![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Gouverneur
|
![]() Raf,
De opbrengsten en kosten zou ik ook graag eens berekenen. Ik heb berekend hoeveel iemand die 100 fr. taksen betaald gedurende 40 jaar zou opbrengen aan de staat. Zal overeenkomen met 1 pakje sigaretten per dag zeker. Een ziekenhuisopname in geval van hartproblemen die het gevolg zijn van longproblemen die dan weer het gevolg zijn van roken. Er zal toch wel iemand hier zijn die weet wat 1 dag intensieve zorgen kost aan de maatschappij. Niet wat je persoonlijk moet opleggen natuurlijk. Maar de kost aan de RSZ. En wat betreft je 'kwaliteitsverbetering'. Dus is het nu 'boecht' dat je krijgt. Ook in Nederland ?? Dan spreek je jezelf al tegen dat de kwaliteit zou verbeteren in geval van legalisering. Trouwens 1 joint = 10 gewone kankersigaretten meen ik mij te herinneren op gebied van 'gewone' schadelijke stoffen zoals teer ed. Dat zal altijd zo blijven denk ik. Legalisering of niet. Want moest men de teer uit de gewone sigaretten kunnen halen en zo de gezondheid al veel minder schade toebrengen dan zou het al lang gebeurd zijn door de tabaksindustrie. Zij zouden ook alleen maar baat hebben bij langlevende en gezonde sigarettenrokers. ![]()
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |