![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Gouverneur
|
![]() Daar is denk ik elk weldenkend mens het wel mee eens
|
![]() |
![]() |
#82 |
Burger
|
![]() islam is per definitie racistisch, aangezien gelovigen wel naar de hemel mogen opstijgen en elk weldenkend mens dit recht op grond van onderscheid wel wordt ontzegt. Ik denk er overigens aan om betreffende deze frappante discriminatie een klacht tegen eerstvolgend; allah, mohammed en dan de hele hoop - in die weloverwogen volgorde - neer te gooien bij de lullen van het centrum voor gelijkheid van kansen. Idem alle andere religieuze rotzooi waarbinnen ook maar enig onderscheid wordt gemaakt
#83 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Wie volgt? De vos en de raaf van La Fontaine?
![]() |
#84 |
Burger
|
![]() danneels en misschien later wel de koning die zich pretendeert via bloedbanden het recht te hebben een bevoorrechte positie te bekleden
#85 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Hij heeft zelf ooit gezegd dat het VB extreem rechts was, en nu zou hij ineens iets anders bedoelen als hij het over extreem rechts heeft. En dat van die campagne, het VB zou een nieuwe affiche moeten maken, omdat er een meisje dat op het meisje vanop die affiche gelijkt vermoord is... . Ik stem nog liever op een seropositieve muskusrat dan op Guy Verhofstadt!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat kan het u trouwens schelen dat u niet in de hemel mag, daar waar uw 'grote en misschien wel grootste' Duitse filosoof net tegen dit soort 'waanvoorstelling' tekeer ging ? 2. Dat er een onderscheid gemaakt wordt ('gediscrimineerd') tussen gelovigen en ongelovigen klopt, maar ik vraag mij echt af of u de energie waarover u duidelijk beschikt niet voor iets anders, 'hogers' zou kunnen aanwenden. Met het indienen van klachten tegen 'entiteiten' wiens bestaan u sowieso niet aanvaardt, of tegen personen die al eeuwenlang dood zijn, maakt u zich enkel hopeloos belachelijk. Maar als dat uw doel is, zal ik u niet tegenhouden, hoor. Laatst gewijzigd door djimi : 16 mei 2006 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Burger
|
![]() Citaat:
en please jongens, leer sarcastische elementen te onderscheiden
![]() |
#89 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik wist dat wel hoor, ik heb enkele weken geleden nog een VB krant in de bus gekregen waar deze afbeelding opstond.. |
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Burgemeester
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kranten ??? Toch niet DE LINKSE MEDIA zeker ?????? En nu een beetje onderscheid : 'Racisme' is één van de vele vormen van discriminatie, nl. die discriminatie die op basis van 'ras' (eigenlijk meestal gewoon 'huidskleur') plaatsvindt. 'Seksisme' is de term voor discriminatie op basis van geslacht en/of seksuele geaardheid ('gender'). Voor de andere vormen van discriminatie zijn er nog geen specifieke termen, maar met een beetje *ahum* 'zelfstandige creativiteit' *ahum* komen we er wel, hé : 'religionisme', 'linguisme', 'originisme', 'age-isme' (dit laatste dan voor discriminatie op basis van leeftijd), 'condition-isme' (voor discriminatie op basis van lichamelijke conditie, bvb.), 'conform-isme', 'class-isme', ... |
|
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
De moslim(a) die een criminele moslim aangeeft bij de politie, heeft dik prijs. Hier heerst zwijgplicht tegenover de ongelovige, vergelijkbaar met de omerta der maffia tegenover buitenstaanders. En ja hoor, zowat élke moslimterrorist wordt triomfantelijk in het hart gedragen van zowat élke moslim, al zullen de meesten het tegen u als niet-moslim, uiteraard glashard ontkennen, tenminste de JahJah's uitgezonderd, de eerlijke dus. Trouwens, in dit apenland zaten/zitten er tal van Nieuwe Belg-Marrokaanse netwerken ea, die hand-en spandiensten lever(d)en aan hun broeders mede-terroristen. Voor 't gemak vergeten zeker... Ach troost je, De Wael, Onckelinx en Co. lijden ook aan dat lastig symptoom als het er op aan komt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat heeft u toch dat onze inlichtingendiensten en journalisten niet hebben ? Wacht even, een teveel aan verbeeldingskracht misschien ?? |
|
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Ik hoef mijn fantasie niet aan te spreken om de leefwereld van moslims te kennen. De dagelijkse praktijk geeft me uitsluitsel. In die vroege immigratiejaren was het, in Antwerpen-stad althans, geen enkel probleem om met allochtonen om te gaan, daar er toen nog geen of slechts miniem sprake was allochtone criminaliteit of de link ernaar. There was no real problem, what so ever. Voor de autochtone school-en uitgaande jeugd van vóór '85 was er nog niets aan de hand. Ik had, beroepshalve en privé, verschillende Turkse, Libanese, Marrokaanse en Iraanse kennissen alsook enkele Joden, Afrikanen en Jamaïcanen en dan vergeet ik vast nog een nationaliteit of vijf. Aldus mik ik bij deze alvast het eventuele opgespelde pc-predicaat van 'dikke racist' verticaal in de afvalbak. Maar van wat sommige van mijn voormalige en vooral Marrokaanse moslim-kennissen, after hours en soms onder het nuttigen van (verboden) booze of reefers aan hun 'trustee' expliceerden en toevertrouwden, zal helaas voor uw oortjes gesloten blijven, beste Djimi, want dáár zijn uw jonge moslim-studentjes nét iets te wakker voor. ![]() Maar zoals ik reeds schreef, de dagelijkse praktijk geeft me uitsluitsel en de bevestiging van wat toen reeds onderhuids in wording was. |
|
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Als ouders van Luna wensen wij te reageren op de boodschap van deelneming van Philip Dewinter. Dit schokt ons erg en we wensen nadrukkelijk geen sympathiegetuigenissen van het Blok.'
Als dit ooit mij zou overkomen met mijn kinderen, denk ik dat ik gebroken zou zijn, en het laatste wat ik zou doen, is het politiek gebruiken. Hoe is het mogelijk dat wanneer je kind nog zelfs niet een waardige begrafenis heeft gehad, je je als ouder al bezig houdt met zo'n tot niets leidende uitspraken doet. Of is het een nieuwe manier van rouwen en integer en sereen zijn? De wereld op zen kop ... |
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verwijt toch niet alleen aan de anderen wat ook bij ons als "normaal" wordt gezien. |
|
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() |
![]() |