![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat mensen zich daarbij willen aansluiten en uberhaupt geloven in de slachtofferrol van het Vb, zegt genoeg over de propagandamachine van het Vb, vind ik. Het mes zou inderdaad aan 2 kanten moeten snijden: 1. het Vb monddood, omdat het haat zaait 2. mensen leren omgaan met: - vreemdelingen - werkeloosheid - elkaar - angst in plaats van radicaal te verwijzen naar het Amerika van voor 1955. Het is niet het eindpunt waar mensen bang voor zijn, het is de weg er naar toe. Door die weg door anderen te laten vuilpraten wordt ze er niet eenvoudiger op. En dat is precies wat het Vb consequent doet. Haat zaaien.
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het VB is geen haatzaaiende partij. Het VB is een partij die de dingen bij naam noemt. De samenlevingsproblemen o.a. Net die problemen die links en progressief in de hand gewerkt heeft, maar waar ze nu te arrogant voor is om ze te erkennen, laat staan er iets aan te doen. Niet verwonderllijk dat links het zo lastig heeft met terechte kritiek, en als antwoord dus nog enkel kan schermen met politiek correcte haatpraat en scheldwoorden als het woordje racist, nazi, etc. Uiteindelijk doet links niets anders dan wat de communisten deden om mensen monddood te maken : ze opsluiten in een grote hedendaagse goelag, cordon sanitaire genoemd. Helaas voor de linkerzijde gaat de kruik zo lang te water tot ze barst. Van één der grootste van 's lands partijen afzakken naar nog geen 20 % : dat moet je inderdaad verdienen met een 'goelag' beleid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Parlementslid
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zou wel eens benieuwd zijn hoe BUB het zou doen in een politiek debat. Want hoe klein jullie ook zijn, ook jullie hebben recht om tenminste een paar keer in een jaar jullie clubje op TV te laten komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() idd dat artikel is oud... Maar uit de laatste vraag van de stemmenkampioen blijkt dat 99% van de vB kiezers de schuld niet bij het Vb legt( en bij die andere 1% kan er nog de optie geen mening zijn); Dit wil quasi zeggen dat het VB enkel kan winnen door de hetze en de politieke recuperatie door de PC partijen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uh ? Wat, waar ? Vanwaar haal je die 99% ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent al de derde vandaag, op dit forum alleen!
Daar komt nog de Nederlander uit Limburg bij. En allemaal om dezelfde reden. Als d�*t nergens op wijst dan weet ik het niet meer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben je een dubbelaccount ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb altijd problemen met die "slachtofferROL", of beter nog: de ZELFGEKOZEN slachtofferROL van het VB?
Wie demoniseert er hier? Wie spant nep-processen in ? Wie wil dotaties afpakken? Heeft het VB dit allemaal zelf gekozen om alzo in een slachtofferROL te kunnen kruipen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hierdoor kunnen we in oktober geruster zijn dan ooit tevoren. Slaapwel 'demokraten'!!!
![]() |
![]() |
#98 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Van simplistische en populistische praat gesproken. Dat er nog cafés over de kop gaan is onverstaanbaar als je weet dat er zeker al 1 miljoen tooghangers rondlopen!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Ik weet al een ding zeker dat ik dan niet voor corruptie en onbekwaamheid kies!8) Maar wie ben ik? ![]() Aja een onwetende hardwerkende tooghanger zeker!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |