![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Tja, mensen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voorspelbaar dat je je aangesproken ging voelen.
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() Nou mag je wel dromen van een onvoorwaardelijk basisloon, het bestaat vandaag niet omdat de hele fiscale onderbouw ervoor niet bestaat. Aan geen enkele voorwaarde is voldaan en k�*n ook niet voldaan worden. Dit land is immers geen island in the sun dat zich van de rest van de wereld niks hoeft aan te trekken. Wij hebben geen royaal spuitende oliebronnen of grote mineraalvoorraden onder elke Vlaamse koterie. Dromen kost niks, de realiteit daarentegen...
Nu geef ik het jullie te kiezen: * ofwel beperk je de werkloosheidsuitkeringen in de tijd; no questions asked, geen bemoeienis van VDAB of andere diensten, geen verplichte opleidingen, geen werkdwang en ook geen verbod om wat bij te klussen in tussentijd. * ofwel hou je het systeem zoals het is en laat je het over aan de regelnichten om het ene na het andere "lek" in dat onbetaalbare systeem te dichten. Met alle repressie en onzekerheid vandien.
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Debbietje,
Denk je dus dat ik hier post om op de vrouwen indruk te maken? Met mijn bocheltje en mijn hazelipje? Op een forum " maatschappij" gaan posten voor de vrouwtjes? Waarom zegt u toch zulke rare dingen? Of zoekt U mijn aandacht?? >> PM. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() Schizofrenie Don Quiche Lorraine...
![]() |
#89 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() "Maar ja de vlaamse dienst voor arbeidsbemiddeling moet eerst nog leren dat je niet kan bemiddelen tenzij je met alle partijen onderhandelt."
wel ge kunt bemiddelen maar de rede is zoek ... probleem zijn de quotas dat die moeten behalen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Iedereen mag voorstellen doen om de vdab beter te laten werken, daar zal men naar luisteren.
Maar het is nogal voorspelbaar dat betrokkenen met voorstellen gaan afkomen die in 'HUN' kraam passen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1)Misschien eens wat klantvriendelijker worden 2)Wat slimere mensen aan werven 3)Een menselijker beleid voeren om mensen juist te helpen waar nodig 4)Niet om de haverklap liggen dreigen met RVA 5)Mensen uitnodigen wanneer het zin heeft, en niet om te koffiekletsen 6)Al die overtollige bureau mannekens eens echt laten werken 7)......... 8)......
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 7 mei 2006 om 09:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Dat zijn geen ernstige voorstellen.
Dat is gewoon ongefundeerde kritiek. ![]() Bij onheuse behandelingen is er een klachtendienst voorzien die automatisch rapporteert naar directeursniveau. Er zijn ook nog de vakbonden die waken, oor hebben naar klachten. Desnoods kan je nog hoger. Uiteindelijk is het de regering die de teugels in handen heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar een eerlijke vraag wat doet VDAB dan wel juist? Zoveel mensen die daar(werken of zijn) waarom? Zijn er ook politieke benoeningen? Gewoon een vraag hé P.S.mag je lid van VB zijn bv.
![]() |
#94 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() VERWIJDERD, solidair met kaatd
![]() Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 7 mei 2006 om 10:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *Voor de eerste maal laat jij zien dat je ook een hart hebt CHIPIE*
Volgend deel van mijn post verwijderd voor Kaatd ![]()
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Duvel3,
Maar een eerlijke vraag wat doet VDAB dan wel juist? Zoveel mensen die daar(werken of zijn) waarom? Zijn er ook politieke benoeningen? Gewoon een vraag hé P.S.mag je lid van VB zijn -------------------------------------- Natuurlijk zijn er politieke benoemingen. Ik ken er althans 1. ![]() Wat die mensen daar allemaal uitvoeren, daar heb ik geen benul van. Natuurlijk mag je lid zijn van VB. Waarom vraag je dat??? |
![]() |
![]() |