![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij opvalt is dat de partij van Geert Lambert slechts 1.4% van de stemmen haalt. Hoe democratisch ben je als je met zo'n kleine aanhang komt vertellen dat het Vlaams Belang met bijna 30% van de stemmen moet worden verboden, of in het beste geval het zwijgen opgelegd en de dotatie afgenomen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jaloezie lijd blijkbaar tot haat bij sommigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kom, 1.4% is ook niets. Ze zouden dus beter walvis Lambert ook wat minder mogen laten zien. Interesseert maar weinig mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Geet Lambert is verdorie de enige die iets aan de wapenwet wou doen, de enige die moed genoeg heeft om te zeggen waar het op staat rond het VB. Waar zagen jullie over? Dat ze niet veel stemmen halen, dat kan me geen zak schelen, het gaat me erom wat iedere partij doet, waar ze in geloven. Niet wat ze de mensen inlepelen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dankzij de media. Bedank dus de media liever op je blote knieën dat ze Geert Lambert in hun vizier halen inplaats van Hans van de Cauter. Heb je trouwens ook nog commentaar op de grond van de zaak? Op het feit dat de voorzitter van de minipartij Sprirt, evenals de voorzitter van die mini-mini-partij bub trouwens, de partij van een kleine 30% Vlamingen haar op democratische wijze verworven dotatie wilt ontnemen?
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Heb je ook de link vanwaar je dit bericht haalt? Dank bij voorbaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Beginnen vreten, Hans! En die roze bril vervangen door een grasgroene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ... betekent dat de burger hen niet lust en dat ze dus geen mandaat hebben om te doen wat ze doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() hoog tijd om het VB lokaal aan de macht te laten komen en het dan op zijn bek te laten gaan.
desnoods door hier en daar wat bananenschillen te leggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Hopelijk gaat het voor het VB een paar honderdduizend zeeer trouwe kiezers opbrengen.
Voortaan ik ook VB, ben dat wanbeleid, die lafheid voor de Vlaamse zaak, kotsbeu. Ik zie zelfs geen reden om nog ooit weer op de traditionelen te stemmen. Ze hebben teveel dikke woorden gegeven voor de verkiezingen,om daarna, wanneer ze mee aan de macht zijn, juist het tegenovergestelde te doen. Vlaanderen wordt leeggezogen door Wallonie, met medewerking van zogezegd Vlaamse "leiders". Volksverraders ! Laatst gewijzigd door Don Quichote : 19 mei 2006 om 14:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De link is www.stemmenkampioen.be, maar je moet registreren om de resultaten te kunnen lezen. Als je geregistreerd en ingelogd bent, ga dan naar 'resultaten & analyses'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus volgens jou gaat het er niet om hoeveel stemmen een partij haalt? Met welk doel keurde Spirit dan mee de kiesdrempel goed? En waar was Spirit toen DEZE kiezersbelofte diende te worden waargemaakt? Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat weet je allemaal zelf. Je kwam gewoon even je frustraties uitluchten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |