![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Uw antwoord is dus derhalve volledig langs de kwestie. Het regenwoud kappen is dan wel het vermoorden van natuurlijke gronden... maar heeft niets te maken met deze zaak. Iemand neersteken voor een MP3 ga'k evemin mee akkoord, zoals u enkele cm'ers lager kan zien. Graag een relevant antwoord, iemand?
![]() |
![]() |
#82 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() Net zoals er kinderen zijn die buiten hun wil om katholiek worden opgevoed? Komaan zeg, welkom in 2006!
![]() |
#84 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Soite, ik heb mijn "relevant" antwoord wel gekregen anderswegen, met dank en een knipoog.
![]() |
![]() |
#85 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Is het dan volgens u geen discriminatie om te stellen dat de ene seksuele voorkeur crimineel is en de andere niet?
Laatst gewijzigd door Dave Brocatus : 21 april 2006 om 16:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() Als je een homoseksuele relatie (of "huwelijk") tegenwoordig een "gezin" wil noemen... Want d�*�*r gaat het uiteindelijk wel om: het laat mij siberisch koud op welke manier mensen zich tegen elkaar willen aanschurken (hetero, homo, trio, quartet, met de hond erbij of niet, etc...). Maar kinderen tegen wil en dank in dergelijke constructies wringen, ligt mij iets lastiger. Vooral wanneer we beseffen dat er minder "problematische" (lees: maatschappelijk minder "exotische") alternatieven bestaan. En kom nou alsjeblieft niet zemelen over die tienduizenden arme weeskindjes die zitten te verkommeren in kille instellingen. Want die zijn er niet. Meer nog, het blijkt dat homoseksuele paren ook absoluut niet geïnteresseerd zijn om bij te springen in die gevallen waar (tijdelijke) opvang wel aan de orde is. [pleegzorg, does it ring a bell?]
![]() |
#88 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Wat hebben conservatiefjes het toch moeilijk met maatschappelijke veranderingen. ![]()
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() Net zoals er kinderen zijn van zelfverklaarde atheïstische vrijdenkers die in het geniep naar het college worden gestuurd "omdat ze daar tenminste nog wat waarden meekrijgen". (discretie verbiedt me de naam te onthullen van de illustere vrijdenker die me dit toevertrouwde, maar het is een wijdverspreide opvatting. Wat goed is voor het populace, blijkt -als het erop aankomt- net niet goed genoeg voor de eigen kroost.) Inderdaad, welkom in 2006! Ik denk niet dat een jubelsfeer op z'n plaats is als je de verbeesting systematisch ziet toenemen. Maar goed, als leeuwke over z'n bolleke wil geaaid worden... Sleep on.
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Moeilijk met maatschappelijke verandering niet; moeilijk met de kromme geesten die denken dat ze de maatschappelijke verandering kunnen orchestreren des te meer. Wake up: holebi's worden nog altijd vrij algemeen als freaks bekeken. Ooit al eens een gelukkig homogezinnetje in één of andere reclamecampagne tegengekomen? Waarom denk je? Hou uw droompjes vooral niet voor werkelijkheid.
![]() |
![]() |
#91 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() Is er dan zo'n groot tekort aan traditionele kandidaat-adoptie koppels in Belgie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jaaaaah, het staat er tegenwoordig bol van... Gek toch he, hoe de reclamemensen die ik regelmatig ontmoet me net het tegenovergestelde vertellen? (VVL/BBDO; Duval G; Saatchi; ... als fotograaf kom ik daar nog wel eens over de vloer)
![]() |
![]() |
#94 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waar heb jij dat nu weer gelezen? Welke illusie, welke muren, welke strenge controle, welke vervreemding ????? Communication breakdown ......
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister-President
|
![]() Ik ken persoonlijk een paar holebi-koppels met kinderen (zowel homo- als lesbiennekoppels) en met mijn bescheiden kennis van en ervaring met opvoed(kunde) als gediplomeerd opvoeder en maatschappelijk werker moet ik zeggen dat ze het helemaal niet slecht doen.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 21 april 2006 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister
|
![]() Rofl!
![]() |
#98 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Toch blijft bij mij de vraag omtrent het oeroude natuurinstinct zitten. Het natuurlijk, logische systeem van mannetje en vrouwtje en hun drang tot voortplanten, de natuur gaf hun de mogelijkheid om samen nieuw leven te maken... Dit is immers niet het geval bij holebi koppels, deze weg moet steeds via een "omweg" gebeuren... niet? Ik blijf dus met de vraag zitten of dit dus "verantwoord" is. Maar! Ik trek hierbij de capaciteiten van het ouderschap van holebi koppels niet in twijfel, zeer zeker niet. Sinds mijn post ben ik daarvan ruim overtuigd.
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een criminele voorkeur waarmee je anderen in hun fysieke integriteit aantast, of anderen tegen hun zin jouw voorkeur opdringt, mag weldegelijk crimineel genoemd worden. Algemeen gesproken: crimineel gedrag waarbij je anderen in hun vrijheid belemmert. Dat is dus het geval met b.v. pedofilie, of verkrachting. Dat is allerminst het geval met elke vorm van sex tussen 'consenting aduts' zelfs als daar 'vrijheidsberovende spelletjes' mee gemoeid zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |