]() Wat ik wel een beetje grappig vond is dat u, (in navolging van een fervente "disser") hier met Wikipedia komt aandraven. ![]() ![]() Staat op Wikipedia dat: 9/11 een inside-job was.......? 8) Het WTC door CD is neergehaald......? 8) Er geen boeing in het Pentagon is gevlogen........?8) Moet ik verder gaan? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() Volledig mee akkoord, het tegengestelde heb ik trouwens ook nooit beweerd. But facts are facts
![]() |
#89 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() dan zal je je ongelukkig uitgedrukt hebben toen je stelde dat AQ al decennialang werd gebruikt om pseudo-terroristische aanslagen te benoemen. Want dat is slechts aan de gang sinds 1998 en niet al decennia-lang . En het was evenmini het geval bij de aanslagen van 1992, 1995 en 1996
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Grappig inderdaad dat een fervente believer als Gun een beroep doet op Wikipedia.... Houdt dat impliciet een goedkeuring in van wat ze op wikipedia schrijven over 911? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Ik doe geen beroep op wiki, zoals je intussen al lang zou moeten gezien hebben vergaar ik informatie op basis van allerlei bronnen incluis Wiki, CNN, Vrtnieuws, Tijd, BBC, Telegraaf, ... U keurt blijkbaar wel alles goed van één bepaalde en keurt alles af van een andere website, dit bevestigt uw enge houding die U reeds zoveel hebt tentoongespreid. Och ja, da's waar ook, was jij niet diegene dat stelde dat de meerderheid altijd gelijk heeft? Voorlopig dus ook nog op Wiki zeker?
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Een getuige van de 7/7 bombings doet een opmerkelijk verhaal over wat zich die dag heeft afgespeeld, wat de vermoedens van inside job weer eens bevestigd. Daniel Obachike zat op de dubbeldekkerbus die op 7/7 op tavistock sqaure ontplofte, maar hij zat op de benedenverdieping waardoor hij niet ernstig was verwond.
![]() Hij zegt dat de bus werd afgegeleid naar Tavistock square door 2 zwarte BMW's zonder merkteken. De BMWS's blokkeerden de weg. Hier is wat hij erover zegt: Citaat:
http://infowars.net/articles/january...7Exclusive.htm
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Einde termijn van Bush komt er stillaan aan é mensen. Wanneer Bush dus geen president meer is gaan gingen de rechtszaken beginnen tegen hem en co met de harde bewijzen voor de inside job...ik ben benieuwd. Wanneer precies is Bush geen president meer? Misschien kunnen we gaan aftellen.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Hieronder een interview met een overlevende van de aanslagen van 7/7, Daniel Obachike. Zie mijn vorige post voor info over hem. Obachike's getuigenissen van verdachte gebeurtenissen net voor de bom ontplofte op de dubbeldekkerbus waarop hij zat leggen nog meer credebiliteit aan de inside job.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() Ondestaande link een interview met Daniel Obachike, een overlever van de 7/7 aanslagen in London (zie post hierboven). Obachike gelooft dat het een inside job is, deels gebaseerd op hetgeen hij meegemaakt heeft die dag. Hij zegt dat 2 BMW's de route van de bus hebben geblokkeerd waardoor hij is moeten afslaan naar Tavistock sqaure, waar de bom ontploft is. Ook zegt hij dat direct na de ontploffing er verdacht veel mensen waren die alles zaten te observeren en notities te nemen.
http://www.infowars.net/articles/feb...07Obachike.htm
Laatst gewijzigd door exodus : 3 februari 2007 om 12:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Staatssecretaris
|
![]() oh nee 7/7 is ook al een insidejob volgens jullie?
![]() ![]() ![]() kijk is wat minder films he mannen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |