![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 12 mei 2006 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() Weet er eigenlijk iemand hoe die zaak met die west-vlaamse werkneemsters is afgelopen diegene met haar hoofdoek, ik kan op haar naam ni komen
|
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tiens, d�*t is nieuw voor mij, zeg!
Sinds wanneer worden andere 'stokers' dan die van het VB geviseerd?
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naima? Neen, niks meer van gehoord. Nog zoiets waar Verhofstadt en le roi zich populair mee dachten te maken. Maar denk je dat ze er iets uit leerden? ![]()
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() voil
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een snelle en stille dood gestorven van zodra bleek dat de zaakvoerder een beetje naast de pot had zitten pissen met de vrouw waarvan beweerd werd dat ze achter die brieven zat. Toen werd het HEEL stil...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 12 mei 2006 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() Godsdienstige haatpredikanten zijn even erg. Ze mogen voor mijn part ook worden gevizeerd. Het doet er niet toe in naam van welk geloof ze haat prediken.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
![]() |
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Toch denk ik dat je één cruciaal aspect overslaagt, wat niet verwonderlijk is gezien het andere gedachtengoed dat je er nog op nahoudt (en waar ik me iets minder kan in vinden). Het zogenaamde taboe op zogenaamd racisme heeft helemaal niet de bedoeling de maatschappij racismevrij te maken. Dat is echt het laatste van zijn bedoelingen. De bedoeling van de elite met haar hele "racisme"-discours is de oproerige bevolking permanent te kleineren, te culpabiliseren en zo onder controle te houden. In casu dient dat discours en de hele "anti-racistische" actie van het establishment het tochtige overleven van een ineenstortend Belgische machtsapparaat. De elite is stilaan een heuse volksopstand aan het opbouwen. Dit is een gevaarlijke situatie. Laatst gewijzigd door baarle : 12 mei 2006 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]() En is er een rechtzetting inzake deze vergissing geweest?
#92 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() dat gebeurt ook. Op dit ogenblik loopt er een zaak in Brussel. Is nu uitgesteld, maar de uitspraak gaat niet meer lang op zich laten wachten;
#93 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Begrijpelijk dat wie in de mist zit, dat niet direct ziet...
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Misschien gewoon dat, mocht de "bedrogen echtgenoot" er inderdaad achter gezeten hebben, hij ging beseffen dat hij wegens het misbruiken van de "Vlaemsche Beweging" voor zijn wel heel persoonlijke grieven op niet veel sympathie van die kant moest blijven rekenen?
![]() |
#95 |
Gouverneur
|
![]() Wat rechtzetting? Het is nooit duidelijk geworden wie nu precies die brieven heeft verstuurd. Men kan dus enkel maar gissen, wat heel wat anders is dan vergissen.
#96 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De goedkeuring van deze wet, en de daarop volgende stilzwijgende sabotage door de lagere regionen en de bevolking, wijst duidelijk op een kloof tussen de vertegenwoordigers die zichzelf gemandateerd noemen en de mandaatverstrekkers. Het is een aanwijzing dat ons systeem geen democratie is, gezien het wetten kan produceren die vermoedelijk tegen de volkswil ingaan. |
|
![]() |
![]() |
#97 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In heel dit oorverdovend recuperatiecircus valt één grote stilte op: de kardinaal, die bij een vorige gelegenheid als één van de eersten op zijn kansel kroop om de argeloze burger te culpabiliseren, zwijgt nu als ... ahum... vermoord.
Laatst gewijzigd door baarle : 12 mei 2006 om 22:35. |
![]() |
![]() |
#98 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
It's deep how you can be so shallow Laatst gewijzigd door lyot : 12 mei 2006 om 22:29. |
|
![]() |
![]() |
#99 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik beweer zeker niet dat de censuur en de taboe sfeer hier in een dwingend oorzakelijk verband staat met de moord in kwestie. Ik stip gewoon aan dat als er al sprake is van racistische motieven, dat die blijkbaar 'heel plots en onverwacht' aan het licht kwamen en dus niet konden onderkend worden misschien wegens het taboe erop. Citaat:
De schuld ligt bij de dader, en niet bij de groep(en) waar hij toevallig deel van uitmaakt. Citaat:
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar was hij toen een leerling uit zijn hoogstpersoonlijke onderwijsnet flipte? Waar was hij? ![]() ![]()
![]() |